Ik heb heul geen foto van ons samen nogquote:Op woensdag 17 december 2014 16:55 schreef minilot het volgende:
Ik heb geen Facebookaccount, maar mag ik eens een foto van jullie zien, toeeeeee?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:04 schreef minilot het volgende:
Ik heb K gezien!![]()
En jeej voor ondeugende oogjes!
Wat of wie is K?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:04 schreef minilot het volgende:
Ik heb K gezien!![]()
Checkquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb heul geen foto van ons samen nogIk zal eens kijken of ik er vanavond eentje kan maken
Iets zegt me dat jullie fb vriendjes zijn.quote:
Aardappelpannenkoekjes!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:11 schreef minilot het volgende:
Ik heb nog een kilo kruimige aardappelen over.
Ik at gisteren stamppot, vanavond aardappelsoep en wat zal ik eens met de rest doen morgen? Roept u maar!
Neen, ik heb juist geen Facebookaccount, dus -nieuwsgierig als ik ben- had ik er een beetje de pest over in dat iedereen die wél FBvrienden met Pee is z'n chickje al had gezien.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:11 schreef drakin het volgende:
Iets zegt me dat jullie fb vriendjes zijn.
Klinkt goed! Ga je hardcore luieren of heb je dingen in de planning?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:12 schreef Bramito het volgende:
Ik neem vanaf nu tot 6 januari vakantie.Sorry ik moest het effe kwijt.
Oe, dat is wel een goeie! Maar daar moet dan nog wel wat bij om er een hoofdgerecht van te maken..quote:
Wat erg voor je.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:12 schreef Bramito het volgende:
Ik neem vanaf nu tot 6 januari vakantie.Sorry ik moest het effe kwijt.
Als ik Hardcore ga luieren word ik gillend gek.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ga je hardcore luieren of heb je dingen in de planning?
Ik had zaterdag een soort courgetepannenkoek gemaakt door die te raspen(met oa ei en kaas erdoor), heb je ook groente in huis die je kunt raspen zodat je of een aardappel/groentepannenkoek kunt maken, of los van elkaar 2 aparte soorten pannenkoek?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Oe, dat is wel een goeie! Maar daar moet dan nog wel wat bij om er een hoofdgerecht van te maken..
Leuk hequote:Op woensdag 17 december 2014 17:04 schreef minilot het volgende:
Ik heb K gezien!![]()
Neuh, ik moet er sowieso uit voor een boodschap, want het weeceepapier gaat vanavond op. Laatste rol hangt!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
ad zaterdag soort courgeteepannenkoek gemaakt door die te raspen, heb je ookroente in huis die je kunt raspen zodat je of een aardappel/groentepannenkoek kunt maken, of los van elkaar?
Ja!quote:
Graag gedaan hoor, nu zelf nog iets bedenken, ik heb enkel rosbief liggen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Neuh, ik moet er sowieso uit voor een boodschap, want het weeceepapier gaat vanavond op. Laatste rol hangt!![]()
Even recepten opgesnord.. Echt pannekoekjes zijn het niet, maar fritters komen in de buurt:
https://www.finedininglovers.com/recipes/brunch/pakora-recipe/
Dan nog een bak spinazie/paneercurry erbij en een biertje, klaar is kees.
Dank voor de inspiratie!
Ongehinderd scheetjes laten!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:24 schreef Sarabi het volgende:
Tijd om weer in het veelste grote bubbelbad te klimmen met zijn tweetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |