Zit belachelijk veel tijd in dit projectje, als ze nu nog niet tevreden zijn, zoeken ze maar een ander beheerbedrijf.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Maar, klinkt alsof je je wel heel puik hebt voorbereid zeg!
Ik moet er echt niet aan denken zeg!quote:Nu de VvE, in 2020 onze minister-president?Ik zou op je stemmen!
Ja, maar voor samenvattingen moet je niet bij mij zijn.quote:
quote:
Is dat niet fijn binnen komen, Piet!quote:
Waar gaan jij en je panthera tigrisjuh naartoe?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Druk geweest aantal zaken af te ronden voor de vakantie
Bad Meingarten, das bij Rundumhausenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Waar gaan jij en je panthera tigrisjuh naartoe?
Ben benieuwd of je dit op een kaart kunt vindenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:16 schreef minilot het volgende:
Es sagt mir nichts, maar gelukkig is er Google!
Dat duurde nog best langquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:16 schreef minilot het volgende:
Es sagt mir nichts, maar gelukkig is er Google!
Geen verandering, wat volgens mij geen goed teken is.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:28 schreef minilot het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je oom nu Sarabi?
Ah, okee. Nou, we duimen voor 'm en hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen verandering, wat volgens mij geen goed teken is.
Maar ik krijg niet zoveel info omdat ze ons van de vakantie willen laten genieten.
Wel zorgen dat je het USA en UK-aanbod ook kunt zien hč? Het Nederlandse aanbod is rampzalig!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:47 schreef golfer het volgende:
Netflix weer genomen en geīnstalleerd.
Zie nu dat we het ook met Chromecast kunnen streamen.
Ik had laatst:quote:Op woensdag 17 december 2014 17:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar da's dan echt zo'n bijgerecht, niet echt een hoofdgerecht
Yups, lang leve Hola.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef minilot het volgende:
Wel zorgen dat je het USA en UK-aanbod ook kunt zien hč? Het Nederlandse aanbod is rampzalig!
Welnee, zit ook prima spul tussenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef minilot het volgende:
Wel zorgen dat je het USA en UK-aanbod ook kunt zien hč? Het Nederlandse aanbod is rampzalig!
Dat hadden we er na twee weken al doorheen gejaagd. Schoon op.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, zit ook prima spul tussen![]()
O, dat geloof ik ook zeker! Maar ik ben niet zo van het snelle, simpele.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik had laatst:
Stukken aardappel koken
Rode ui aanbakken
Stukjes chorizo erbij bakken
Aardappels erbij bakken
Was met groente erbij een prima snelle maaltijd
Niet heel bijzonder, wel heel lekker.
Goeie tip, thanks!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Als ik iets zoek gebruik ik http://www.moreflicks.com/ en kijk gewoon waar de film maar te zien is.
Ik heb ze beide geproefd maar vind Kelder toch lekkerderquote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die schijnt idd nog lekkerder te zijn, maar die heb ik nog nooit gehad.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb ze beide geproefd maar vind Kelder toch lekkerder
Ach welnee, zit ook zat goeds tussen. Ben er nog lang niet door iig.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Het Nederlandse aanbod is rampzalig!
dittequote:Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gewone ouderwetse gebakken aardappels.
Evt met uien en spekjes
Of met kerrie/een currypoeder
Nom.
Hebbie wel een kers opgedaan ?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wel een beetje raar om een taart bij de bakker te brengen.
Uitslapen ja? Lekkerquote:Op woensdag 17 december 2014 18:42 schreef minilot het volgende:
Hum, nog een uur op kantoor. En dan morgen weer om 06:30 paraat.![]()
Gelukkig zowaar een hoop te doen!
Inmiddels gemaakt en echt heel erg lekker!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ach ja, da's even balen dan.
http://thecozyapron.com/a(...)f-a-holiday-splurge/ ?
Klotemaand wat dat betreft he?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Inmiddels gemaakt en echt heel erg lekker!
Was, want is nu ook alweer op helaas, gelukkig staan er ook nog wat chocoladedingetjes op het menu
Maar dit was juist heel gezond hoor, geen rare e-nummers enzo. En heel veel ui meegebakken.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Klotemaand wat dat betreft he?
Maar tussen alle dagen door zijn er nog veel meer om juist overdreven gezond te doen
uiquote:Op woensdag 17 december 2014 20:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dit was juist heel gezond hoor, geen rare e-nummers enzo. En heel veel ui meegebakken.
Ik had alleen geen wijn, maar wel port, jaaaaaren geleden heel goedkoop aangeschaft. Werd tijd dus en in deze tijd kan ik wat vaker gerechten lekker maken et dezelfde port omdat een of 2 dikke scheuten genoeg waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |