abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147701377
Zo, dat was het laatste dat ik wilde opzeggen.

Heb nu aan abonnementen nog louter:
- Pathé Unlimitedkaart
- Efteling-abonnement
- Netflix
- Spotify premium
- Donald Duck Weekblad
- Nrc Next
- Elle Eten

Allemaal dingen die ik echt keihard lees/gebruik/beluister.
Let me see you stripped down to the bone
pi_147701385
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:41 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Lekker makkelijk! Meestal kan het alleen schriftelijk, bij voorkeur naar een totaal onvindbaar adres. :D
En anders laat je toch iemand anders bellen. :+
Ik ben bang dat het dan nooit gebeurt ;)
Toch nog ff zoeken of het met de VI niet stiekem ook via mail kan..
pi_147701409
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat 'heel mooi' was sarcastisch he..

Weet ik, daarom juist. >:)

En ach, je kunt er in een wilde bui altijd nog voor kiezen om de logeerkamer een exotisch jungleverweggistandthema te geven en dan past -ie er. Een beetje. ;)
pi_147701434
Ik vind het juist altijd fijn om te bellen maar instanties en dergelijke. Ik wou dat ik alles in mijn leven gewoon telefonisch kon afhandelen. :+
pi_147701443
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:43 schreef minilot het volgende:
Zo, dat was het laatste dat ik wilde opzeggen.

Heb nu aan abonnementen nog louter:
- Pathé Unlimitedkaart
- Efteling-abonnement
- Netflix
- Spotify premium
- Donald Duck Weekblad
- Nrc Next
- Elle Eten

Allemaal dingen die ik echt keihard lees/gebruik/beluister.
Ja, wij hebben ook flink 'bezuinigd'. Alleen nog Tubantia, Volkskrant zaterdag abbo en netflix (spotify en HBO zitten nu bij ons internet/tv/telefoon in) geloof ik..
  donderdag 18 december 2014 @ 11:48:08 #156
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_147701482
Ik heb helemaal geen abonnementen lopen ; Hellofresh heb ik even geprobeerd maar bleek toch te duur voor mij.

Nou ja, ik speel wel world of warcraft. Dat kan je ook beschouwen als een abonnement :)
pi_147701516
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, wij hebben ook flink 'bezuinigd'. Alleen nog Tubantia, Volkskrant zaterdag abbo en netflix (spotify en HBO zitten nu bij ons internet/tv/telefoon in) geloof ik..
Ook al zo goed bezig!!
Professioneel gifmenger.
pi_147701519
Waarom zeg jij Delicious eigenlijk op Sunny?
Ik had zelf vooral na een paar maanden lid zijn eens de balans opgemaakt en ik heb in al die tijd precies één keer een recept uit het blad gemaakt. :')
Ik vind het altijd heel leuk als -ie op de mat ligt, maar ik merk dat ik 'm na een kwartier heb uitgelezen. En ik haal uit dat kwartier een stuk minder kookinspiratie dan uit de foodblogs die ik heulemaal gratis volg, dus tsja. :)
pi_147701526
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:48 schreef Windigo het volgende:
Dat kan je ook beschouwen als een abonnement :)
Zeker! :Y
  donderdag 18 december 2014 @ 11:51:52 #160
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_147701563
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:17 schreef minilot het volgende:
Ik heb ooit eens één vertaalklusje gedaan: een keuringsrapport in zeer gebrekkig Engels van een Spaanse instantie voor een kleine kermisattractie (zo'n cakewalk-dinges) naar keurig Nederlands vertaald (voor een overdekt speelpaleis). Was leuk! Maar kreeg er ook een beetje de zenuwen van. Ik dacht, als ik het verpest zit er straks een kleuter met z'n hoofd vast in een roterend element en dan is het mijn schuld. :X
Hehe, daar zitten nog wel wat risico's aan ja :D daarom hebben sommige freelance vertalers ook algemene voorwaarden om zich in te dekken tegen dat soort dingen ;)
pi_147701589
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:51 schreef morgane het volgende:

[..]

Hehe, daar zitten nog wel wat risico's aan ja :D daarom hebben sommige freelance vertalers ook algemene voorwaarden om zich in te dekken tegen dat soort dingen ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 december 2014 @ 11:53:19 #162
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_147701590
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:49 schreef minilot het volgende:
Ik had zelf vooral na een paar maanden lid zijn eens de balans opgemaakt en ik heb in al die tijd precies één keer een recept uit het blad gemaakt. :')
Ik vind het altijd heel leuk als -ie op de mat ligt, maar ik merk dat ik 'm na een kwartier heb uitgelezen. En ik haal uit dat kwartier een stuk minder kookinspiratie dan uit de foodblogs die ik heulemaal gratis volg, dus tsja. :)
Ja daarom heb ik dus nooit een abbo op Delicious willen nemen, ik vind het leuk om te lezen maar ik kook er eigenlijk nooit uit. En ik vind het inmiddels ook wel héél erg duur voor wat het is, er zijn zoveel kookblaadjes en wat Delicious zoveel beter maakt dan anderen heb ik nog niet ontdekt :@
pi_147701616
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:49 schreef minilot het volgende:
Ik kook iedere week wel 2 dingen er uit geloof ik. Ik heb mappen waarin ik de leuke dingen bewaar (uitgeknipt en geordend). Ik moet nog 2 complete jaargangen doorspitten en ik krijg hem sowieso nog een half jaar. Ik heb dan meer recepten dan ik aan kan ;) naast alle boeken die ik ook nog heb en internet. Het is een vrij duur tijdschrift en ik ga straks de WW in.. Ik ga dus over op incidenteel kopen als het thema me heel erg aanspreekt. En mocht ik weer werk krijgen ooit :+ dan kijk ik of ik het heel erg mis of niet ;)

Zo hebben we dus ook al de Quest opgezegd, die lazen we eigenlijk alleen nog op vakantie en dan kunnen we net zo goed 3 maanden te voren beginnen met in de winkel kopen zodat we er een paar mee kunnen nemen ;)
pi_147701618
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:53 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja daarom heb ik dus nooit een abbo op Delicious willen nemen, ik vind het leuk om te lezen maar ik kook er eigenlijk nooit uit. En ik vind het inmiddels ook wel héél erg duur voor wat het is, er zijn zoveel kookblaadjes en wat Delicious zoveel beter maakt dan anderen heb ik nog niet ontdekt :@
Wij lazen'm in de prakijk eigenlijk niet eens. De foto's zijn leuk en daar hield het wel bij op.

Ze blijven na opzeggen overigens wel hun niet-opzegbare (Want kapotte link) nieuwsbrief sturen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_147701655
Daarom heb ik de Elle Eten ook nog wel, die is wat meer edgy en ik lees er soms wel eens iets in dat niet al op honderd foodblogs voorbij is gekomen.
Maar ook daar kook ik eigenlijk nooit wat uit, ik vind het alleen wel een stuk leuker om te lezen dan Delicious. Maar ik heb voornamelijk een abonnement op Elle Eten omdat hier in CUL eens een goede aanbieding gepost werd waar je dan ook nog een Microplane-rasp bij kreeg. *)
pi_147701661
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:53 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ha ik lees het dan weer niet, vind ik niets aan, maar kook er wel veel uit! ;) Ik vind de recepten wel leuker dan menig ander kookblad en de vaste chefs ook, al vind ik foodilicious (of hoe het ook heet) ook wel eens leuk voor tussendoor.. mits het thema me dus aanspreekt.
pi_147701686
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik kook iedere week wel 2 dingen er uit geloof ik.
Wow! Da's veel! :D
pi_147701725
Eiiigenlijk wil ik Lucky Peach (het artsy magazine van Momofuku) maar da's wel erg prijzig.
pi_147701733
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Wow! Da's veel! :D
Dat is dus wel uit mijn mappen he, dus de selectie. Ik pak begin van de week altijd de mappen 'vlees', 'vis' en 'gevogelte' en probeer uit ieder 1 te kiezen. We hebben absolute favorieten die zeer regelmatig terug komen :Y
pi_147701763
https://store.lky.ph/#backissues

Alleen al die covers.. :9 Zo mooi! O+
pi_147701777
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat is dus wel uit mijn mappen he, dus de selectie. Ik pak begin van de week altijd de mappen 'vlees', 'vis' en 'gevogelte' en probeer uit ieder 1 te kiezen. We hebben absolute favorieten die zeer regelmatig terug komen :Y
Ah, zo. Ja, daar heb ik mijn online receptenvergaarbak voor. :Y
pi_147701789
Ik vind de meeste foodblogs om te huilen.. ik hou van gewoon een receptje op een rijtje zonder overbodig geklets er omheen. Dus ben vrij selectief wat ik online opzoek. Knap vaak af door de opmaak en zo..
pi_147701806
Ik vind de meeste foodblogs ook om te huilen, maar enkele tientallen blogs volg ik wel. Daar komen soms nieuwe bij en en vallen er ook vaak weer vanaf, dus dat is wel in beweging.
  donderdag 18 december 2014 @ 12:01:54 #174
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_147701833
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind de meeste foodblogs om te huilen.. ik hou van gewoon een receptje op een rijtje zonder overbodig geklets er omheen. Dus ben vrij selectief wat ik online opzoek. Knap vaak af door de opmaak en zo..
Ik vind het verhaaltje meestal juist zo leuk, dus wij moeten compleet tegenovergestelde voorkeuren hebben :D
pi_147701843
(Ik knap daarbij overigens niet zozeer af op opmaak of geklets - ik let vooral op de recepten en de foto's van gerechten. Dat moet wel echt heel goed en orinineel zijn. De rest negeer ik gewoon :))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')