Inderdaad. Bewust toch twee kampioenschappen, bekers, UEFA, gepakt. Wat zou dat een feest worden zeg. Poeh. Zoveel die da dus voor 't eerst gaan mee maken. Mooi word dat.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het vooral confronterend om te beseffen dat voor jonge Feyenoorders de zwarte jaren de standaard zijn.
Dan was je er ook redelijk laat bij. Ik ben 4 jaar jonger en kan de UEFA Cup zeker nog herinneren.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Kiid het volgende:
Ik ben net 24 en ik ben ook niet echt verwend. Te jong voor '99 en de Uefa Cup herinner ik mij nog vaag. De beker in '08 betekent niet zoveel voor mij. Ik zie dat als een troostprijs
Eerst zondag winnen, net zo belangrijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tegen PSV woensdag wordt écht cruciaal voor dit seizoen.
Ik heb er alleen maar zin in joh. Tentamens dan achter de rug, vakantie kan prachtig beginnen met Feyenoordquote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:
Ik was 8/9 en volgens mij ook mijn eerste wedstrijd. Daarna naar de coolsingel waar ik mij enkel nog herinner dat ik geen flikker kon zien, dat ik constant omver werd geduwd en dat we eerder naar huis gingen uit angst voor onenigheid en later hoorden we van de ongeregelheden die zich daar afspeelde.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad. Bewust toch twee kampioenschappen, bekers, UEFA, gepakt. Wat zou dat een feest worden zeg. Poeh. Zoveel die da dus voor 't eerst gaan mee maken. Mooi word dat.
Ik was erbij tegen psv toen. Bijna mooier dan die finale man.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan de UEFA cup nog als de dag van gisteren herinneren als 7 jarig jochie in de het stadion. Machtig mooi.
Voor mij ook rond die periode ja. Kan me de Champions League van 2002/03 beter herinneren gek genoegquote:Op donderdag 11 december 2014 23:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Eerste herinnering is de winst van de UEFA Cup (nee, ik ben geen glory hunter) Landskampioenschap was ik 7, maar kan ik mij niet meer echt herinneren
Haha ik ben jaloers. Was ook 7, maar heb het ergens in een verlaten kantine gekeken.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan de UEFA cup nog als de dag van gisteren herinneren als 7 jarig jochie in de stadion. Machtig mooi.
Was mijn 16e verjaardag toenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
8 mei 2002, de dag dat ik 11 werd en Feyenoord de Europacup won.![]()
Wat een moment moet dat geweest zijn jaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was erbij tegen psv toen. Bijna mooier dan die finale man.
Was toen meer bezig met de lokale fc en buiten spelen dan dat ik bezig was met het voetbal op de voet te volgenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan was je er ook redelijk laat bij. Ik ben 4 jaar jonger en kan de UEFA Cup zeker nog herinneren.
Zelfde dag jarig als De Kaat en De Griftquote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
8 mei 2002, de dag dat ik 11 werd en Feyenoord de Europacup won.![]()
De Griftquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zelfde dag jarig als De Kaat en De Grift
Ik was in Duitsland toen met familie, op bezoek bij kennissen waarvan de man Dortmund-fan was. Best day ever
Dat hoorde ik om mij heen dus ook, dat de 4-3 van Manu voor de 'jeugd' vergelijkbaar moet zijn met de goal tegen psv. Nou ja, ik vond het iig fantastisch, alhoewel Sevilla ook wel erg hoog komt op lijstje van topwedstrijden (voor mij dan)quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat een moment moet dat geweest zijn ja
Beetje vergelijkbaar met de 4-3 van Manu, toen viel ik ook een paar meter naar beneden
De 2-1 van Makaay tegen Twentequote:Op donderdag 11 december 2014 23:34 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik was er wel bij toen Michael Mols ons, ik dacht, de halve finale inschoot tegen NAC.![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef Dekatria het volgende:
Halve finale EC2 tegen Rapid Wien staat me nog heel helder voor ogen, toen was ik 10. Die speelden toen met Carsten Jancker, die ze er maar in bleef schieten. Ik weet het nog zo goed omdat Rapid toen shirts van Diadora droeg, en ik daardoor meteen dat merk haatte.
Was overigens ook in de tijd dat iedereen in de klas voor Ajax was.
[..]
Was mijn 16e verjaardag toen's middags naar het Stadhuisplein, mooi man.
Broeders.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zelfde dag jarig als De Kaat en De Grift
Ik was in Duitsland toen met familie, op bezoek bij kennissen waarvan de man Dortmund-fan was. Best day ever
Ik had altijd Tomasson op m'n shirts toen ik klein was.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Sowieso, Makaay. Dat was nou mijn favoriete speler
Carsten Jancker had ook een kutkop. Kan die naam niet horen, net als Bobic.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef Dekatria het volgende:
Halve finale EC2 tegen Rapid Wien staat me nog heel helder voor ogen, toen was ik 10. Die speelden toen met Carsten Jancker, die ze er maar in bleef schieten. Ik weet het nog zo goed omdat Rapid toen shirts van Diadora droeg, en ik daardoor meteen dat merk haatte.
Was overigens ook in de tijd dat iedereen in de klas voor Ajax was.
[..]
Was mijn 16e verjaardag toen's middags naar het Stadhuisplein, mooi man.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had altijd Tomasson op m'n shirts toen ik klein was.
Ik was altijd een groot fan van Kalou (Bona)quote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had altijd Tomasson op m'n shirts toen ik klein was.
Ja, godver. Dat weet ik ook nog ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Haringkop het volgende:
Carsten Jancker had ook een kutkop.
Ben verdomd benieuwd wat dat gaat worden; ofwel de halve stad wordt afgesloten, ofwel de halve stad gaat plat waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad. Bewust toch twee kampioenschappen, bekers, UEFA, gepakt. Wat zou dat een feest worden zeg. Poeh. Zoveel die da dus voor 't eerst gaan mee maken. Mooi word dat.
Ik vind het echt prachtig om het van iedereen te horenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nu wel weer klaar met het sentimentele gedoe.
Rutten.
Beide.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben verdomd benieuwd wat dat gaat worden; ofwel de halve stad wordt afgesloten, ofwel de halve stad gaat plat waarschijnlijk
Ene helft afgesloten, andere helft plat is ook een optie natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben verdomd benieuwd wat dat gaat worden; ofwel de halve stad wordt afgesloten, ofwel de halve stad gaat plat waarschijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is JDT.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
4-2 Guidetti, wat een ontlading was dat zeg. Ging zelfs iemand K.O op de tribune
Deze foto was de 2-2 uit een pingel vlak voor tijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
4-2 Guidetti, wat een ontlading was dat zeg. Ging zelfs iemand K.O op de tribune
Ik ken alleen JDS, maar die vind ik ook een baas hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef Dekatria het volgende:
Beste van de jaren 90 was overigens nog wel Hans van Vliet. Ongeëvenaard.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef Dekatria het volgende:
Beste van de jaren 90 was overigens nog wel Hans van Vliet. Ongeëvenaard.http://www.defeijenoorder.nl/1997-98/cruz-cruz-cruz/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://soundcloud.com/de(...)feyenoord-juventus-1 & https://soundcloud.com/de(...)feyenoord-juventus-2
http://www.defeijenoorder(...)per-laten-warmlopen/
Hans van Vliet, echt, wat een held is dat
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Ik ook hoor, maar voetbal op tv was een goede reden om op te mogen blijven op donderdagavondenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was toen meer bezig met de lokale fc en buiten spelen dan dat ik bezig was met het voetbal op de voet te volgen
Zou echt een briljante loting zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef DaveDave09 het volgende:
Haha Feyenoord gaat As roma loten
Het begint storend te worden, dat mensen voor het gemak AZ even vergeten.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat zie ik ook welquote:
Je mag best zelfverzekerd zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het begint storend te worden, dat mensen voor het gemak AZ even vergeten.
Dergelijke arrogantie past ons niet. Ook daar zal je 118% moeten geven anders ga je gewoon af en ben je ook min of meer klaar voor de top 2.
Toen ging hij toch het hand in hand bluppen als een vis?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef Haringkop het volgende:
Hans van Vliet Basel thuis is toch een tien met gouden randje.
http://www.defeijenoorder(...)per-laten-warmlopen/quote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef Haringkop het volgende:
Hans van Vliet Basel thuis is toch een tien met gouden randje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |