quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
19 Februari Tweede Ronde [uit]
26 Februari Tweede Ronde [thuis]
(Loting 15 December)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zeg het maar jongens:twitter:FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 11-12-2014 om 22:56:53De lijst met mogelijke tegenstanders #EuropaLeague http://t.co/mqHJ4ijshY reageer retweet
SPURS CELTIC _o_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zeg het maar jongens:twitter:FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 11-12-2014 om 22:56:53De lijst met mogelijke tegenstanders #EuropaLeague http://t.co/mqHJ4ijshY reageer retweet
Doe maar Spurs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Celtic is ook maar een baggerelftal die je gewoon uit moet schakelen. Zou wel de beste loting zijn denk ik. (zowel sportief te doen en natuurlijk fantastische wedstrijd)quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Celtic heeft mijn voorkeur. En anders een takkegrafclubje als Aalborg
Als ze dee vorm vast weten te houden, pakken ze AZ en PSV achter elkaarquote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel weer typisch Nederland zijn als Feyenoord zondag punten verspeelt tegen AZ.
Klopt.. Celtic is te doen en vanwege de naam de garantie op een volle Kuip. Zou perfect zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Celtic is ook maar een baggerelftal die je gewoon uit moet schakelen. Zou wel de beste loting zijn denk ik. (zowel sportief te doen en natuurlijk fantastische wedstrijd)
Zo echt hoor.. geen uitwedstrijdsyndroom meer, geen/minder zaadpotjes en voetballend sterker.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Scrummie het volgende:
BAZEN!
Man man, wat ben ik blij met dit elftal op dit moment.
Besiktas, Inter, Olympiakos, Sporting Lissabon bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Cara het volgende:
Iemand een idee wat we hadden kunnen loten met een 2e plek?
Ach, voorronde lootten we ook Zorya, dat waren veredelde amateursquote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Zal me niet verbazen als het Spurs of Wolfsburg gaat worden.. Feyenoord en lotingen gaan nooit zo goed samen. Spurs is ons trouwens een paar jaar geleden door de neus geboord vanwege Nancy, zullen veel mensen wel vergeten zijn.
Pot 1: Olympiakos, Zenit, Sporting, Bilbao, Gladbach, Brugge, Besiktas, Salzburg, Dinamo Moskou, Inter, Feyenoord, Everton, Napoli, Kiev, Fiorentina, Legiaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Cara het volgende:
Iemand een idee wat we hadden kunnen loten met een 2e plek?
Met afstand natuurlijk. Enige clubs die in deze pot buiten de toon vallen zijn Kiev, Brugge en Legia.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pot 1: Olympiakos, Zenit, Sporting, Bilbao, Gladbach, Brugge, Besiktas, Salzburg, Dinamo Moskou, Inter, Feyenoord, Everton, Napoli, Kiev, Fiorentina, Legia
Wel lastiger dus over de hele linie.
En wie kunnen we loten?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pot 1: Olympiakos, Zenit, Sporting, Bilbao, Gladbach, Brugge, Besiktas, Salzburg, Dinamo Moskou, Inter, Feyenoord, Everton, Napoli, Kiev, Fiorentina, Legia
Laat maar, Besiktas, Benfica, 1 pot natquote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Besiktas, Inter, Olympiakos, Sporting Lissabon bijvoorbeeld.
Pot 2: Liverpool, Anderlecht, Ajax, Roma, Villareal, Torino, Spurs, Celtic, PSV, Dnipro, Sevilla, Wolfsburg, Bern, Aalborg, Guingamp, Trabzonsporquote:
Guidetti mag geen Europees spelen voor Celtic, ivm zijn uitzonderingstransfer na de deadline.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef Kiid het volgende:
Ik wil geen Celtic ivm Guidetti. Liefst heb ik Roma, mooie club.
Ja, trage ninjaquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laat maar, Besiktas, Benfica, 1 pot nat
En Sevilla (toch?)quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pot 2: Liverpool, Anderlecht, Ajax, Roma, Villareal, Torino, Spurs, Celtic, PSV, Dnipro, Sevilla, Wolfsburg, Bern, Aalborg, Guingamp, Trabzonspor
Behalve PSV en Ajax.
Of hij de vragen herhaalt?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
Vermeer herhaalt de vragen niet meer?
Idd.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo echt hoor.. geen uitwedstrijdsyndroom meer, geen/minder zaadpotjes en voetballend sterker.
Waarom eigenlijk die 2 niet?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pot 2: Liverpool, Anderlecht, Ajax, Roma, Villareal, Torino, Spurs, Celtic, PSV, Dnipro, Sevilla, Wolfsburg, Bern, Aalborg, Guingamp, Trabzonspor
Behalve PSV en Ajax.
Heb je Legia zien spelen?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met afstand natuurlijk. Enige clubs die in deze pot buiten de toon vallen zijn Kiev, Brugge en Legia.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat staat bovenaan in het topic, Hans.
Eindelijk weer eens een grote club naar Rotterdam met wat oo het spelquote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als je een Roma of Liverpool loot mag je echt voor de Primera gaan slapen voor kaarten volgens mij.
Clubs uit 1 land kunnen niet tegen elkaar loten, zelfde als clubs uit dezelfde poulequote:
Je ziet z'n lip bewegen, maar bedenkt zich gauw.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
Vermeer herhaalt de vragen niet meer?
Fair enoughquote:Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Regels van de UEFA. Kan pas gebeuren bij laatste 16.
Dan komen ze met een B elftalquote:Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een grote club naar Rotterdam met wat oo het spel
Roma heeft wel een groot uitvak. Liverpool, Spurs wordt wel vechten ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als je een Roma of Liverpool loot mag je echt voor de Primera gaan slapen voor kaarten volgens mij.
Gladbach was wel tof geweest. Voor de rest, mwoah.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Doe maar SCC-houders eerst dan, daarna Legioenpas en dan CC-houders. Ik reken niet echt op vrije verkoop volgende rondequote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Legia was wereldwedstrijd geweest.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef Muto het volgende:
Gladbach was wel tof geweest. Voor de rest, mwoah.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een heerlijk team hebben we toch
Voor de uitwedstrijd al helemaal, ik had het eigenlijk over de thuiswedstrijd. Zoals Kiid al aangaf: eindelijk weer eens grote naam voor een hele belangrijke wedstrijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Roma heeft wel een groot uitvak. Liverpool, Spurs wordt wel vechten ja.
[..]
Gladbach was wel tof geweest. Voor de rest, mwoah.
Oh, dat doen ze gewoon net als met de passe-partouts. SK-houders krijgen voorrang voor hun eigen vak. Dan hebben de meeste hier al geen probleem.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor de uitwedstrijd al helemaal, ik had het eigenlijk over de thuiswedstrijd. Zoals Kiid al aangaf: eindelijk weer eens grote naam voor een hele belangrijke wedstrijd.
Hoe lang is dat overwinteren geleden eigenlijk? Was de laatste keer niet toen ze de cup wonnen?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is het toch heerlijk om Feyenoord te zien groeien. De tweede plaats onder Koeman, stabiel geworden bovenin de Eredivisie en nu eindelijk weer eens Europees overwinteren
Dit Feyenoord kan echt ver komen
En een van deze jaren de schaal weer eens, dat kan niet lang meer durenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is het toch heerlijk om Feyenoord te zien groeien. De tweede plaats onder Koeman, stabiel geworden bovenin de Eredivisie en nu eindelijk weer eens Europees overwinteren
Dit Feyenoord kan echt ver komen
Nee, 2004/2005 ofzo toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe lang is dat overwinteren geleden eigenlijk? Was de laatste keer niet toen ze de cup wonnen?
10 jaar geleden volgens mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe lang is dat overwinteren geleden eigenlijk? Was de laatste keer niet toen ze de cup wonnen?
Ja, voor mij wel een probleemquote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh, dat doen ze gewoon net als met de passe-partouts. SK-houders krijgen voorrang voor hun eigen vak. Dan hebben de meeste hier al geen probleem.
Toornstra is ook qua karakter meer een Feyenoord-speler denk ik. Geen mooiboy met flitsende patta's, maar gewoon een harde werker.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we Ziyech toen niet gehaald hadden, Toornstra is echt veel en veel beter
Het kan dit jaar nog, sterker nog, win je komende twee wedstrijden doe je goed mee, win je in de ArenA heb je een heel grote kansquote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
En een van deze jaren de schaal weer eens, dat kan niet lang meer duren
Ziyech meer potentie en jonger.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we Ziyech toen niet gehaald hadden, Toornstra is echt veel en veel beter
Zou er van afhangen hoe ver ze achter staan op ons en welke wedstrijd ze staat te wachten, maar reken maar op een B team net als Napoli en Inter dat doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Liverpool wel, maar denk dat een Roma nog wel wil
Verstandige jongen ookquote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toornstra is ook qua karakter meer een Feyenoord-speler denk ik. Geen mooiboy met flitsende patta's, maar gewoon een harde werker.
Ach, korte termijn mag wel even, Toornstra is heel belangrijk voor dit elftal, Ziyech had dat nooit kunnen zijn denkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ziyech meer potentie en jonger.
Inderdaad, zijn mentaliteit is goed. Loopt 90 minuten overal op het veldquote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Doornstraquote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef Scrummie het volgende:
De doorn in het oog van menig tegenstander: Toornstra![]()
![]()
HELD
Ja. Hadden ze meteen al moeten doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Henrys het volgende:
Kunnen we Bilal niet beter verhuren? Pakte ook goed uit voor Manu
Maar Ziyech is natuurlijk ook een heerlijke voetballer die feyenoord goed had kunnen gebruiken de komende jaren.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, korte termijn mag wel even, Toornstra is heel belangrijk voor dit elftal, Ziyech had dat nooit kunnen zijn denk
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Staat buiten kijf dat Feyenoord een hele goede heeft aan Toornstra alleen in Ziyech zag/zie ik een speler met een groot potentieel die je met winst kan doorverkopen. Toornstra is toch alweer 6 jaar ouder en dat vind ik meer een Eredivisie voetballer. Eigenlijk zou een club als Feyenoord ze gewoon beide moeten kunnen halen ipv 'of'. Maar dat is op dit moment helaas nog niet haalbaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je hem wilt verhuren, is de eerste vervanger van Toornstra, die ooit wel weer naar het middenveld zal gaan.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Henrys het volgende:
Kunnen we Bilal niet beter verhuren? Pakte ook goed uit voor Manu
Dit inderdaad. Vrijwel zeker een stijf uitverkocht stadion de volgende ronde als je deze namen ziet.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef Cara het volgende:
Als ik Pot 1 en 2 vergelijk ben ik eigenlijk wel blij met die eerste plek.
Op Dnipro en Wolfsburg na vooral veel leuke tegenstanders. Dus het zal dan wel Dnipro worden. Of anders Wolfsburg, met Dost die er twee maakt.
Ongetwijfeld, maar denk jij dat Ziyech ook op rechtsbuiten had kunnen presteren?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar Ziyech is natuurlijk ook een heerlijke voetballer die feyenoord goed had kunnen gebruiken de komende jaren.
Waar wou je Ziyech neerzetten dan? Hij is niet een speler die zijn mond houdt als hij op de bank wordt gezet en Immers vind ik in zijn huidige vorm minstens zo goed en voegt verdedigend meer toequote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Staat buiten kijf dat Feyenoord een hele goede heeft aan Toornstra alleen in Ziyech zag/zie ik een speler met een groot potentieel die je met winst kan doorverkopen. Toornstra is toch alweer 6 jaar ouder en dat vind ik meer een Eredivisie voetballer. Eigenlijk zou een club als Feyenoord ze gewoon beide moeten kunnen halen ipv 'of'. Maar dat is op dit moment helaas nog niet haalbaar.
Tsjah, nu hebben we wel een stuk ervaring in de basis (Vermeer, Wilkshire, Clasie, El Ahmadi, Immers, Toornstra en Kazim Kazim). Je merkt dat dat erg belangrijk is, zo makkelijk als ze nu een wedstrijd uit kunnen spelen kon onder de jongere elftallen van voorgaande jaren nooit.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Staat buiten kijf dat Feyenoord een hele goede heeft aan Toornstra alleen in Ziyech zag/zie ik een speler met een groot potentieel die je met winst kan doorverkopen. Toornstra is toch alweer 6 jaar ouder en dat vind ik meer een Eredivisie voetballer. Eigenlijk zou een club als Feyenoord ze gewoon beide moeten kunnen halen ipv 'of'. Maar dat is op dit moment helaas nog niet haalbaar.
Misschien ook wel voordelig. Ik vrees dat het je aan het eind op had kunnen breken. Maar had uiteraard wel mooier geweestquote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Vasion het volgende:
Toch jammer van die beker uitschakeling, denk dat we dit seizoen wel kansrijker zouden zijn.
Nee. Maar van mij had ie gewoon op 10 gemogenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar denk jij dat Ziyech ook op rechtsbuiten had kunnen presteren?
Een prijs is een prijsquote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef jaykop het volgende:
[..]
Misschien ook wel voordelig. Ik vrees dat het je aan het eind op had kunnen breken. Maar had uiteraard wel mooier geweest
Mja, dan had je in het begin met iemand gespeeld die totaal uit vorm was. Lange termijn heb jij ongetwijfeld gelijk, korte termijn geniet ik nu toch wel heel erg van dit elftalquote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Maar van mij had ie gewoon op 10 gemogen
neejoh, breekt je spelers alleen maar op.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Vasion het volgende:
Toch jammer van die beker uitschakeling, denk dat we dit seizoen wel kansrijker zouden zijn.
Dat komt omdat nu iedereen mee voetbalt en het niet meer steeds alle ballen op Pelle isquote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef Merkie het volgende:
Dit elftal is beter dan de Pelle-jaren.
Jup. Jammer dat we juist nu een goede spits als Pelle missen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef Merkie het volgende:
Dit elftal is beter dan de Pelle-jaren.
Gewoon op 10. Ik vind Immers 3x niksquote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waar wou je Ziyech neerzetten dan? Hij is niet een speler die zijn mond houdt als hij op de bank wordt gezet en Immers vind ik in zijn huidige vorm minstens zo goed en voegt verdedigend meer toe
EL winnen is ook een prijs + volgend jaar dan Champions Leaguequote:
Ik ook. Ik geniet ook zeer van Toornstra. Maar mensen moeten niet doen of Ziyech een slechte aankoop was geweest.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja, dan had je in het begin met iemand gespeeld die totaal uit vorm was. Lange termijn heb jij ongetwijfeld gelijk, korte termijn geniet ik nu toch wel heel erg van dit elftal
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Toch heerlijk man, ik heb de eerste jaren dat ik fan werd van Feyenoord alleen maar pure ellende meegemaakt. Nu is het echt genieten geblazen
En dan moet de kampioen verplicht voorronde spelen dus neem je PSV en Ajax anaalquote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
EL winnen is ook een prijs + volgend jaar dan Champions League
Nee oke, dat is overdrevenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik geniet ook zeer van Toornstra. Maar mensen moeten niet doen of Ziyech een slechte aankoop was geweest.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dan moet de kampioen verplicht voorronde spelen dus neem je PSV en Ajax anaal
lol, dus jij volgt Feyenoord pas vanaf 2008?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
17, maar voetbal boeide me helemaal niks tot mn ~11e
Meteen bekerwinnaar dit datquote:Op donderdag 11 december 2014 23:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
lol, dus jij volgt Feyenoord pas vanaf 2008?
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
lol, dus jij volgt Feyenoord pas vanaf 2008?
Nee toen nog niet.quote:
quote:Boulahrouz (lies) en Kongolo (diarree) uit voorzorg richting zondag gewisseld. Schade valt dus mee voor Feyenoord
23:19 - 11 december 2014
Sproeipoep niet onderschatten hoor.quote:
Tegen Liverpool kun je nog zomaar winnen. Enerzijds omdat ze gewoon keihard overschat zijn, anderzijds omdat ze waarschijnlijk gewoon geen ene fuck geven.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef AmaninFull het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning, heel knap. Ik hoop voor feyenoord op Anderlecht, Belgische teams ligfen feyenoord wel en het is ook nog eens een mooier affiche dan de andere zwakke opponenten zoals Trabzonspor, Aalborg of Young Boys. Hoop echt dat ze geen Liverpool of Roma treffen dan is het voorbij, maar voor de rest kan Feyenoord volgens mij ieder team wel hebben.
Jezus, vind dat wel grappig om te lezen. Niet dat ik nou zo oud ben, maar ik ben nog van Fraser, Larsson, van Hanegem als trainer. Ook niet lang geleden met velen vergeleken, maar wel grappig om te lezen, en niets ten nadele hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee toen nog niet.
Eerste wedstrijd die ik me kan herinneren dat ik hem live heb gezien is tegen Kalmar
Schande, pek en verenquote:
Kalmar FF, thuis verliezen, uit winnen en doorgaanquote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee toen nog niet.
Eerste wedstrijd die ik me kan herinneren dat ik hem live heb gezien is tegen Kalmar
Kan je prima gebruiken als extra wapenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Slobeend het volgende:
Kongolo had last van misselijkheid en diarree, meer niet
Eerste Feyenoord-herinnering voor mij is bekerwinst in '92. Ik was 6quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Bombvis het volgende:
Kalmar FF, thuis verliezen, uit winnen en doorgaan
Tsjah, bij het laatste grote succes van Feyenoord was ik 5quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus, vind dat wel grappig om te lezen. Niet dat ik nou zo oud ben, maar ik ben nog van Fraser, Larsson, van Hanegem als trainer. Ook niet lang geleden met velen vergeleken, maar wel grappig om te lezen, en niets ten nadele hoor.
Vind het vooral confronterend om te beseffen dat voor jonge Feyenoorders de zwarte jaren de standaard zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus, vind dat wel grappig om te lezen. Niet dat ik nou zo oud ben, maar ik ben nog van Fraser, Larsson, van Hanegem als trainer. Ook niet lang geleden met velen vergeleken, maar wel grappig om te lezen, en niets ten nadele hoor.
quote:
uiteraard, bedoelde ook niet dat het niet mooi was. Maar is wel een extra toernooi waar je je mee bezig houdtquote:
Daarom is het zo prachtig dat het zo goed gaat. Europees was al-tijd drama bij Feyenoord, des te mooier is ditquote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het vooral confronterend om te beseffen dat voor jonge Feyenoorders de zwarte jaren de standaard waren.
Eerste herinnering is de winst van de UEFA Cup (nee, ik ben geen glory hunterquote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eerste Feyenoord-herinnering voor mij is bekerwinst in '92. Ik was 6
Daarom dat er ook een hoop zijn die een andere standaard hanteren voor spelers. Daarom erger ik mij altijd dood aan die kneuzenfestijn op fr12 waar de helft nog niet droog achter de oren isquote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het vooral confronterend om te beseffen dat voor jonge Feyenoorders de zwarte jaren de standaard waren.
Inderdaad. Bewust toch twee kampioenschappen, bekers, UEFA, gepakt. Wat zou dat een feest worden zeg. Poeh. Zoveel die da dus voor 't eerst gaan mee maken. Mooi word dat.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het vooral confronterend om te beseffen dat voor jonge Feyenoorders de zwarte jaren de standaard zijn.
Dan was je er ook redelijk laat bij. Ik ben 4 jaar jonger en kan de UEFA Cup zeker nog herinneren.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Kiid het volgende:
Ik ben net 24 en ik ben ook niet echt verwend. Te jong voor '99 en de Uefa Cup herinner ik mij nog vaag. De beker in '08 betekent niet zoveel voor mij. Ik zie dat als een troostprijs
Eerst zondag winnen, net zo belangrijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tegen PSV woensdag wordt écht cruciaal voor dit seizoen.
Ik heb er alleen maar zin in joh. Tentamens dan achter de rug, vakantie kan prachtig beginnen met Feyenoordquote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:
Ik was 8/9 en volgens mij ook mijn eerste wedstrijd. Daarna naar de coolsingel waar ik mij enkel nog herinner dat ik geen flikker kon zien, dat ik constant omver werd geduwd en dat we eerder naar huis gingen uit angst voor onenigheid en later hoorden we van de ongeregelheden die zich daar afspeelde.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad. Bewust toch twee kampioenschappen, bekers, UEFA, gepakt. Wat zou dat een feest worden zeg. Poeh. Zoveel die da dus voor 't eerst gaan mee maken. Mooi word dat.
Ik was erbij tegen psv toen. Bijna mooier dan die finale man.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan de UEFA cup nog als de dag van gisteren herinneren als 7 jarig jochie in de het stadion. Machtig mooi.
Voor mij ook rond die periode ja. Kan me de Champions League van 2002/03 beter herinneren gek genoegquote:Op donderdag 11 december 2014 23:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Eerste herinnering is de winst van de UEFA Cup (nee, ik ben geen glory hunter) Landskampioenschap was ik 7, maar kan ik mij niet meer echt herinneren
Haha ik ben jaloers. Was ook 7, maar heb het ergens in een verlaten kantine gekeken.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan de UEFA cup nog als de dag van gisteren herinneren als 7 jarig jochie in de stadion. Machtig mooi.
Was mijn 16e verjaardag toenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
8 mei 2002, de dag dat ik 11 werd en Feyenoord de Europacup won.![]()
Wat een moment moet dat geweest zijn jaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was erbij tegen psv toen. Bijna mooier dan die finale man.
Was toen meer bezig met de lokale fc en buiten spelen dan dat ik bezig was met het voetbal op de voet te volgenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan was je er ook redelijk laat bij. Ik ben 4 jaar jonger en kan de UEFA Cup zeker nog herinneren.
Zelfde dag jarig als De Kaat en De Griftquote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
8 mei 2002, de dag dat ik 11 werd en Feyenoord de Europacup won.![]()
De Griftquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zelfde dag jarig als De Kaat en De Grift
Ik was in Duitsland toen met familie, op bezoek bij kennissen waarvan de man Dortmund-fan was. Best day ever
Dat hoorde ik om mij heen dus ook, dat de 4-3 van Manu voor de 'jeugd' vergelijkbaar moet zijn met de goal tegen psv. Nou ja, ik vond het iig fantastisch, alhoewel Sevilla ook wel erg hoog komt op lijstje van topwedstrijden (voor mij dan)quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat een moment moet dat geweest zijn ja
Beetje vergelijkbaar met de 4-3 van Manu, toen viel ik ook een paar meter naar beneden
De 2-1 van Makaay tegen Twentequote:Op donderdag 11 december 2014 23:34 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik was er wel bij toen Michael Mols ons, ik dacht, de halve finale inschoot tegen NAC.![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef Dekatria het volgende:
Halve finale EC2 tegen Rapid Wien staat me nog heel helder voor ogen, toen was ik 10. Die speelden toen met Carsten Jancker, die ze er maar in bleef schieten. Ik weet het nog zo goed omdat Rapid toen shirts van Diadora droeg, en ik daardoor meteen dat merk haatte.
Was overigens ook in de tijd dat iedereen in de klas voor Ajax was.
[..]
Was mijn 16e verjaardag toen's middags naar het Stadhuisplein, mooi man.
Broeders.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zelfde dag jarig als De Kaat en De Grift
Ik was in Duitsland toen met familie, op bezoek bij kennissen waarvan de man Dortmund-fan was. Best day ever
Ik had altijd Tomasson op m'n shirts toen ik klein was.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Sowieso, Makaay. Dat was nou mijn favoriete speler
Carsten Jancker had ook een kutkop. Kan die naam niet horen, net als Bobic.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef Dekatria het volgende:
Halve finale EC2 tegen Rapid Wien staat me nog heel helder voor ogen, toen was ik 10. Die speelden toen met Carsten Jancker, die ze er maar in bleef schieten. Ik weet het nog zo goed omdat Rapid toen shirts van Diadora droeg, en ik daardoor meteen dat merk haatte.
Was overigens ook in de tijd dat iedereen in de klas voor Ajax was.
[..]
Was mijn 16e verjaardag toen's middags naar het Stadhuisplein, mooi man.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had altijd Tomasson op m'n shirts toen ik klein was.
Ik was altijd een groot fan van Kalou (Bona)quote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, godver. Dat weet ik ook nog ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Haringkop het volgende:
Carsten Jancker had ook een kutkop.
Ben verdomd benieuwd wat dat gaat worden; ofwel de halve stad wordt afgesloten, ofwel de halve stad gaat plat waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad. Bewust toch twee kampioenschappen, bekers, UEFA, gepakt. Wat zou dat een feest worden zeg. Poeh. Zoveel die da dus voor 't eerst gaan mee maken. Mooi word dat.
Ik vind het echt prachtig om het van iedereen te horenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nu wel weer klaar met het sentimentele gedoe.
Rutten.
Beide.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben verdomd benieuwd wat dat gaat worden; ofwel de halve stad wordt afgesloten, ofwel de halve stad gaat plat waarschijnlijk
Ene helft afgesloten, andere helft plat is ook een optie natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben verdomd benieuwd wat dat gaat worden; ofwel de halve stad wordt afgesloten, ofwel de halve stad gaat plat waarschijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is JDT.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
4-2 Guidetti, wat een ontlading was dat zeg. Ging zelfs iemand K.O op de tribune
Deze foto was de 2-2 uit een pingel vlak voor tijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
4-2 Guidetti, wat een ontlading was dat zeg. Ging zelfs iemand K.O op de tribune
Ik ken alleen JDS, maar die vind ik ook een baas hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef Dekatria het volgende:
Beste van de jaren 90 was overigens nog wel Hans van Vliet. Ongeëvenaard.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef Dekatria het volgende:
Beste van de jaren 90 was overigens nog wel Hans van Vliet. Ongeëvenaard.http://www.defeijenoorder.nl/1997-98/cruz-cruz-cruz/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://soundcloud.com/de(...)feyenoord-juventus-1 & https://soundcloud.com/de(...)feyenoord-juventus-2
http://www.defeijenoorder(...)per-laten-warmlopen/
Hans van Vliet, echt, wat een held is dat
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Ik ook hoor, maar voetbal op tv was een goede reden om op te mogen blijven op donderdagavondenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was toen meer bezig met de lokale fc en buiten spelen dan dat ik bezig was met het voetbal op de voet te volgen
Zou echt een briljante loting zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef DaveDave09 het volgende:
Haha Feyenoord gaat As roma loten
Het begint storend te worden, dat mensen voor het gemak AZ even vergeten.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat zie ik ook welquote:
Je mag best zelfverzekerd zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het begint storend te worden, dat mensen voor het gemak AZ even vergeten.
Dergelijke arrogantie past ons niet. Ook daar zal je 118% moeten geven anders ga je gewoon af en ben je ook min of meer klaar voor de top 2.
Toen ging hij toch het hand in hand bluppen als een vis?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef Haringkop het volgende:
Hans van Vliet Basel thuis is toch een tien met gouden randje.
http://www.defeijenoorder(...)per-laten-warmlopen/quote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef Haringkop het volgende:
Niks mis mee, mooie wedstrijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef DaveDave09 het volgende:
Haha Feyenoord gaat As roma loten
Ono & Emerton hierquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wzfwzdbquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het begint storend te worden, dat mensen voor het gemak AZ even vergeten.
Dergelijke arrogantie past ons niet. Ook daar zal je 118% moeten geven anders ga je gewoon af en ben je ook min of meer klaar voor de top 2.
Ik zit hem nu te luisteren, facking grappigquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef Haringkop het volgende:
Daarom; of topclub en schitterend affiche, of iets westers en haalbaar. Geen oostblok svpquote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Kiid het volgende:
Ik hoop op een mooie club. Ik zie ons wel weer die Dnipro ofzo loten en dat we het daar tegen afleggen.
Weinig oostblokteams gelukkig.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daarom; of topclub en schitterend affiche, of iets westers en haalbaar. Geen oostblok svp
De finale in 2002 was wel fantastisch. Wat een emotie man.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef Bombvis het volgende:
Hans van Vliet: Dit is geen goal meer, dit is een orgasme!![]()
Wat een heerlijke radioverslagen waren dat toch
Die hebben nog wat UEFA-straffen achter hun naam staan. Mogen geen uitfans meenemen + geen thuisfans voor volgende wedstrijden.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer genoeg geen Legia kunnen loten.
Inter uit (en thuis) zijn anders ook heerlijk om terug te luisterenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De finale in 2002 was wel fantastisch. Wat een emotie man.
https://soundcloud.com/se(...)nuten-uefacup-finale
Ja, return week laterquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Dekatria het volgende:
Dus loting maandag, eerste wedstrijd uit op 19 Februari?
Aldus de Belgen.quote:Standard - Feyenoord in een notendop
Sleutelmoment: Een slap Standard stond na de rust nog maar 0-1 achter. Er was dus nog een sprankeltje hoop in de tweede helft, maar in de 60e minuut drukte Boëtius die de kop in met de 0-2.
Man van de match: Clasie is de dirigent van dit Feyenoord. Hij tekende ook vandaag alle lijnen uit.
Opvallend: De tribunes oogde leeg op Sclessin. Alleen de Feyenoord-supporters tekenden present. De Rotterdammers zorgden voor de weinige sfeer in het stadion.
De commentator van Sporza vond Vilhena ook een overtuigende wedstrijd spelen. Dat was ik dus niet met hem eensquote:
zo is ajax ook meerdermaals kampioen gewordenquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:02 schreef hhh38 het volgende:
De goals en assists zijn tot nu toe mooi verdeeld over onze meest aanvallende spelers die regelmatig spelen.
In alle competities:
Toornstra: 8 goals / 4 assists
Manu: 6 goals / 4 assists
Kazim: 4 goals / 6 assists
Te Vrede: 8 goals / 0 assists
Immers: 4 goals / 3 assists
Boëtius: 4 goals / 1 assist
Ja, met een mannetje of 10.000 waarvan 75% al weg was na de 0-2quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:04 schreef Adames het volgende:
[..]
was de thuisclub wel aanwezig dan?
ook?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:04 schreef Adames het volgende:
[..]
zo is ajax ook meerdermaals kampioen geworden
Dat zagen we ja bij Psg-Ajaxquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:18 schreef RensAjacied het volgende:
Als Feyenoord en Ajax allebei doorgaan in de EL en dan elkaar loten. Mogen er dan wel uitfans mee? UEFA heeft volgens mij strikte regels wat betreft altijd toelaten van uitfans.
Ajax heeft zich ook totaal niet ingezet voor de supporters. Dat doet Feyenoord doorgaans beter.quote:
Hier spreekt een kenner.quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax heeft zich ook totaal niet ingezet voor de supporters. Dat doet Feyenoord doorgaans beter.
Uhuquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax heeft zich ook totaal niet ingezet voor de supporters. Dat doet Feyenoord doorgaans beter.
Eigenlijk is het te treurig dat die wel worden gevrijwaard van opgelegde regels.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:21 schreef Maastoren het volgende:
Kolere combi
Leuk dagje gehad. Goede PMDS op Varkenoord en daarna de wedstrijd gevolgd in het bovenste uitvak waar bijna niemand het doel kon zien aan onze kant. Op de lange zijde zat de business club die het 'komen wij uit Rotterdam' meerdere malen inzetten _0_
Feyenoord _0_
Ik moet toegeven dat ik sceptisch was over zijn komts ipv Ziyech. Maar wat is hij belangrijk zeg.quote:
Hij was in het begin minder, maar ik was het met de commentator van RTL eens dat hij wel steeds beter werd in de loop van de wedstrijd. Nu was Luik natuurlijk ook wel belachelijk slecht, maar ik vond hem voldoende spelen. Ik vond Clasie in het begin van de wedstrijd wel matig, toen Luik druk zette had hij wel paar keer balverlies. Natuurlijk daarna weer heer en meester, maar in het begin was het even aanpotenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De commentator van Sporza vond Vilhena ook een overtuigende wedstrijd spelen. Dat was ik dus niet met hem eens
Dat is denk ik ook één van mijn eerste herinneringen van Feyenoordquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben er wel blij mee. Leuk dat we zoveel talenten hebben, maar het zoveelste talent dat heel goed kan voetballen maar de helft van het jaar brandhout is trek ik niet meer hoor. Dan liever Toornstra.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik sceptisch was over zijn komts ipv Ziyech. Maar wat is hij belangrijk zeg.
Als aanvulling op, dat zeker. Focus moet i.m.o. blijven liggen op het opleiden van eigen jeugd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:59 schreef Merkie het volgende:
Ik ben er wel blij mee. Leuk dat we zoveel talenten hebben, maar het zoveelste talent dat heel goed kan voetballen maar de helft van het jaar brandhout is trek ik niet meer hoor. Dan liever Toornstra.
Kazim deed het gisteren lang niet slecht. Hij is wel veel betrokken bij onze doelpunten hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kazim valt wel erg uit de toon in dit elftal. Kan niks met een bal die gozer. Als ik Te Vrede was zou ik stoppen met voetballen want als je de concurrentiestrijd met Kazim al niet kan winnen dan biedt dat weinig perspectieven voor de toekomst.
Precies, in alle competities. Over hoeveel wedstrijden spreken we dan inmiddels, een wedstrijd of 20? Dan is dit gewoon heel erg weinig en dan kan je wel Ajax aanhalen, maar zij hadden wel een spits die scoorde op belangrijke momenten tegen Feyenoord/Vitesse/Twente en was op die manier ook nog belangrijk. De enige scorende speler die wij hebben voorin is Toornstra, de rest scoort 1x in de zoveel tijd en als er een wedstrijd tussen zit zoals Excelsior dan camoufleren ze het weer een beetje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:02 schreef hhh38 het volgende:
De goals en assists zijn tot nu toe mooi verdeeld over onze meest aanvallende spelers die regelmatig spelen.
In alle competities:
Toornstra: 8 goals / 4 assists
Manu: 6 goals / 4 assists
Kazim: 4 goals / 6 assists
Te Vrede: 8 goals / 0 assists
Immers: 4 goals / 3 assists
Boëtius: 4 goals / 1 assist
Dat klopt ook wel, omdat hij zo groot en lomp is wint hij soms duels zoals van Fiore gisteren. Maar hij valt voetballend zo uit de toon bij spelers als Toornstra, Boetius, Immers, El Ahmadi, Clasie etc. Het ziet er niet uit wat hij met een bal doet. Als ik de trainert was zou ik Immers in de spits zetten, Toornstra op 10, Boetius op rechts en Manu op links. Maar dit geheel terzijde allemaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kazim deed het gisteren lang niet slecht. Hij is wel veel betrokken bij onze doelpunten hoor.
Je hele team omgooien als het net zo lekker loopt. Top idee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, omdat hij zo groot en lomp is wint hij soms duels zoals van Fiore gisteren. Maar hij valt voetballend zo uit de toon bij spelers als Toornstra, Boetius, Immers, El Ahmadi, Clasie etc. Het ziet er niet uit wat hij met een bal doet. Als ik de trainert was zou ik Immers in de spits zetten, Toornstra op 10, Boetius op rechts en Manu op links. Maar dit geheel terzijde allemaal natuurlijk.
Als jij dit al je hele team omgooien vindt... Boetius is een echte rechtsbuiten en Toonstra een 10. Dit zou de meest logische opstelling zijn. Maar kennelijk is die meneer Kazim heilig verklaart.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Je hele team omgooien als het net zo lekker loopt. Top idee.
Toornstra voetbalt heel goed op de rechterflank en kan prima uit de voeten in de rol die hij nu heeft. Ik heb niet het gevoel dat het rendement van Manu en Boetius op de flanken net zo hoog is als Boetius (eventueel Manu) en Toornstra op de flanken. Daarnaast staat het middenveld gewoon prima, ook met Immers. Ik vraag mij af of Immers wel functioneert in de spits.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als jij dit al je hele team omgooien vindt... Boetius is een echte rechtsbuiten en Toonstra een 10. Dit zou de meest logische opstelling zijn. Maar kennelijk is die meneer Kazim heilig verklaart.
Hij valt inderdaad voetballend wat uit de toon, maar hij houdt wel altijd verdedigers bezig waardoor er op de flanken ruimte ontstaat. Dat kan je van Te Vrede niet zeggen. Natuurlijk is het geen wereldspits, maar de huidige opstelling past imho het beste bij onze selectie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, omdat hij zo groot en lomp is wint hij soms duels zoals van Fiore gisteren. Maar hij valt voetballend zo uit de toon bij spelers als Toornstra, Boetius, Immers, El Ahmadi, Clasie etc. Het ziet er niet uit wat hij met een bal doet. Als ik de trainert was zou ik Immers in de spits zetten, Toornstra op 10, Boetius op rechts en Manu op links. Maar dit geheel terzijde allemaal natuurlijk.
Jij maakt er nu een dolletje van, maar er is geen woord aan gelogen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:45 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat je bij dit elftal ook nog Guidetti in de spits had lopen, dan was je fluitend richting de Coolsingel gewandeld. Van Geel bedankt.
Guidetti was een speler die het team écht beter liet spelen en er ook nog 20 intrapte en vaak de belangrijke goals. Blijft een eeuwig zondequote:Op vrijdag 12 december 2014 09:45 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat je bij dit elftal ook nog Guidetti in de spits had lopen, dan was je fluitend richting de Coolsingel gewandeld. Van Geel bedankt.
Dat valt wel mee denk ik. We hebben vooral in augustus en september punten laten liggen. Toen draaide het team nog niet echt. Sinds het bekerverlies tegen GAE hebben we 9 wedstrijden gespeeld - 7x winst, 1x gelijk, 1x verlies. Dat is een uitstekende reeks. Denk dat de noodzaak van een spits wel meevalt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:45 schreef Mani89 het volgende:
Weet je nooit zeker, al had hij waarschijnlijk wel tegen ons gescoordquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk het niet. Met een goede spits had je thuis wel gewonnen van Willem II en Utrecht. Denk ook niet dat Guidetti een kans van 1 meter op het doel had naast geschoten zoals Kazim het wel deed tegen Ajax.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. We hebben vooral in augustus en september punten laten liggen. Toen draaide het team nog niet echt. Sinds het bekerverlies tegen GAE hebben we 9 wedstrijden gespeeld - 7x winst, 1x gelijk, 1x verlies. Dat is een uitstekende reeks. Denk dat de noodzaak van een spits wel meevalt.
Het lijkt me niet zo zonneklaar dat we al onze verliespunten hadden kunnen voorkomen met een spits.
Op dat moment was Guidetti nog 5mln. Die is pas op de laatste/op een na laatste dag beschikbaar geworden voor verhuur. Hoewel hij laat blijken fit te zijn, snap ik de beslissing van Van Geel wel. Het was ook best een risico.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Met een goede spits had je thuis wel gewonnen van Willem II en Utrecht. Denk ook niet dat Guidetti een kans van 1 meter op het doel had naast geschoten zoals Kazim het wel deed tegen Ajax.
Misschien wel, maar in die periode kregen we erg veel doelpunten tegen en sindsdien nauwelijks meer. Dat heeft er ook mee te maken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Met een goede spits had je thuis wel gewonnen van Willem II en Utrecht. Denk ook niet dat Guidetti een kans van 1 meter op het doel had naast geschoten zoals Kazim het wel deed tegen Ajax.
Ik ben serieus pik, misschien heeft Martin teveel zijn oren laten hangen naar Dokterandus Helpmefok die zeker wist dat Guidetti voor altijd in een rolstoel zou zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij maakt er nu een dolletje van, maar er is geen woord aan gelogen.
Oh maar dat sluit ik ook helemaal niet uit. Je moet de invloed die Helpmefok heeft in het Maasgebouw niet onderschatten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben serieus pik, misschien heeft Martin teveel zijn oren laten hangen naar Dokterandus Helpmefok die zeker wist dat Guidetti voor altijd in een rolstoel zou zitten.
Alles is een risico in het voetbal. Als je daar onder gaat beredeneren dan is het einde zoek. Ik geloof echt niet dat City 5 miljoen zou vragen voor een speler die 2 jaar lang nauwelijks gespeeld heeft. Met 3 miljoen had je een eind gekomen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op dat moment was Guidetti nog 5mln. Die is pas op de laatste/op een na laatste dag beschikbaar geworden voor verhuur. Hoewel hij laat blijken fit te zijn, snap ik de beslissing van Van Geel wel. Het was ook best een risico.
Maar met hindsight is het makkelijk redeneren natuurlijk.
Dan zet je Steenvoorden of Dammers erin, moeten we nu we een beetje geld hebben weer alles uitgeven ofzo? Het zijn wellicht niet de grootste talenten die nu doorkomen, maar om nou te zeggen dat Van Beek de hele jeugdopleiding fluitend doorgelopen heeft.. We hebben nog steeds geen vele miljoenen te besteden, als het nodig is gooi je er dus jeugd in. Kan je best een keer op je bek gaan, maar dat risico heb je gewoonquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alles is een risico in het voetbal. Als je daar onder gaat beredeneren dan is het einde zoek. Ik geloof echt niet dat City 5 miljoen zou vragen voor een speler die 2 jaar lang nauwelijks gespeeld heeft. Met 3 miljoen had je een eind gekomen.
Je kan ook anders beredeneren, met een goede spits was de kans op succes velen malen groter dan dat je nu loopt met een mislukte rechtsbuiten die niet kan scoren. We hebben het geld om te investeren, maar we doen het alleen niet. Een spits was gewoon écht nodig en we hebben er geen 1 gehaald en dat vind ik nog altijd een kwalijke zaak.
Dat vind ik met de verdediging net zo. Onze back-up zijn verdorie Mathijsen en Boulahrouz. Die Boulahrouz is wéér geblesseerd (of het moet meevallen), maar dat kán toch niet? Wat nou als Kongolo/Van Beek wegvalt?
Ik ben het er mee eens dat het zonde van het geld was een buitenspeler te halen en dat voor dat geld beter eens spits gehaald had kunnen worden. Maar zeker Feyenoord kan haar geld maar 1 keer uitgeven en dan snap ik dat je dat niet aan een speler uitgeeft die in zijn carriére 1 jaar gevoetbald heeft en verder geblesseerd is geweest of bij het 2e elftal speelde.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alles is een risico in het voetbal. Als je daar onder gaat beredeneren dan is het einde zoek. Ik geloof echt niet dat City 5 miljoen zou vragen voor een speler die 2 jaar lang nauwelijks gespeeld heeft. Met 3 miljoen had je een eind gekomen.
Je kan ook anders beredeneren, met een goede spits was de kans op succes velen malen groter dan dat je nu loopt met een mislukte rechtsbuiten die niet kan scoren. We hebben het geld om te investeren, maar we doen het alleen niet. Een spits was gewoon écht nodig en we hebben er geen 1 gehaald en dat vind ik nog altijd een kwalijke zaak.
Dat vind ik met de verdediging net zo. Onze back-up zijn verdorie Mathijsen en Boulahrouz. Die Boulahrouz is wéér geblesseerd (of het moet meevallen), maar dat kán toch niet? Wat nou als Kongolo/Van Beek wegvalt?
Daar ben ik overigens ook mee eens hoor. Ik zou graag die Dammers wat wedstrijden in de spits zien. Ik zie hem liever wat slechte partijen spelen met de kans dat hij beter wordt dan Kazim. Hem als centrale verdediger inbrengen vind ik echt een schande. Dat is gewoon een schop naar de jeugd opleiding van Feyenoord.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan zet je Steenvoorden of Dammers erin, moeten we nu we een beetje geld hebben weer alles uitgeven ofzo? Het zijn wellicht niet de grootste talenten die nu doorkomen, maar om nou te zeggen dat Van Beek de hele jeugdopleiding fluitend doorgelopen heeft.. We hebben nog steeds geen vele miljoenen te besteden, als het nodig is gooi je er dus jeugd in. Kan je best een keer op je bek gaan, maar dat risico heb je gewoon
Hij speelde gisteren anders prima achterin, misschien kan hij daar wel een heel aardige speler worden, terwijl hij als spits gewoon bij een FC Dordrecht zou belanden. Nou, dan is het toch prima?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar ben ik overigens ook mee eens hoor. Ik zou graag die Dammers wat wedstrijden in de spits zien. Ik zie hem liever wat slechte partijen spelen met de kans dat hij beter wordt dan Kazim. Hem als centrale verdediger inbrengen vind ik echt een schande. Dat is gewoon een schop naar de jeugd opleiding van Feyenoord.
Rutten is er daar heel duidelijk in. Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar ben ik overigens ook mee eens hoor. Ik zou graag die Dammers wat wedstrijden in de spits zien. Ik zie hem liever wat slechte partijen spelen met de kans dat hij beter wordt dan Kazim. Hem als centrale verdediger inbrengen vind ik echt een schande. Dat is gewoon een schop naar de jeugd opleiding van Feyenoord.
quote:Rutten denkt dat Dammers meer kan bereiken op een andere positie dan de spits. 'Waar kan hij het hoogste bereiken? Misschien komt hij ooit nog in de spits, maar ik zie hem niet als een topspits in Europa. Vandaar dar we hem omscholen, vandaag speelde hij met flair en overtuiging in de verdediging. Dat zie ik graag, borst vooruit,het Feyenoord embleem laten zien.'
Met die mislukte rechtsbuiten doelde ik eigenlijk op Kazim aangezien hij nooit van zijn leven in de spits had gespeeld. Ik vond Bilal gewoon een prima aankoop en dat vind ik nog steeds, maar als hij constant maar 10 minuten krijgt of zoals in het begin 2 wedstrijdjes dan is het logisch dat zo'n jonge jongen er niet meteen staat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat het zonde van het geld was een buitenspeler te halen en dat voor dat geld beter eens spits gehaald had kunnen worden. Maar zeker Feyenoord kan haar geld maar 1 keer uitgeven en dan snap ik dat je dat niet aan een speler uitgeeft die in zijn carriére 1 jaar gevoetbald heeft en verder geblesseerd is geweest of bij het 2e elftal speelde.
Daar ben ik ook wel blij mee inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:58 schreef Cara het volgende:
Kongolo uit voorzorg gewisseld, wat een opluchting
Ik kreeg inderdaad wel een hartverzakking, gezien de al aanwezige blessures van Mathijsen en Boulahrouz.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:58 schreef Cara het volgende:
Kongolo uit voorzorg gewisseld, wat een opluchting
Zal best, maar dan kan ik het nog wel schandalig vindenquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Rutten is er daar heel duidelijk in. Gaat niet gebeuren.
[..]
En waarom denk jij dat het goed zou zijn voor Feyenoord om Dammers een aantal wedstrijden in de basis te gooien? Heb je hem wel eens in de jeugd zien spelen? Is maar een matig spelertje hoor, voor in de spits.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal best, maar dan kan ik het nog wel schandalig vinden
Het gaat mij niet puur en alleen om Dammers, het gaat mij om het idee dat hij twee keer een nummer 10 op lb/rb zet en een spits als cb.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:23 schreef satecl het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat het goed zou zijn voor Feyenoord om Dammers een aantal wedstrijden in de basis te gooien? Heb je hem wel eens in de jeugd zien spelen? Is maar een matig spelertje hoor, voor in de spits.
Als we niet beter hebben... Beide vullen ze die posities prima in. Janmaat was ook in de jeugd van Feyenoord een spits. Is nu international als RB. Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het gaat mij niet puur en alleen om Dammers, het gaat mij om het idee dat hij twee keer een nummer 10 op lb/rb zet en een spits als cb.
Dan moet je beter halen. Vooruit denken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Als we niet beter hebben... Beide vullen ze die positie prima in. Janmaat was ook in de jeugd van Feyenoord een spits. Is nu international als RB. Wat is het probleem?
Ik zie het probleem niet zo in. Het zijn geen 30-ers die in het diepe gegooid worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het gaat mij niet puur en alleen om Dammers, het gaat mij om het idee dat hij twee keer een nummer 10 op lb/rb zet en een spits als cb.
Geen geld voor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan moet je beter halen. Vooruit denken.
Lekker makkelijk om te zeggen natuurlijk. Dan moet je prioriteiten gaan stellen. Overigens is er wel gewoon een budget wat besteed kan worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo in. Het zijn geen 30-ers die in het diepe gegooid worden.
[..]
Geen geld voor.
Feyenoord heeft inderdaad geld genoeg. Even spits moeten halen, nog even een rechtsback moeten halen en nog een LCV. Feyenoord is nog steeds een arme club die 49% van zijn aandelen noodgedwongen heeft verkocht. Wilkshire is niet 100% fit, Cabral is geblesseerd, Bouhlarouz niet fit en Mathijssen was er niet bij. Dan moet een club als Feyenoord creatief zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Spelers wisselen inderdaad gedurende jeugd wel eens van positie, maar niet op het moment dat ze gaan spelen in het eerste. Dan heb je wel vaak dat bijvoorbeeld een CB naar RB/LB gaat of dat een LM/RM als RB/LB spelen ala Lichtsteiner, maar niet van spits naar centrale verdediger en van 10 naar de verdediging zie je ook zelden.
Er is geen salarisbudget meer, dus nee er is weinig mogelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om te zeggen natuurlijk. Dan moet je prioriteiten gaan stellen. Overigens is er wel gewoon een budget wat besteed kan worden.
Dat had ik al benoemd toch, of niet? Vooruit denken. Prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is geen salarisbudget meer, dus nee er is weinig mogelijk.
En de spelers zijn jong genoeg om nog omgeturnd te kunnen worden. Ik vind het prijzenswaardig dat spelers en de staf dit inzien en er ook naar handelen. Voor mij juist een goed teken dat de jeugdopleiding weet wat ze aan het doen zijn.
Die prioriteiten hebben ze gesteld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat had ik al benoemd toch, of niet? Vooruit denken. Prioriteiten stellen.
En in mijn ogen dus de verkeerde. Ik deel alleen mijn mening en probeer verder geen punt te maken. Feyenoord doet toch wel wat haar goed dunkt en het mooie van voetbal is dat iedereen een eigen mening mag hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Die prioriteiten hebben ze gesteld.
Ik snap niet echt welk punt je probeert te maken. Wat doet het er toe dat hij in het eerste wordt ingezet op andere posities? Ze trainen hem voortdurend voor die nieuwe positie en gisteren was een uitgelezen mogelijkheid om hem op die positie in te zetten. Er stond niks op het spel en we stonden al voor.
Feyenoord schoolt zijn spelers om op posities die arm zijn. Ajax koopt Duarte, van der Hoorn en Zimling daarvoor. PSv Hiljemark en Manolev.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
En in mijn ogen dus de verkeerde. Ik deel alleen mijn mening en probeer verder geen punt te maken. Feyenoord doet toch wel wat haar goed dunkt en het mooie van voetbal is dat iedereen een eigen mening mag hebben.
Ik ben gewoon bang dat dit soort keuzes ertoe zullen leiden dat wij niet aanhaken bij de top 3. Maar ik laat mij verrassen aangezien de komende wedstrijden pompen of verzuipen zullen worden.
Er is toch niks mis met speeltijd voor die jonge jongens. Beter op een voor hun wat onbekendere positie staan en wel spelen dan op de bank zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord schoolt zijn spelers om op posities die arm zijn. Ajax koopt Duarte, van der Hoorn en Zimling daarvoor. PSv Hiljemark en Manolev.
En spelers als Karsdorp en Dammers hebben het nog goed gedaan ook...
Aan de ene kant wel als ze er maar niet op afgerekend wordenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met speeltijd voor die jonge jongens. Beter op een voor hun wat onbekendere positie staan en wel spelen dan op de bank zitten.
Het aanhaken bij de top 3 is meer een kwestie van financieel gewin behalen door het halen van goede resultaten in de Europese competities.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:51 schreef Kiid het volgende:
Ik ben gewoon bang dat dit soort keuzes ertoe zullen leiden dat wij niet aanhaken bij de top 3. Maar ik laat mij verrassen aangezien de komende wedstrijden pompen of verzuipen zullen worden.
Ja, als je Brenet, Jozefzoon en Locadia in je opstelling zet, terwijl je woensdag nog beweerde dat je met je sterkste opstelling begint..quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je ziet hoe PSV in de EL maar wat loopt te rommelen dan verbaas je je erover dat ze 1e staan in de eredivisie. Hopelijk scoren we volgende week als eerste, dan zie ik ons gewoon winnen daar.
Ze beginnen traditioneel sterk, benieuwd of dat dipje waar ze nu inzitten een dip wordt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je ziet hoe PSV in de EL maar wat loopt te rommelen dan verbaas je je erover dat ze 1e staan in de eredivisie. Hopelijk scoren we volgende week als eerste, dan zie ik ons gewoon winnen daar.
Heb bij PSV het idee dat het allemaal een beetje speeltuinvoetballers zijn.. gasten die lekker willen voetballen, maar als het even tegenzit stort het zaakje in.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar sowieso, PSV komt al met moeite door clubs die defensief hun zaakjes heel goed op orde hebben.
PSV is gewoon een beetje een naïeve club. Die denken dat ze het fantastisch op orde hebben zo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb bij PSV het idee dat het allemaal een beetje speeltuinvoetballers zijn.. gasten die lekker willen voetballen, maar als het even tegenzit stort het zaakje in.
Ze creëren wel veel kansen, wordt een interessante wedstrijd als Feyenoord tenminste doet wat het moet doen komend weekend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb bij PSV het idee dat het allemaal een beetje speeltuinvoetballers zijn.. gasten die lekker willen voetballen, maar als het even tegenzit stort het zaakje in.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is gewoon een beetje een naïeve club. Die denken dat ze het fantastisch op orde hebben zo.
Al speelt Feyenoord eerst nog tegen AZ.
Idd eerst even zondag afwachten.. PSV scoort redelijk makkelijk maar de ervaring leert dat een degelijke ploeg die weinig weggeeft dan toch vaak aan het langste eind trekt. Liverpool - Chelsea vorig jaar was zo'n wedstrijdquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze creëren wel veel kansen, wordt een interessante wedstrijd als Feyenoord tenminste doet wat het moet doen komend weekend.
Uch Dirk Kuijt uch.....quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Spelers wisselen inderdaad gedurende jeugd wel eens van positie, maar niet op het moment dat ze gaan spelen in het eerste. Dan heb je wel vaak dat bijvoorbeeld een CB naar RB/LB gaat of dat een LM/RM als RB/LB spelen ala Lichtsteiner, maar niet van spits naar centrale verdediger en van 10 naar de verdediging zie je ook zelden.
Als we al een matige spits (jouw woorden) gaan gebruiken in de verdediging, kunnen we dan niet beter gewoon een verdediger laten doorstromen? Op basis waarvan zou Dammers ineens een goede CB zijn?
Kan nog best tricky worden, AZ zien spelen de afgelopen weken maar die zijn echt heel aardig aan het ballen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al speelt Feyenoord eerst nog tegen AZ.
Scheelt wel dat je thuis speelt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan nog best tricky worden, AZ zien spelen de afgelopen weken maar die zijn echt heel aardig aan het ballen.
Met name aanvallend erg dreigend en ook een goed positiespel. Gaat nog lastig worden, misschien wel lastiger dan PSV zo fantastisch spelen die helemaal niet.
Mwah, Esteban keept de laatste weken idioot goed maar dat zie ik hem niet eeuwig volhouden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan nog best tricky worden, AZ zien spelen de afgelopen weken maar die zijn echt heel aardig aan het ballen.
Met name aanvallend erg dreigend en ook een goed positiespel. Gaat nog lastig worden, misschien wel lastiger dan PSV zo fantastisch spelen die helemaal niet.
Die dos santos en luckassen zijn ook wel aardige spelertjes natuurlijk. En je zou het bijna vergeten door afgelopen weken maar zelfs thuis tegen fucking Dordrecht thuis hadden we nog moeite om een kool te maken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Esteban keept de laatste weken idioot goed maar dat zie ik hem niet eeuwig volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |