Niks mis mee, mooie wedstrijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef DaveDave09 het volgende:
Haha Feyenoord gaat As roma loten
Ono & Emerton hierquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had altijd Tomasson op m'n shirts toen ik klein was.
wzfwzdbquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het begint storend te worden, dat mensen voor het gemak AZ even vergeten.
Dergelijke arrogantie past ons niet. Ook daar zal je 118% moeten geven anders ga je gewoon af en ben je ook min of meer klaar voor de top 2.
Ik zit hem nu te luisteren, facking grappigquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef Haringkop het volgende:
Hans van Vliet Basel thuis is toch een tien met gouden randje.
Daarom; of topclub en schitterend affiche, of iets westers en haalbaar. Geen oostblok svpquote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Kiid het volgende:
Ik hoop op een mooie club. Ik zie ons wel weer die Dnipro ofzo loten en dat we het daar tegen afleggen.
Weinig oostblokteams gelukkig.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daarom; of topclub en schitterend affiche, of iets westers en haalbaar. Geen oostblok svp
De finale in 2002 was wel fantastisch. Wat een emotie man.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef Bombvis het volgende:
Hans van Vliet: Dit is geen goal meer, dit is een orgasme!![]()
Wat een heerlijke radioverslagen waren dat toch
Die hebben nog wat UEFA-straffen achter hun naam staan. Mogen geen uitfans meenemen + geen thuisfans voor volgende wedstrijden.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer genoeg geen Legia kunnen loten.
Inter uit (en thuis) zijn anders ook heerlijk om terug te luisterenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De finale in 2002 was wel fantastisch. Wat een emotie man.
https://soundcloud.com/se(...)nuten-uefacup-finale
Ja, return week laterquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Dekatria het volgende:
Dus loting maandag, eerste wedstrijd uit op 19 Februari?
Aldus de Belgen.quote:Standard - Feyenoord in een notendop
Sleutelmoment: Een slap Standard stond na de rust nog maar 0-1 achter. Er was dus nog een sprankeltje hoop in de tweede helft, maar in de 60e minuut drukte Boëtius die de kop in met de 0-2.
Man van de match: Clasie is de dirigent van dit Feyenoord. Hij tekende ook vandaag alle lijnen uit.
Opvallend: De tribunes oogde leeg op Sclessin. Alleen de Feyenoord-supporters tekenden present. De Rotterdammers zorgden voor de weinige sfeer in het stadion.
De commentator van Sporza vond Vilhena ook een overtuigende wedstrijd spelen. Dat was ik dus niet met hem eensquote:
zo is ajax ook meerdermaals kampioen gewordenquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:02 schreef hhh38 het volgende:
De goals en assists zijn tot nu toe mooi verdeeld over onze meest aanvallende spelers die regelmatig spelen.
In alle competities:
Toornstra: 8 goals / 4 assists
Manu: 6 goals / 4 assists
Kazim: 4 goals / 6 assists
Te Vrede: 8 goals / 0 assists
Immers: 4 goals / 3 assists
Boëtius: 4 goals / 1 assist
Ja, met een mannetje of 10.000 waarvan 75% al weg was na de 0-2quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:04 schreef Adames het volgende:
[..]
was de thuisclub wel aanwezig dan?
ook?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:04 schreef Adames het volgende:
[..]
zo is ajax ook meerdermaals kampioen geworden
Dat zagen we ja bij Psg-Ajaxquote:Op vrijdag 12 december 2014 03:18 schreef RensAjacied het volgende:
Als Feyenoord en Ajax allebei doorgaan in de EL en dan elkaar loten. Mogen er dan wel uitfans mee? UEFA heeft volgens mij strikte regels wat betreft altijd toelaten van uitfans.
Ajax heeft zich ook totaal niet ingezet voor de supporters. Dat doet Feyenoord doorgaans beter.quote:
Hier spreekt een kenner.quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax heeft zich ook totaal niet ingezet voor de supporters. Dat doet Feyenoord doorgaans beter.
Uhuquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax heeft zich ook totaal niet ingezet voor de supporters. Dat doet Feyenoord doorgaans beter.
Eigenlijk is het te treurig dat die wel worden gevrijwaard van opgelegde regels.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:21 schreef Maastoren het volgende:
Kolere combi
Leuk dagje gehad. Goede PMDS op Varkenoord en daarna de wedstrijd gevolgd in het bovenste uitvak waar bijna niemand het doel kon zien aan onze kant. Op de lange zijde zat de business club die het 'komen wij uit Rotterdam' meerdere malen inzetten _0_
Feyenoord _0_
Ik moet toegeven dat ik sceptisch was over zijn komts ipv Ziyech. Maar wat is hij belangrijk zeg.quote:
Hij was in het begin minder, maar ik was het met de commentator van RTL eens dat hij wel steeds beter werd in de loop van de wedstrijd. Nu was Luik natuurlijk ook wel belachelijk slecht, maar ik vond hem voldoende spelen. Ik vond Clasie in het begin van de wedstrijd wel matig, toen Luik druk zette had hij wel paar keer balverlies. Natuurlijk daarna weer heer en meester, maar in het begin was het even aanpotenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De commentator van Sporza vond Vilhena ook een overtuigende wedstrijd spelen. Dat was ik dus niet met hem eens
Dat is denk ik ook één van mijn eerste herinneringen van Feyenoordquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef Dekatria het volgende:
Halve finale EC2 tegen Rapid Wien staat me nog heel helder voor ogen, toen was ik 10. Die speelden toen met Carsten Jancker, die ze er maar in bleef schieten. Ik weet het nog zo goed omdat Rapid toen shirts van Diadora droeg, en ik daardoor meteen dat merk haatte.
Ik ben er wel blij mee. Leuk dat we zoveel talenten hebben, maar het zoveelste talent dat heel goed kan voetballen maar de helft van het jaar brandhout is trek ik niet meer hoor. Dan liever Toornstra.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik sceptisch was over zijn komts ipv Ziyech. Maar wat is hij belangrijk zeg.
Als aanvulling op, dat zeker. Focus moet i.m.o. blijven liggen op het opleiden van eigen jeugd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:59 schreef Merkie het volgende:
Ik ben er wel blij mee. Leuk dat we zoveel talenten hebben, maar het zoveelste talent dat heel goed kan voetballen maar de helft van het jaar brandhout is trek ik niet meer hoor. Dan liever Toornstra.
Kazim deed het gisteren lang niet slecht. Hij is wel veel betrokken bij onze doelpunten hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kazim valt wel erg uit de toon in dit elftal. Kan niks met een bal die gozer. Als ik Te Vrede was zou ik stoppen met voetballen want als je de concurrentiestrijd met Kazim al niet kan winnen dan biedt dat weinig perspectieven voor de toekomst.
Precies, in alle competities. Over hoeveel wedstrijden spreken we dan inmiddels, een wedstrijd of 20? Dan is dit gewoon heel erg weinig en dan kan je wel Ajax aanhalen, maar zij hadden wel een spits die scoorde op belangrijke momenten tegen Feyenoord/Vitesse/Twente en was op die manier ook nog belangrijk. De enige scorende speler die wij hebben voorin is Toornstra, de rest scoort 1x in de zoveel tijd en als er een wedstrijd tussen zit zoals Excelsior dan camoufleren ze het weer een beetje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:02 schreef hhh38 het volgende:
De goals en assists zijn tot nu toe mooi verdeeld over onze meest aanvallende spelers die regelmatig spelen.
In alle competities:
Toornstra: 8 goals / 4 assists
Manu: 6 goals / 4 assists
Kazim: 4 goals / 6 assists
Te Vrede: 8 goals / 0 assists
Immers: 4 goals / 3 assists
Boëtius: 4 goals / 1 assist
Dat klopt ook wel, omdat hij zo groot en lomp is wint hij soms duels zoals van Fiore gisteren. Maar hij valt voetballend zo uit de toon bij spelers als Toornstra, Boetius, Immers, El Ahmadi, Clasie etc. Het ziet er niet uit wat hij met een bal doet. Als ik de trainert was zou ik Immers in de spits zetten, Toornstra op 10, Boetius op rechts en Manu op links. Maar dit geheel terzijde allemaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kazim deed het gisteren lang niet slecht. Hij is wel veel betrokken bij onze doelpunten hoor.
Je hele team omgooien als het net zo lekker loopt. Top idee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, omdat hij zo groot en lomp is wint hij soms duels zoals van Fiore gisteren. Maar hij valt voetballend zo uit de toon bij spelers als Toornstra, Boetius, Immers, El Ahmadi, Clasie etc. Het ziet er niet uit wat hij met een bal doet. Als ik de trainert was zou ik Immers in de spits zetten, Toornstra op 10, Boetius op rechts en Manu op links. Maar dit geheel terzijde allemaal natuurlijk.
Als jij dit al je hele team omgooien vindt... Boetius is een echte rechtsbuiten en Toonstra een 10. Dit zou de meest logische opstelling zijn. Maar kennelijk is die meneer Kazim heilig verklaart.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Je hele team omgooien als het net zo lekker loopt. Top idee.
Toornstra voetbalt heel goed op de rechterflank en kan prima uit de voeten in de rol die hij nu heeft. Ik heb niet het gevoel dat het rendement van Manu en Boetius op de flanken net zo hoog is als Boetius (eventueel Manu) en Toornstra op de flanken. Daarnaast staat het middenveld gewoon prima, ook met Immers. Ik vraag mij af of Immers wel functioneert in de spits.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als jij dit al je hele team omgooien vindt... Boetius is een echte rechtsbuiten en Toonstra een 10. Dit zou de meest logische opstelling zijn. Maar kennelijk is die meneer Kazim heilig verklaart.
Hij valt inderdaad voetballend wat uit de toon, maar hij houdt wel altijd verdedigers bezig waardoor er op de flanken ruimte ontstaat. Dat kan je van Te Vrede niet zeggen. Natuurlijk is het geen wereldspits, maar de huidige opstelling past imho het beste bij onze selectie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, omdat hij zo groot en lomp is wint hij soms duels zoals van Fiore gisteren. Maar hij valt voetballend zo uit de toon bij spelers als Toornstra, Boetius, Immers, El Ahmadi, Clasie etc. Het ziet er niet uit wat hij met een bal doet. Als ik de trainert was zou ik Immers in de spits zetten, Toornstra op 10, Boetius op rechts en Manu op links. Maar dit geheel terzijde allemaal natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |