Ik heb heul geen foto van ons samen nogquote:Op woensdag 17 december 2014 16:55 schreef minilot het volgende:
Ik heb geen Facebookaccount, maar mag ik eens een foto van jullie zien, toeeeeee?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:04 schreef minilot het volgende:
Ik heb K gezien!![]()
En jeej voor ondeugende oogjes!
Wat of wie is K?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:04 schreef minilot het volgende:
Ik heb K gezien!![]()
Checkquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb heul geen foto van ons samen nogIk zal eens kijken of ik er vanavond eentje kan maken
Iets zegt me dat jullie fb vriendjes zijn.quote:
Aardappelpannenkoekjes!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:11 schreef minilot het volgende:
Ik heb nog een kilo kruimige aardappelen over.
Ik at gisteren stamppot, vanavond aardappelsoep en wat zal ik eens met de rest doen morgen? Roept u maar!
Neen, ik heb juist geen Facebookaccount, dus -nieuwsgierig als ik ben- had ik er een beetje de pest over in dat iedereen die wél FBvrienden met Pee is z'n chickje al had gezien.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:11 schreef drakin het volgende:
Iets zegt me dat jullie fb vriendjes zijn.
Klinkt goed! Ga je hardcore luieren of heb je dingen in de planning?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:12 schreef Bramito het volgende:
Ik neem vanaf nu tot 6 januari vakantie.Sorry ik moest het effe kwijt.
Oe, dat is wel een goeie! Maar daar moet dan nog wel wat bij om er een hoofdgerecht van te maken..quote:
Wat erg voor je.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:12 schreef Bramito het volgende:
Ik neem vanaf nu tot 6 januari vakantie.Sorry ik moest het effe kwijt.
Als ik Hardcore ga luieren word ik gillend gek.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ga je hardcore luieren of heb je dingen in de planning?
Ik had zaterdag een soort courgetepannenkoek gemaakt door die te raspen(met oa ei en kaas erdoor), heb je ook groente in huis die je kunt raspen zodat je of een aardappel/groentepannenkoek kunt maken, of los van elkaar 2 aparte soorten pannenkoek?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Oe, dat is wel een goeie! Maar daar moet dan nog wel wat bij om er een hoofdgerecht van te maken..
Leuk hequote:Op woensdag 17 december 2014 17:04 schreef minilot het volgende:
Ik heb K gezien!![]()
Neuh, ik moet er sowieso uit voor een boodschap, want het weeceepapier gaat vanavond op. Laatste rol hangt!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
ad zaterdag soort courgeteepannenkoek gemaakt door die te raspen, heb je ookroente in huis die je kunt raspen zodat je of een aardappel/groentepannenkoek kunt maken, of los van elkaar?
Ja!quote:
Graag gedaan hoor, nu zelf nog iets bedenken, ik heb enkel rosbief liggen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Neuh, ik moet er sowieso uit voor een boodschap, want het weeceepapier gaat vanavond op. Laatste rol hangt!![]()
Even recepten opgesnord.. Echt pannekoekjes zijn het niet, maar fritters komen in de buurt:
https://www.finedininglovers.com/recipes/brunch/pakora-recipe/
Dan nog een bak spinazie/paneercurry erbij en een biertje, klaar is kees.
Dank voor de inspiratie!
Ongehinderd scheetjes laten!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:24 schreef Sarabi het volgende:
Tijd om weer in het veelste grote bubbelbad te klimmen met zijn tweetjes
http://thebitehouse.com/2(...)led-cheese-sandwich/quote:Op woensdag 17 december 2014 17:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, nu zelf nog iets bedenken, ik heb enkel rosbief liggen.
Ik denk niet dat dat brood verstandig is (ik eet koolhydraatarm en dat is al moeilijk genoeg deze maand)quote:Op woensdag 17 december 2014 17:28 schreef minilot het volgende:
[..]
http://thebitehouse.com/2(...)led-cheese-sandwich/
Ach ja, da's even balen dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat brood verstandig is (ik eet koolhydraatarm en dat is al moeilijk genoeg deze maand)
Dus dat duivelse smilietje klopt aardig.
O in rode wijn gaarmaken natuurlijk! Dat is lekkerquote:Op woensdag 17 december 2014 17:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ach ja, da's even balen dan.
http://thecozyapron.com/a(...)f-a-holiday-splurge/ ?
Nee, dat is ook teveel koolhydraten, ben gister erg stout geweest omdat mijn zoon zijn examen gehaald heeft, dus ik moet vooral vandaag even goed op mijn eten en drinken letten.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef minilot het volgende:
En de rest van de fles erbij opdrinken!
O wauw! Dat wordt een spannende avond dan! Succes.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:48 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond een vergadering met een VvE waarvan de vergadering de vorige keer voortijdig werd afgebroken omdat het volledig uit de hand liep.Vervolgens is die VvE van een collega naar mij overgeheveld en heb ik er sinds de zomer serieus honderden uren in zitten om een heleboel zaken vlot te trekken, oud zeer weg te nemen, relaties te herstellen etc.
Ik hoop dat het allemaal zijn vruchten afwerpt maar voor de zekerheid heb ik het alarm op 23:30 laten zetten.
Die schijnt idd nog lekkerder te zijn, maar die heb ik nog nooit gehad.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:49 schreef minilot het volgende:
Er is geen ander hazelnootschuimgebak dan hazelnootschuimgebak van Brokking.
Zal ik, als jullie straks open zijn, een hazelnoottaart van Brokking komen ruilen voor een desembroodje?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die schijnt idd nog lekkerder te zijn, maar die heb ik nog nooit gehad.
Zit vandaag tussen 2 kerstavonden in van verschillend vrijwilligerswerk plus mijn zoon is gister ook nog geslaagd, en gezondheidsredenen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:50 schreef minilot het volgende:
Drakin, is dat koolhydraatbeperken van je om af te vallen of om andere gezondheidsredenen? Indien het eerste: de pot ermee op joh, in december!![]()
Misschien wordt het toch wel leuk als je er eenmaal bent? Toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ga zo eten bij een collega, maar heb helemaal geen zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Dat ontbrak er nog net aan.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:50 schreef minilot het volgende:
[..]
O wauw! Dat wordt een spannende avond dan! Succes.![]()
![]()
En wat moet ik me voorstellen bij 'volledig uit de hand lopen'? Stoelen smijten enzo?
Ik vind dat een uitstekende deal!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Zal ik, als jullie straks open zijn, een hazelnoottaart van Brokking komen ruilen voor een desembroodje?
Gewone ouderwetse gebakken aardappels.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:11 schreef minilot het volgende:
Ik heb nog een kilo kruimige aardappelen over.
Ik at gisteren stamppot, vanavond aardappelsoep en wat zal ik eens met de rest doen morgen? Roept u maar!
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:53 schreef Isegrim het volgende:
Op één persoon na, want die is kwaad omdat ik haar heb aangesproken op het dumpen van grofvuil in de bergingsgang.
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Misschien wordt het toch wel leuk als je er eenmaal bent? Toch?
Weet je al wat je te eten krijgt?geen idee wat ik krijg. Vast lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de vermoeidheid verandert vast. Nog 1.5 dag werken en het is vakantie...
Afgesproken!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind dat een uitstekende deal!
Ja, maar da's dan echt zo'n bijgerecht, niet echt een hoofdgerechtquote:Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gewone ouderwetse gebakken aardappels.
Evt met uien en spekjes
Of met kerrie/een currypoeder
Nom.
gebakken aardappelen, een lekker karbonaadje en bloemkool. Plus een beetje appelmoes bij de aardappelen...quote:Op woensdag 17 december 2014 17:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar da's dan echt zo'n bijgerecht, niet echt een hoofdgerecht
Zit belachelijk veel tijd in dit projectje, als ze nu nog niet tevreden zijn, zoeken ze maar een ander beheerbedrijf.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Maar, klinkt alsof je je wel heel puik hebt voorbereid zeg!
Ik moet er echt niet aan denken zeg!quote:Nu de VvE, in 2020 onze minister-president?Ik zou op je stemmen!
Ja, maar voor samenvattingen moet je niet bij mij zijn.quote:
quote:
Is dat niet fijn binnen komen, Piet!quote:
Waar gaan jij en je panthera tigrisjuh naartoe?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Druk geweest aantal zaken af te ronden voor de vakantie
Bad Meingarten, das bij Rundumhausenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Waar gaan jij en je panthera tigrisjuh naartoe?
Ben benieuwd of je dit op een kaart kunt vindenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:16 schreef minilot het volgende:
Es sagt mir nichts, maar gelukkig is er Google!
Dat duurde nog best langquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:16 schreef minilot het volgende:
Es sagt mir nichts, maar gelukkig is er Google!
Geen verandering, wat volgens mij geen goed teken is.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:28 schreef minilot het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je oom nu Sarabi?
Ah, okee. Nou, we duimen voor 'm en hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen verandering, wat volgens mij geen goed teken is.
Maar ik krijg niet zoveel info omdat ze ons van de vakantie willen laten genieten.
Wel zorgen dat je het USA en UK-aanbod ook kunt zien hč? Het Nederlandse aanbod is rampzalig!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:47 schreef golfer het volgende:
Netflix weer genomen en geīnstalleerd.
Zie nu dat we het ook met Chromecast kunnen streamen.
Ik had laatst:quote:Op woensdag 17 december 2014 17:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar da's dan echt zo'n bijgerecht, niet echt een hoofdgerecht
Yups, lang leve Hola.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef minilot het volgende:
Wel zorgen dat je het USA en UK-aanbod ook kunt zien hč? Het Nederlandse aanbod is rampzalig!
Welnee, zit ook prima spul tussenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef minilot het volgende:
Wel zorgen dat je het USA en UK-aanbod ook kunt zien hč? Het Nederlandse aanbod is rampzalig!
Dat hadden we er na twee weken al doorheen gejaagd. Schoon op.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, zit ook prima spul tussen![]()
O, dat geloof ik ook zeker! Maar ik ben niet zo van het snelle, simpele.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik had laatst:
Stukken aardappel koken
Rode ui aanbakken
Stukjes chorizo erbij bakken
Aardappels erbij bakken
Was met groente erbij een prima snelle maaltijd
Niet heel bijzonder, wel heel lekker.
Goeie tip, thanks!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Als ik iets zoek gebruik ik http://www.moreflicks.com/ en kijk gewoon waar de film maar te zien is.
Ik heb ze beide geproefd maar vind Kelder toch lekkerderquote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die schijnt idd nog lekkerder te zijn, maar die heb ik nog nooit gehad.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb ze beide geproefd maar vind Kelder toch lekkerder
Ach welnee, zit ook zat goeds tussen. Ben er nog lang niet door iig.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Het Nederlandse aanbod is rampzalig!
dittequote:Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gewone ouderwetse gebakken aardappels.
Evt met uien en spekjes
Of met kerrie/een currypoeder
Nom.
Hebbie wel een kers opgedaan ?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wel een beetje raar om een taart bij de bakker te brengen.
Uitslapen ja? Lekkerquote:Op woensdag 17 december 2014 18:42 schreef minilot het volgende:
Hum, nog een uur op kantoor. En dan morgen weer om 06:30 paraat.![]()
Gelukkig zowaar een hoop te doen!
Inmiddels gemaakt en echt heel erg lekker!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ach ja, da's even balen dan.
http://thecozyapron.com/a(...)f-a-holiday-splurge/ ?
Klotemaand wat dat betreft he?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Inmiddels gemaakt en echt heel erg lekker!
Was, want is nu ook alweer op helaas, gelukkig staan er ook nog wat chocoladedingetjes op het menu
Maar dit was juist heel gezond hoor, geen rare e-nummers enzo. En heel veel ui meegebakken.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Klotemaand wat dat betreft he?
Maar tussen alle dagen door zijn er nog veel meer om juist overdreven gezond te doen
uiquote:Op woensdag 17 december 2014 20:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dit was juist heel gezond hoor, geen rare e-nummers enzo. En heel veel ui meegebakken.
Ik had alleen geen wijn, maar wel port, jaaaaaren geleden heel goedkoop aangeschaft. Werd tijd dus en in deze tijd kan ik wat vaker gerechten lekker maken et dezelfde port omdat een of 2 dikke scheuten genoeg waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |