http://thebitehouse.com/2(...)led-cheese-sandwich/quote:Op woensdag 17 december 2014 17:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, nu zelf nog iets bedenken, ik heb enkel rosbief liggen.
Ik denk niet dat dat brood verstandig is (ik eet koolhydraatarm en dat is al moeilijk genoeg deze maand)quote:Op woensdag 17 december 2014 17:28 schreef minilot het volgende:
[..]
http://thebitehouse.com/2(...)led-cheese-sandwich/
Ach ja, da's even balen dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat brood verstandig is (ik eet koolhydraatarm en dat is al moeilijk genoeg deze maand)
Dus dat duivelse smilietje klopt aardig.
O in rode wijn gaarmaken natuurlijk! Dat is lekkerquote:Op woensdag 17 december 2014 17:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Ach ja, da's even balen dan.
http://thecozyapron.com/a(...)f-a-holiday-splurge/ ?
Nee, dat is ook teveel koolhydraten, ben gister erg stout geweest omdat mijn zoon zijn examen gehaald heeft, dus ik moet vooral vandaag even goed op mijn eten en drinken letten.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef minilot het volgende:
En de rest van de fles erbij opdrinken!
O wauw! Dat wordt een spannende avond dan! Succes.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:48 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond een vergadering met een VvE waarvan de vergadering de vorige keer voortijdig werd afgebroken omdat het volledig uit de hand liep.Vervolgens is die VvE van een collega naar mij overgeheveld en heb ik er sinds de zomer serieus honderden uren in zitten om een heleboel zaken vlot te trekken, oud zeer weg te nemen, relaties te herstellen etc.
Ik hoop dat het allemaal zijn vruchten afwerpt maar voor de zekerheid heb ik het alarm op 23:30 laten zetten.
Die schijnt idd nog lekkerder te zijn, maar die heb ik nog nooit gehad.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:49 schreef minilot het volgende:
Er is geen ander hazelnootschuimgebak dan hazelnootschuimgebak van Brokking.
Zal ik, als jullie straks open zijn, een hazelnoottaart van Brokking komen ruilen voor een desembroodje?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die schijnt idd nog lekkerder te zijn, maar die heb ik nog nooit gehad.
Zit vandaag tussen 2 kerstavonden in van verschillend vrijwilligerswerk plus mijn zoon is gister ook nog geslaagd, en gezondheidsredenen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:50 schreef minilot het volgende:
Drakin, is dat koolhydraatbeperken van je om af te vallen of om andere gezondheidsredenen? Indien het eerste: de pot ermee op joh, in december!![]()
Misschien wordt het toch wel leuk als je er eenmaal bent? Toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ga zo eten bij een collega, maar heb helemaal geen zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Dat ontbrak er nog net aan.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:50 schreef minilot het volgende:
[..]
O wauw! Dat wordt een spannende avond dan! Succes.![]()
![]()
En wat moet ik me voorstellen bij 'volledig uit de hand lopen'? Stoelen smijten enzo?
Ik vind dat een uitstekende deal!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Zal ik, als jullie straks open zijn, een hazelnoottaart van Brokking komen ruilen voor een desembroodje?
Gewone ouderwetse gebakken aardappels.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:11 schreef minilot het volgende:
Ik heb nog een kilo kruimige aardappelen over.
Ik at gisteren stamppot, vanavond aardappelsoep en wat zal ik eens met de rest doen morgen? Roept u maar!
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:53 schreef Isegrim het volgende:
Op één persoon na, want die is kwaad omdat ik haar heb aangesproken op het dumpen van grofvuil in de bergingsgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |