Dat is in het eerste jaar begonnen als de symbolische daad door de DJ's en sindsdien de traditie die hoort bij deze actie. Basisidee is zoals altijd dat je voor geld een plaat aanvraagt.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:46 schreef golfer het volgende:
Als je betrokken bent bij het onderwerp van SR geef je geld. Ongeacht of er een stel malloten in een glazen huis een paar dagen alleen op sapjes leven of niet.
Jawèèèl, alleen nog nooit die van de Lidl!quote:Op woensdag 17 december 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog nooit lychees gehad?Och arme....wat een gemis.
Haha, herkenbaarquote:Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik had gister een stel studenten op kantoor, en ik stond achter m'n bureau te werken. Terwijl ik iets aan het uitleggen ben stop ik m'n hand in m'n broekzak en haal hem er even later uit. Natuurlijk, tampon op de grond. Best awkward!
Wachten tot -ie heel erg zacht is!!quote:Op woensdag 17 december 2014 15:53 schreef Isabeau het volgende:
Het nadelige is, dat ik dus ook geen flauw idee heb hoe het rijp of niet rijp smaakt. En ook niet weet wanneer het rijp is. Nou ja, vanavond maar proberen.
Ik dacht even dat het lotuswortel was (http://www.aziatische-ingredienten.nl/lotuswortel/)quote:Op woensdag 17 december 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alhoewel, ik heb dit hier nu liggen en heb het ook nog nooit gegeten:
[ afbeelding ]
http://www.groentenenfruit.nl/veggipedia/product/cherimoya.htmlquote:Op woensdag 17 december 2014 15:53 schreef Isabeau het volgende:
Het nadelige is, dat ik dus ook geen flauw idee heb hoe het rijp of niet rijp smaakt. En ook niet weet wanneer het rijp is. Nou ja, vanavond maar proberen.
*boks*quote:Op woensdag 17 december 2014 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.groentenenfruit.nl/veggipedia/product/cherimoya.html
Puddingappel klinkt echt viesquote:Op woensdag 17 december 2014 16:05 schreef minilot het volgende:
[..]
*boks*
Hebben we onze Isa toch maar mooi behoed voor het opeten van een onrijpe puddingappel!
OEH!!quote:Op woensdag 17 december 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alhoewel, ik heb dit hier nu liggen en heb het ook nog nooit gegeten:
[ afbeelding ]
Dit ja! Oh, zo lekker!quote:Op woensdag 17 december 2014 16:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Wachten tot -ie heel erg zacht is!!Vrucht wordt in het Engels niet voor niets ook wel custard apple genoemd. Is het lekkers als je 'm bij wijze van spreken zo kunt uitlepelen.
Lekker zijn die hè!?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
OEH!!
* Buurpoes is erg jaloers.
De laatste jaren niet meer. Vroeger was ik een groot meeschrijver, maar ik krijg tegenwoordig kramp omdat ik niet meer gewend ben veel te schrijven met de hand.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:13 schreef minilot het volgende:
Maar doet er nou verder niemand mee aan het Groot Dictee?
Komt dat op tv? (vergeef me mijn onbenulligheid, ik heb al eeuwen geen tv meer)quote:Op woensdag 17 december 2014 16:13 schreef minilot het volgende:
Dat laatste merk ik ook altijd één keer per jaar. Op de avond van het Groot Dictee.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
De laatste jaren niet meer. Vroeger was ik een groot meeschrijver, maar ik krijg tegenwoordig kramp omdat ik niet meer gewend ben veel te schrijven met de hand.
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik had gister een stel studenten op kantoor, en ik stond achter m'n bureau te werken. Terwijl ik iets aan het uitleggen ben stop ik m'n hand in m'n broekzak en haal hem er even later uit. Natuurlijk, tampon op de grond. Best awkward!
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:19 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Komt dat op tv? (vergeef me mijn onbenulligheid, ik heb al eeuwen geen tv meer)
Yep, vijf voor half tien op Ned.1!quote:Op woensdag 17 december 2014 16:19 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Komt dat op tv? (vergeef me mijn onbenulligheid, ik heb al eeuwen geen tv meer)
Ik zit in een raid op WoW op dat tijdstipquote:Op woensdag 17 december 2014 16:13 schreef minilot het volgende:
Belangrijke prioriteiten. Zijn er leuke nieuwe raids?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit in een raid op WoW op dat tijdstip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |