Als we niet beter hebben... Beide vullen ze die posities prima in. Janmaat was ook in de jeugd van Feyenoord een spits. Is nu international als RB. Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het gaat mij niet puur en alleen om Dammers, het gaat mij om het idee dat hij twee keer een nummer 10 op lb/rb zet en een spits als cb.
Dan moet je beter halen. Vooruit denken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Als we niet beter hebben... Beide vullen ze die positie prima in. Janmaat was ook in de jeugd van Feyenoord een spits. Is nu international als RB. Wat is het probleem?
Ik zie het probleem niet zo in. Het zijn geen 30-ers die in het diepe gegooid worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het gaat mij niet puur en alleen om Dammers, het gaat mij om het idee dat hij twee keer een nummer 10 op lb/rb zet en een spits als cb.
Geen geld voor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan moet je beter halen. Vooruit denken.
Lekker makkelijk om te zeggen natuurlijk. Dan moet je prioriteiten gaan stellen. Overigens is er wel gewoon een budget wat besteed kan worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo in. Het zijn geen 30-ers die in het diepe gegooid worden.
[..]
Geen geld voor.
Feyenoord heeft inderdaad geld genoeg. Even spits moeten halen, nog even een rechtsback moeten halen en nog een LCV. Feyenoord is nog steeds een arme club die 49% van zijn aandelen noodgedwongen heeft verkocht. Wilkshire is niet 100% fit, Cabral is geblesseerd, Bouhlarouz niet fit en Mathijssen was er niet bij. Dan moet een club als Feyenoord creatief zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Spelers wisselen inderdaad gedurende jeugd wel eens van positie, maar niet op het moment dat ze gaan spelen in het eerste. Dan heb je wel vaak dat bijvoorbeeld een CB naar RB/LB gaat of dat een LM/RM als RB/LB spelen ala Lichtsteiner, maar niet van spits naar centrale verdediger en van 10 naar de verdediging zie je ook zelden.
Er is geen salarisbudget meer, dus nee er is weinig mogelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om te zeggen natuurlijk. Dan moet je prioriteiten gaan stellen. Overigens is er wel gewoon een budget wat besteed kan worden.
Dat had ik al benoemd toch, of niet? Vooruit denken. Prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is geen salarisbudget meer, dus nee er is weinig mogelijk.
En de spelers zijn jong genoeg om nog omgeturnd te kunnen worden. Ik vind het prijzenswaardig dat spelers en de staf dit inzien en er ook naar handelen. Voor mij juist een goed teken dat de jeugdopleiding weet wat ze aan het doen zijn.
Die prioriteiten hebben ze gesteld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat had ik al benoemd toch, of niet? Vooruit denken. Prioriteiten stellen.
En in mijn ogen dus de verkeerde. Ik deel alleen mijn mening en probeer verder geen punt te maken. Feyenoord doet toch wel wat haar goed dunkt en het mooie van voetbal is dat iedereen een eigen mening mag hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Die prioriteiten hebben ze gesteld.
Ik snap niet echt welk punt je probeert te maken. Wat doet het er toe dat hij in het eerste wordt ingezet op andere posities? Ze trainen hem voortdurend voor die nieuwe positie en gisteren was een uitgelezen mogelijkheid om hem op die positie in te zetten. Er stond niks op het spel en we stonden al voor.
Feyenoord schoolt zijn spelers om op posities die arm zijn. Ajax koopt Duarte, van der Hoorn en Zimling daarvoor. PSv Hiljemark en Manolev.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
En in mijn ogen dus de verkeerde. Ik deel alleen mijn mening en probeer verder geen punt te maken. Feyenoord doet toch wel wat haar goed dunkt en het mooie van voetbal is dat iedereen een eigen mening mag hebben.
Ik ben gewoon bang dat dit soort keuzes ertoe zullen leiden dat wij niet aanhaken bij de top 3. Maar ik laat mij verrassen aangezien de komende wedstrijden pompen of verzuipen zullen worden.
Er is toch niks mis met speeltijd voor die jonge jongens. Beter op een voor hun wat onbekendere positie staan en wel spelen dan op de bank zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord schoolt zijn spelers om op posities die arm zijn. Ajax koopt Duarte, van der Hoorn en Zimling daarvoor. PSv Hiljemark en Manolev.
En spelers als Karsdorp en Dammers hebben het nog goed gedaan ook...
Aan de ene kant wel als ze er maar niet op afgerekend wordenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met speeltijd voor die jonge jongens. Beter op een voor hun wat onbekendere positie staan en wel spelen dan op de bank zitten.
Het aanhaken bij de top 3 is meer een kwestie van financieel gewin behalen door het halen van goede resultaten in de Europese competities.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:51 schreef Kiid het volgende:
Ik ben gewoon bang dat dit soort keuzes ertoe zullen leiden dat wij niet aanhaken bij de top 3. Maar ik laat mij verrassen aangezien de komende wedstrijden pompen of verzuipen zullen worden.
Ja, als je Brenet, Jozefzoon en Locadia in je opstelling zet, terwijl je woensdag nog beweerde dat je met je sterkste opstelling begint..quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je ziet hoe PSV in de EL maar wat loopt te rommelen dan verbaas je je erover dat ze 1e staan in de eredivisie. Hopelijk scoren we volgende week als eerste, dan zie ik ons gewoon winnen daar.
Ze beginnen traditioneel sterk, benieuwd of dat dipje waar ze nu inzitten een dip wordt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je ziet hoe PSV in de EL maar wat loopt te rommelen dan verbaas je je erover dat ze 1e staan in de eredivisie. Hopelijk scoren we volgende week als eerste, dan zie ik ons gewoon winnen daar.
Heb bij PSV het idee dat het allemaal een beetje speeltuinvoetballers zijn.. gasten die lekker willen voetballen, maar als het even tegenzit stort het zaakje in.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar sowieso, PSV komt al met moeite door clubs die defensief hun zaakjes heel goed op orde hebben.
PSV is gewoon een beetje een naïeve club. Die denken dat ze het fantastisch op orde hebben zo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb bij PSV het idee dat het allemaal een beetje speeltuinvoetballers zijn.. gasten die lekker willen voetballen, maar als het even tegenzit stort het zaakje in.
Ze creëren wel veel kansen, wordt een interessante wedstrijd als Feyenoord tenminste doet wat het moet doen komend weekend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb bij PSV het idee dat het allemaal een beetje speeltuinvoetballers zijn.. gasten die lekker willen voetballen, maar als het even tegenzit stort het zaakje in.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is gewoon een beetje een naïeve club. Die denken dat ze het fantastisch op orde hebben zo.
Al speelt Feyenoord eerst nog tegen AZ.
Idd eerst even zondag afwachten.. PSV scoort redelijk makkelijk maar de ervaring leert dat een degelijke ploeg die weinig weggeeft dan toch vaak aan het langste eind trekt. Liverpool - Chelsea vorig jaar was zo'n wedstrijdquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze creëren wel veel kansen, wordt een interessante wedstrijd als Feyenoord tenminste doet wat het moet doen komend weekend.
Uch Dirk Kuijt uch.....quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Spelers wisselen inderdaad gedurende jeugd wel eens van positie, maar niet op het moment dat ze gaan spelen in het eerste. Dan heb je wel vaak dat bijvoorbeeld een CB naar RB/LB gaat of dat een LM/RM als RB/LB spelen ala Lichtsteiner, maar niet van spits naar centrale verdediger en van 10 naar de verdediging zie je ook zelden.
Als we al een matige spits (jouw woorden) gaan gebruiken in de verdediging, kunnen we dan niet beter gewoon een verdediger laten doorstromen? Op basis waarvan zou Dammers ineens een goede CB zijn?
Kan nog best tricky worden, AZ zien spelen de afgelopen weken maar die zijn echt heel aardig aan het ballen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al speelt Feyenoord eerst nog tegen AZ.
Scheelt wel dat je thuis speelt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan nog best tricky worden, AZ zien spelen de afgelopen weken maar die zijn echt heel aardig aan het ballen.
Met name aanvallend erg dreigend en ook een goed positiespel. Gaat nog lastig worden, misschien wel lastiger dan PSV zo fantastisch spelen die helemaal niet.
Mwah, Esteban keept de laatste weken idioot goed maar dat zie ik hem niet eeuwig volhouden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan nog best tricky worden, AZ zien spelen de afgelopen weken maar die zijn echt heel aardig aan het ballen.
Met name aanvallend erg dreigend en ook een goed positiespel. Gaat nog lastig worden, misschien wel lastiger dan PSV zo fantastisch spelen die helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |