Dat klinkt wel als een ideequote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Witlofsalade met gekookt ei en aardappel. Blikje tonijn erdoor
En avg is juist zo lekker
Hebben ook een webshop waar ik het nodige besteld heb .quote:Op donderdag 18 december 2014 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou bij een winkel in Groningen?
Ja daar dacht ik inderdaad ook al aan, met witlof-on the sidequote:
Wat zijn die mooi gewordenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat 'heel mooi' was sarcastisch he..
Maar hij is gemaakt door kansarme mensen en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen hem weg te gooienStaat dus op de logeerkamer in de vensterbank
Dat kan de Duutser's moeder beter. Die heeft voor ons een vliegend varken gemaakt een aantal kerstmissen geleden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in dezelfde collectie staan bij haar thuis deze:![]()
Ook te zien op deze foto mijn favoriete meubelstuk in ons huis, en de khaki muren!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat kan de Duutser's moeder beter. Die heeft voor ons een vliegend varken gemaakt een aantal kerstmissen geleden...
[ afbeelding ]
En in dezelfde collectie staan bij haar thuis deze:
[ afbeelding ]
Die grens ligt bij 13. Sorry, je moet nog even een maandje wachten.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mag je eindgebruikers die iedere maand als hun wachtwoord wijzigt, dat wachtwoord voor een specifieke applicatie opnieuw moeten invoeren, en die iedere maand komen vragen hoe dat ook alweer zat (wachtwoord intikken, op OK drukken) slaan? Als ze dat voor de 12e keer dit jaar komen vragen? Magdat? Ja?
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat kan de Duutser's moeder beter. Die heeft voor ons een vliegend varken gemaakt een aantal kerstmissen geleden...
[ afbeelding ]
En in dezelfde collectie staan bij haar thuis deze:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Die grens ligt bij 13. Sorry, je moet nog even een maandje wachten.
ik heb m'n sleutels ooit in de rivier voor kantoor gegooid. Was een duur grapje, want volgens de woningbouwvverning moesten toen de sloten vervangen worden, a la 250 euro...quote:Op donderdag 18 december 2014 14:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als mijn auto in de buurt van een put staat, let ik extra op de sleutelbos.
Of bij een container met flessen weggooien.
Ja! Van mij wel!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mag je eindgebruikers die iedere maand als hun wachtwoord wijzigt, dat wachtwoord voor een specifieke applicatie opnieuw moeten invoeren, en die iedere maand komen vragen hoe dat ook alweer zat (wachtwoord intikken, op OK drukken) slaan? Als ze dat voor de 12e keer dit jaar komen vragen? Magdat? Ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Oké, ik ga even rondneuzen.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:31 schreef TAV74 het volgende:
Ik zou geen bose doen, prijs kwaliteit verhouding kan stukken beter. Ik zou me even inlezen. Kijk Eens op de site van hifi corner
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef golfer het volgende:
Klaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klaar!Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Klaar!Nice!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er nog iets moois aan de muur boven de tv?"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |