Niks mis mee, mooie wedstrijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef DaveDave09 het volgende:
Haha Feyenoord gaat As roma loten
Ono & Emerton hierquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had altijd Tomasson op m'n shirts toen ik klein was.
wzfwzdbquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het begint storend te worden, dat mensen voor het gemak AZ even vergeten.
Dergelijke arrogantie past ons niet. Ook daar zal je 118% moeten geven anders ga je gewoon af en ben je ook min of meer klaar voor de top 2.
Ik zit hem nu te luisteren, facking grappigquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef Haringkop het volgende:
Hans van Vliet Basel thuis is toch een tien met gouden randje.
Daarom; of topclub en schitterend affiche, of iets westers en haalbaar. Geen oostblok svpquote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Kiid het volgende:
Ik hoop op een mooie club. Ik zie ons wel weer die Dnipro ofzo loten en dat we het daar tegen afleggen.
Weinig oostblokteams gelukkig.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daarom; of topclub en schitterend affiche, of iets westers en haalbaar. Geen oostblok svp
De finale in 2002 was wel fantastisch. Wat een emotie man.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef Bombvis het volgende:
Hans van Vliet: Dit is geen goal meer, dit is een orgasme!![]()
Wat een heerlijke radioverslagen waren dat toch
Die hebben nog wat UEFA-straffen achter hun naam staan. Mogen geen uitfans meenemen + geen thuisfans voor volgende wedstrijden.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer genoeg geen Legia kunnen loten.
Inter uit (en thuis) zijn anders ook heerlijk om terug te luisterenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De finale in 2002 was wel fantastisch. Wat een emotie man.
https://soundcloud.com/se(...)nuten-uefacup-finale
Ja, return week laterquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Dekatria het volgende:
Dus loting maandag, eerste wedstrijd uit op 19 Februari?
Aldus de Belgen.quote:Standard - Feyenoord in een notendop
Sleutelmoment: Een slap Standard stond na de rust nog maar 0-1 achter. Er was dus nog een sprankeltje hoop in de tweede helft, maar in de 60e minuut drukte Boėtius die de kop in met de 0-2.
Man van de match: Clasie is de dirigent van dit Feyenoord. Hij tekende ook vandaag alle lijnen uit.
Opvallend: De tribunes oogde leeg op Sclessin. Alleen de Feyenoord-supporters tekenden present. De Rotterdammers zorgden voor de weinige sfeer in het stadion.
De commentator van Sporza vond Vilhena ook een overtuigende wedstrijd spelen. Dat was ik dus niet met hem eensquote:
zo is ajax ook meerdermaals kampioen gewordenquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:02 schreef hhh38 het volgende:
De goals en assists zijn tot nu toe mooi verdeeld over onze meest aanvallende spelers die regelmatig spelen.
In alle competities:
Toornstra: 8 goals / 4 assists
Manu: 6 goals / 4 assists
Kazim: 4 goals / 6 assists
Te Vrede: 8 goals / 0 assists
Immers: 4 goals / 3 assists
Boėtius: 4 goals / 1 assist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |