abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147507351
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:45 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat je bij dit elftal ook nog Guidetti in de spits had lopen, dan was je fluitend richting de Coolsingel gewandeld. Van Geel bedankt.
Jij maakt er nu een dolletje van, maar er is geen woord aan gelogen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_147507356
quote:
Stel je voor dat je bij dit elftal ook nog Guidetti in de spits had lopen, dan was je fluitend richting de Coolsingel gewandeld. Van Geel bedankt.
Guidetti was een speler die het team écht beter liet spelen en er ook nog 20 intrapte en vaak de belangrijke goals. Blijft een eeuwig zonde
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 09:50:35 #253
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_147507410
quote:
Dat valt wel mee denk ik. We hebben vooral in augustus en september punten laten liggen. Toen draaide het team nog niet echt. Sinds het bekerverlies tegen GAE hebben we 9 wedstrijden gespeeld - 7x winst, 1x gelijk, 1x verlies. Dat is een uitstekende reeks. Denk dat de noodzaak van een spits wel meevalt.

Het lijkt me niet zo zonneklaar dat we al onze verliespunten hadden kunnen voorkomen met een spits.
2000 light years from home
  vrijdag 12 december 2014 @ 09:50:53 #254
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_147507420
quote:
Weet je nooit zeker, al had hij waarschijnlijk wel tegen ons gescoord :')
pi_147507453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:50 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat valt wel mee denk ik. We hebben vooral in augustus en september punten laten liggen. Toen draaide het team nog niet echt. Sinds het bekerverlies tegen GAE hebben we 9 wedstrijden gespeeld - 7x winst, 1x gelijk, 1x verlies. Dat is een uitstekende reeks. Denk dat de noodzaak van een spits wel meevalt.

Het lijkt me niet zo zonneklaar dat we al onze verliespunten hadden kunnen voorkomen met een spits.
Ik denk het niet. Met een goede spits had je thuis wel gewonnen van Willem II en Utrecht. Denk ook niet dat Guidetti een kans van 1 meter op het doel had naast geschoten zoals Kazim het wel deed tegen Ajax.
Dag knapste man van FOK!
pi_147507512
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:53 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Met een goede spits had je thuis wel gewonnen van Willem II en Utrecht. Denk ook niet dat Guidetti een kans van 1 meter op het doel had naast geschoten zoals Kazim het wel deed tegen Ajax.
Op dat moment was Guidetti nog 5mln. Die is pas op de laatste/op een na laatste dag beschikbaar geworden voor verhuur. Hoewel hij laat blijken fit te zijn, snap ik de beslissing van Van Geel wel. Het was ook best een risico.

Maar met hindsight is het makkelijk redeneren natuurlijk.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 12 december 2014 @ 09:57:32 #257
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_147507513
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:53 schreef Kiid het volgende:

[..]

Misschien wel, maar in die periode kregen we erg veel doelpunten tegen en sindsdien nauwelijks meer. Dat heeft er ook mee te maken.

Natuurlijk zouden onze kansen voor de titel beter zijn geweest met een betere spits, maar ook weer niet zodanig dat we op 12-12 alvast met de polonaise hadden kunnen beginnen. Als we zondag en woensdag winnen denk ik overigens dat we een hele goede kans voor de titel hebben.
2000 light years from home
  vrijdag 12 december 2014 @ 09:58:02 #258
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147507523
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij maakt er nu een dolletje van, maar er is geen woord aan gelogen.
Ik ben serieus pik, misschien heeft Martin teveel zijn oren laten hangen naar Dokterandus Helpmefok die zeker wist dat Guidetti voor altijd in een rolstoel zou zitten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147507562
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:58 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik ben serieus pik, misschien heeft Martin teveel zijn oren laten hangen naar Dokterandus Helpmefok die zeker wist dat Guidetti voor altijd in een rolstoel zou zitten.
Oh maar dat sluit ik ook helemaal niet uit. Je moet de invloed die Helpmefok heeft in het Maasgebouw niet onderschatten.
pi_147507635
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:57 schreef H.FR het volgende:

[..]

Op dat moment was Guidetti nog 5mln. Die is pas op de laatste/op een na laatste dag beschikbaar geworden voor verhuur. Hoewel hij laat blijken fit te zijn, snap ik de beslissing van Van Geel wel. Het was ook best een risico.

Maar met hindsight is het makkelijk redeneren natuurlijk.
Alles is een risico in het voetbal. Als je daar onder gaat beredeneren dan is het einde zoek. Ik geloof echt niet dat City 5 miljoen zou vragen voor een speler die 2 jaar lang nauwelijks gespeeld heeft. Met 3 miljoen had je een eind gekomen.

Je kan ook anders beredeneren, met een goede spits was de kans op succes velen malen groter dan dat je nu loopt met een mislukte rechtsbuiten die niet kan scoren. We hebben het geld om te investeren, maar we doen het alleen niet. Een spits was gewoon écht nodig en we hebben er geen 1 gehaald en dat vind ik nog altijd een kwalijke zaak.

Dat vind ik met de verdediging net zo. Onze back-up zijn verdorie Mathijsen en Boulahrouz. Die Boulahrouz is wéér geblesseerd (of het moet meevallen), maar dat kán toch niet? Wat nou als Kongolo/Van Beek wegvalt?
Dag knapste man van FOK!
pi_147507690
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Kiid het volgende:

[..]

Alles is een risico in het voetbal. Als je daar onder gaat beredeneren dan is het einde zoek. Ik geloof echt niet dat City 5 miljoen zou vragen voor een speler die 2 jaar lang nauwelijks gespeeld heeft. Met 3 miljoen had je een eind gekomen.

Je kan ook anders beredeneren, met een goede spits was de kans op succes velen malen groter dan dat je nu loopt met een mislukte rechtsbuiten die niet kan scoren. We hebben het geld om te investeren, maar we doen het alleen niet. Een spits was gewoon écht nodig en we hebben er geen 1 gehaald en dat vind ik nog altijd een kwalijke zaak.

Dat vind ik met de verdediging net zo. Onze back-up zijn verdorie Mathijsen en Boulahrouz. Die Boulahrouz is wéér geblesseerd (of het moet meevallen), maar dat kán toch niet? Wat nou als Kongolo/Van Beek wegvalt?
Dan zet je Steenvoorden of Dammers erin, moeten we nu we een beetje geld hebben weer alles uitgeven ofzo? Het zijn wellicht niet de grootste talenten die nu doorkomen, maar om nou te zeggen dat Van Beek de hele jeugdopleiding fluitend doorgelopen heeft.. We hebben nog steeds geen vele miljoenen te besteden, als het nodig is gooi je er dus jeugd in. Kan je best een keer op je bek gaan, maar dat risico heb je gewoon
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_147507708
Boulahrouz en Mathijsen blijven heus wel op de been hoor tegen de lamme en de blinde in de Eredivisie, mits ze fit zijn. Het enige wat er nog aan ontbreekt is een spits.
pi_147507718
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik ben het er mee eens dat het zonde van het geld was een buitenspeler te halen en dat voor dat geld beter eens spits gehaald had kunnen worden. Maar zeker Feyenoord kan haar geld maar 1 keer uitgeven en dan snap ik dat je dat niet aan een speler uitgeeft die in zijn carriére 1 jaar gevoetbald heeft en verder geblesseerd is geweest of bij het 2e elftal speelde.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_147507782
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:08 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dan zet je Steenvoorden of Dammers erin, moeten we nu we een beetje geld hebben weer alles uitgeven ofzo? Het zijn wellicht niet de grootste talenten die nu doorkomen, maar om nou te zeggen dat Van Beek de hele jeugdopleiding fluitend doorgelopen heeft.. We hebben nog steeds geen vele miljoenen te besteden, als het nodig is gooi je er dus jeugd in. Kan je best een keer op je bek gaan, maar dat risico heb je gewoon
Daar ben ik overigens ook mee eens hoor. Ik zou graag die Dammers wat wedstrijden in de spits zien. Ik zie hem liever wat slechte partijen spelen met de kans dat hij beter wordt dan Kazim. Hem als centrale verdediger inbrengen vind ik echt een schande. Dat is gewoon een schop naar de jeugd opleiding van Feyenoord.
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:17:52 #265
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147507837
Mensen die nog steeds over Guidetti praten :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_147507885
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:13 schreef Kiid het volgende:

[..]

Daar ben ik overigens ook mee eens hoor. Ik zou graag die Dammers wat wedstrijden in de spits zien. Ik zie hem liever wat slechte partijen spelen met de kans dat hij beter wordt dan Kazim. Hem als centrale verdediger inbrengen vind ik echt een schande. Dat is gewoon een schop naar de jeugd opleiding van Feyenoord.
Hij speelde gisteren anders prima achterin, misschien kan hij daar wel een heel aardige speler worden, terwijl hij als spits gewoon bij een FC Dordrecht zou belanden. Nou, dan is het toch prima?
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:21:23 #267
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147507890
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:13 schreef Kiid het volgende:

[..]

Rutten is er daar heel duidelijk in. Gaat niet gebeuren.

quote:
Rutten denkt dat Dammers meer kan bereiken op een andere positie dan de spits. 'Waar kan hij het hoogste bereiken? Misschien komt hij ooit nog in de spits, maar ik zie hem niet als een topspits in Europa. Vandaar dar we hem omscholen, vandaag speelde hij met flair en overtuiging in de verdediging. Dat zie ik graag, borst vooruit,het Feyenoord embleem laten zien.'
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_147507928
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:10 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik ben het er mee eens dat het zonde van het geld was een buitenspeler te halen en dat voor dat geld beter eens spits gehaald had kunnen worden. Maar zeker Feyenoord kan haar geld maar 1 keer uitgeven en dan snap ik dat je dat niet aan een speler uitgeeft die in zijn carriére 1 jaar gevoetbald heeft en verder geblesseerd is geweest of bij het 2e elftal speelde.
Met die mislukte rechtsbuiten doelde ik eigenlijk op Kazim aangezien hij nooit van zijn leven in de spits had gespeeld. Ik vond Bilal gewoon een prima aankoop en dat vind ik nog steeds, maar als hij constant maar 10 minuten krijgt of zoals in het begin 2 wedstrijdjes dan is het logisch dat zo'n jonge jongen er niet meteen staat.

Maar er zijn meer spitsen dan Guidetti natuurlijk. Nu gaat het over hem, maar ik weet 100% zeker dat er zoveel spelers ala Guidetti rondlopen in buitenlandse competities of ergens bij het 5e van Chelsea. Maar ik heb niet het idee dat Feyenoord verder kijkt dan de neus lang is als het aankomt op het scouten van talenten/spelers
Dag knapste man van FOK!
pi_147508563
Kongolo uit voorzorg gewisseld, wat een opluchting _O_
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_147508606
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:58 schreef Cara het volgende:
Daar ben ik ook wel blij mee inderdaad
Dag knapste man van FOK!
pi_147508667
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:58 schreef Cara het volgende:
Ik kreeg inderdaad wel een hartverzakking, gezien de al aanwezige blessures van Mathijsen en Boulahrouz.
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:08:55 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147508768
Hij had buikklachten, zo een ramp was het dus allemaal niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_147509029
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Rutten is er daar heel duidelijk in. Gaat niet gebeuren.

[..]

Zal best, maar dan kan ik het nog wel schandalig vinden
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:23:52 #274
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147509153
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:18 schreef Kiid het volgende:

[..]

Zal best, maar dan kan ik het nog wel schandalig vinden
En waarom denk jij dat het goed zou zijn voor Feyenoord om Dammers een aantal wedstrijden in de basis te gooien? Heb je hem wel eens in de jeugd zien spelen? Is maar een matig spelertje hoor, voor in de spits.
pi_147509219
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:23 schreef satecl het volgende:

[..]

En waarom denk jij dat het goed zou zijn voor Feyenoord om Dammers een aantal wedstrijden in de basis te gooien? Heb je hem wel eens in de jeugd zien spelen? Is maar een matig spelertje hoor, voor in de spits.
Het gaat mij niet puur en alleen om Dammers, het gaat mij om het idee dat hij twee keer een nummer 10 op lb/rb zet en een spits als cb.
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:27:46 #276
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147509261
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:26 schreef Kiid het volgende:

[..]

Het gaat mij niet puur en alleen om Dammers, het gaat mij om het idee dat hij twee keer een nummer 10 op lb/rb zet en een spits als cb.
Als we niet beter hebben... Beide vullen ze die posities prima in. Janmaat was ook in de jeugd van Feyenoord een spits. Is nu international als RB. Wat is het probleem?
pi_147509401
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef satecl het volgende:

[..]

Als we niet beter hebben... Beide vullen ze die positie prima in. Janmaat was ook in de jeugd van Feyenoord een spits. Is nu international als RB. Wat is het probleem?
Dan moet je beter halen. Vooruit denken.

Spelers wisselen inderdaad gedurende jeugd wel eens van positie, maar niet op het moment dat ze gaan spelen in het eerste. Dan heb je wel vaak dat bijvoorbeeld een CB naar RB/LB gaat of dat een LM/RM als RB/LB spelen ala Lichtsteiner, maar niet van spits naar centrale verdediger en van 10 naar de verdediging zie je ook zelden.

Als we al een matige spits (jouw woorden) gaan gebruiken in de verdediging, kunnen we dan niet beter gewoon een verdediger laten doorstromen? Op basis waarvan zou Dammers ineens een goede CB zijn?
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:36:21 #278
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147509485
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:26 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo in. Het zijn geen 30-ers die in het diepe gegooid worden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:33 schreef Kiid het volgende:

[..]

Geen geld voor.
Elite
Tegen TTIP
pi_147509518
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo in. Het zijn geen 30-ers die in het diepe gegooid worden.

[..]

Geen geld voor.
Lekker makkelijk om te zeggen natuurlijk. Dan moet je prioriteiten gaan stellen. Overigens is er wel gewoon een budget wat besteed kan worden.
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:37:52 #280
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147509520
quote:

[..]

Spelers wisselen inderdaad gedurende jeugd wel eens van positie, maar niet op het moment dat ze gaan spelen in het eerste. Dan heb je wel vaak dat bijvoorbeeld een CB naar RB/LB gaat of dat een LM/RM als RB/LB spelen ala Lichtsteiner, maar niet van spits naar centrale verdediger en van 10 naar de verdediging zie je ook zelden.
Feyenoord heeft inderdaad geld genoeg. Even spits moeten halen, nog even een rechtsback moeten halen en nog een LCV. Feyenoord is nog steeds een arme club die 49% van zijn aandelen noodgedwongen heeft verkocht. Wilkshire is niet 100% fit, Cabral is geblesseerd, Bouhlarouz niet fit en Mathijssen was er niet bij. Dan moet een club als Feyenoord creatief zijn.

Wat Rutten al aangaf: Ze zijn al langer bezig met het omscholen van Dammers. Die jongen komt gewoon tekort voor het niveau van het betaalde voetbal. Dat hebben ze in de A1 goed gezien. Misschien Dordrecht ofzo, maar dat moet je niet willen. Al heeft hij wel het talent en de body, kunnen ze zo'n speler toch omscholen? Wie weet wat er van komt...
pi_147509585
Prima debuut ook wel van de Witte Keniaan. :) ^O^ Die kan mooi met Nelom gaan strijden om die plek.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:41:56 #282
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147509630
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:37 schreef Kiid het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om te zeggen natuurlijk. Dan moet je prioriteiten gaan stellen. Overigens is er wel gewoon een budget wat besteed kan worden.
Er is geen salarisbudget meer, dus nee er is weinig mogelijk.

En de spelers zijn jong genoeg om nog omgeturnd te kunnen worden. Ik vind het prijzenswaardig dat spelers en de staf dit inzien en er ook naar handelen. Voor mij juist een goed teken dat de jeugdopleiding weet wat ze aan het doen zijn.
Elite
Tegen TTIP
pi_147509681
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Er is geen salarisbudget meer, dus nee er is weinig mogelijk.

En de spelers zijn jong genoeg om nog omgeturnd te kunnen worden. Ik vind het prijzenswaardig dat spelers en de staf dit inzien en er ook naar handelen. Voor mij juist een goed teken dat de jeugdopleiding weet wat ze aan het doen zijn.
Dat had ik al benoemd toch, of niet? Vooruit denken. Prioriteiten stellen.
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:47:54 #284
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147509785
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:44 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat had ik al benoemd toch, of niet? Vooruit denken. Prioriteiten stellen.
Die prioriteiten hebben ze gesteld.

Ik snap niet echt welk punt je probeert te maken. Wat doet het er toe dat hij in het eerste wordt ingezet op andere posities? Ze trainen hem voortdurend voor die nieuwe positie en gisteren was een uitgelezen mogelijkheid om hem op die positie in te zetten. Er stond niks op het spel en we stonden al voor.
Elite
Tegen TTIP
pi_147509883
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Die prioriteiten hebben ze gesteld.

Ik snap niet echt welk punt je probeert te maken. Wat doet het er toe dat hij in het eerste wordt ingezet op andere posities? Ze trainen hem voortdurend voor die nieuwe positie en gisteren was een uitgelezen mogelijkheid om hem op die positie in te zetten. Er stond niks op het spel en we stonden al voor.
En in mijn ogen dus de verkeerde. Ik deel alleen mijn mening en probeer verder geen punt te maken. Feyenoord doet toch wel wat haar goed dunkt en het mooie van voetbal is dat iedereen een eigen mening mag hebben.

Ik ben gewoon bang dat dit soort keuzes ertoe zullen leiden dat wij niet aanhaken bij de top 3. Maar ik laat mij verrassen aangezien de komende wedstrijden pompen of verzuipen zullen worden.
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:55:49 #286
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147509990
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:51 schreef Kiid het volgende:

[..]

En in mijn ogen dus de verkeerde. Ik deel alleen mijn mening en probeer verder geen punt te maken. Feyenoord doet toch wel wat haar goed dunkt en het mooie van voetbal is dat iedereen een eigen mening mag hebben.

Ik ben gewoon bang dat dit soort keuzes ertoe zullen leiden dat wij niet aanhaken bij de top 3. Maar ik laat mij verrassen aangezien de komende wedstrijden pompen of verzuipen zullen worden.
Feyenoord schoolt zijn spelers om op posities die arm zijn. Ajax koopt Duarte, van der Hoorn en Zimling daarvoor. PSv Hiljemark en Manolev.

En spelers als Karsdorp en Dammers hebben het nog goed gedaan ook...
pi_147510062
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Feyenoord schoolt zijn spelers om op posities die arm zijn. Ajax koopt Duarte, van der Hoorn en Zimling daarvoor. PSv Hiljemark en Manolev.

En spelers als Karsdorp en Dammers hebben het nog goed gedaan ook...
Er is toch niks mis met speeltijd voor die jonge jongens. Beter op een voor hun wat onbekendere positie staan en wel spelen dan op de bank zitten.
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:00:22 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_147510123
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Er is toch niks mis met speeltijd voor die jonge jongens. Beter op een voor hun wat onbekendere positie staan en wel spelen dan op de bank zitten.
Aan de ene kant wel als ze er maar niet op afgerekend worden
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:02:36 #289
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147510171
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:51 schreef Kiid het volgende:
Het aanhaken bij de top 3 is meer een kwestie van financieel gewin behalen door het halen van goede resultaten in de Europese competities.

Daar hebben dit soort keuzes echt niet zo een invloed op. Het is enigszins noodzaak voor de club om naar dit soort middelen te grijpen, dat is nu eenmaal zo. Echt problematisch vind ik het niet
Elite
Tegen TTIP
pi_147510295
Als je ziet hoe PSV in de EL maar wat loopt te rommelen dan verbaas je je erover dat ze 1e staan in de eredivisie. Hopelijk scoren we volgende week als eerste, dan zie ik ons gewoon winnen daar.
pi_147510331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je ziet hoe PSV in de EL maar wat loopt te rommelen dan verbaas je je erover dat ze 1e staan in de eredivisie. Hopelijk scoren we volgende week als eerste, dan zie ik ons gewoon winnen daar.
Ja, als je Brenet, Jozefzoon en Locadia in je opstelling zet, terwijl je woensdag nog beweerde dat je met je sterkste opstelling begint..

Maar sowieso, PSV komt al met moeite door clubs die defensief hun zaakjes heel goed op orde hebben.
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:08:55 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_147510344
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Ze beginnen traditioneel sterk, benieuwd of dat dipje waar ze nu inzitten een dip wordt.
pi_147510392
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar sowieso, PSV komt al met moeite door clubs die defensief hun zaakjes heel goed op orde hebben.
Heb bij PSV het idee dat het allemaal een beetje speeltuinvoetballers zijn.. gasten die lekker willen voetballen, maar als het even tegenzit stort het zaakje in.
pi_147510451
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heb bij PSV het idee dat het allemaal een beetje speeltuinvoetballers zijn.. gasten die lekker willen voetballen, maar als het even tegenzit stort het zaakje in.
PSV is gewoon een beetje een naïeve club. Die denken dat ze het fantastisch op orde hebben zo.

Al speelt Feyenoord eerst nog tegen AZ.
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:13:18 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_147510468
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ze creëren wel veel kansen, wordt een interessante wedstrijd als Feyenoord tenminste doet wat het moet doen komend weekend.
pi_147510624
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

PSV is gewoon een beetje een naïeve club. Die denken dat ze het fantastisch op orde hebben zo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ze creëren wel veel kansen, wordt een interessante wedstrijd als Feyenoord tenminste doet wat het moet doen komend weekend.
Idd eerst even zondag afwachten.. PSV scoort redelijk makkelijk maar de ervaring leert dat een degelijke ploeg die weinig weggeeft dan toch vaak aan het langste eind trekt. Liverpool - Chelsea vorig jaar was zo'n wedstrijd
pi_147510649
quote:

[..]

Als we al een matige spits (jouw woorden) gaan gebruiken in de verdediging, kunnen we dan niet beter gewoon een verdediger laten doorstromen? Op basis waarvan zou Dammers ineens een goede CB zijn?
Uch Dirk Kuijt uch.....
blablablabla
pi_147510708
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kan nog best tricky worden, AZ zien spelen de afgelopen weken maar die zijn echt heel aardig aan het ballen.
Met name aanvallend erg dreigend en ook een goed positiespel. Gaat nog lastig worden, misschien wel lastiger dan PSV zo fantastisch spelen die helemaal niet.
blablablabla
pi_147510849
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Kan nog best tricky worden, AZ zien spelen de afgelopen weken maar die zijn echt heel aardig aan het ballen.
Met name aanvallend erg dreigend en ook een goed positiespel. Gaat nog lastig worden, misschien wel lastiger dan PSV zo fantastisch spelen die helemaal niet.
Scheelt wel dat je thuis speelt.
pi_147510878
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Mwah, Esteban keept de laatste weken idioot goed maar dat zie ik hem niet eeuwig volhouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')