quote:Op donderdag 11 december 2014 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dan moet de kampioen verplicht voorronde spelen dus neem je PSV en Ajax anaal
lol, dus jij volgt Feyenoord pas vanaf 2008?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
17, maar voetbal boeide me helemaal niks tot mn ~11e
Meteen bekerwinnaar dit datquote:Op donderdag 11 december 2014 23:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
lol, dus jij volgt Feyenoord pas vanaf 2008?
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
lol, dus jij volgt Feyenoord pas vanaf 2008?
Nee toen nog niet.quote:
quote:Boulahrouz (lies) en Kongolo (diarree) uit voorzorg richting zondag gewisseld. Schade valt dus mee voor Feyenoord
23:19 - 11 december 2014
Sproeipoep niet onderschatten hoor.quote:
Tegen Liverpool kun je nog zomaar winnen. Enerzijds omdat ze gewoon keihard overschat zijn, anderzijds omdat ze waarschijnlijk gewoon geen ene fuck geven.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef AmaninFull het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning, heel knap. Ik hoop voor feyenoord op Anderlecht, Belgische teams ligfen feyenoord wel en het is ook nog eens een mooier affiche dan de andere zwakke opponenten zoals Trabzonspor, Aalborg of Young Boys. Hoop echt dat ze geen Liverpool of Roma treffen dan is het voorbij, maar voor de rest kan Feyenoord volgens mij ieder team wel hebben.
Jezus, vind dat wel grappig om te lezen. Niet dat ik nou zo oud ben, maar ik ben nog van Fraser, Larsson, van Hanegem als trainer. Ook niet lang geleden met velen vergeleken, maar wel grappig om te lezen, en niets ten nadele hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee toen nog niet.
Eerste wedstrijd die ik me kan herinneren dat ik hem live heb gezien is tegen Kalmar
Schande, pek en verenquote:
Kalmar FF, thuis verliezen, uit winnen en doorgaanquote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee toen nog niet.
Eerste wedstrijd die ik me kan herinneren dat ik hem live heb gezien is tegen Kalmar
Kan je prima gebruiken als extra wapenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Slobeend het volgende:
Kongolo had last van misselijkheid en diarree, meer niet
Eerste Feyenoord-herinnering voor mij is bekerwinst in '92. Ik was 6quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Bombvis het volgende:
Kalmar FF, thuis verliezen, uit winnen en doorgaan
Tsjah, bij het laatste grote succes van Feyenoord was ik 5quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus, vind dat wel grappig om te lezen. Niet dat ik nou zo oud ben, maar ik ben nog van Fraser, Larsson, van Hanegem als trainer. Ook niet lang geleden met velen vergeleken, maar wel grappig om te lezen, en niets ten nadele hoor.
Vind het vooral confronterend om te beseffen dat voor jonge Feyenoorders de zwarte jaren de standaard zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus, vind dat wel grappig om te lezen. Niet dat ik nou zo oud ben, maar ik ben nog van Fraser, Larsson, van Hanegem als trainer. Ook niet lang geleden met velen vergeleken, maar wel grappig om te lezen, en niets ten nadele hoor.
quote:
uiteraard, bedoelde ook niet dat het niet mooi was. Maar is wel een extra toernooi waar je je mee bezig houdtquote:
Daarom is het zo prachtig dat het zo goed gaat. Europees was al-tijd drama bij Feyenoord, des te mooier is ditquote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het vooral confronterend om te beseffen dat voor jonge Feyenoorders de zwarte jaren de standaard waren.
Eerste herinnering is de winst van de UEFA Cup (nee, ik ben geen glory hunterquote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eerste Feyenoord-herinnering voor mij is bekerwinst in '92. Ik was 6
Daarom dat er ook een hoop zijn die een andere standaard hanteren voor spelers. Daarom erger ik mij altijd dood aan die kneuzenfestijn op fr12 waar de helft nog niet droog achter de oren isquote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind het vooral confronterend om te beseffen dat voor jonge Feyenoorders de zwarte jaren de standaard waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |