Of hij de vragen herhaalt?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
Vermeer herhaalt de vragen niet meer?
Idd.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo echt hoor.. geen uitwedstrijdsyndroom meer, geen/minder zaadpotjes en voetballend sterker.
Waarom eigenlijk die 2 niet?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pot 2: Liverpool, Anderlecht, Ajax, Roma, Villareal, Torino, Spurs, Celtic, PSV, Dnipro, Sevilla, Wolfsburg, Bern, Aalborg, Guingamp, Trabzonspor
Behalve PSV en Ajax.
Heb je Legia zien spelen?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met afstand natuurlijk. Enige clubs die in deze pot buiten de toon vallen zijn Kiev, Brugge en Legia.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat staat bovenaan in het topic, Hans.
Eindelijk weer eens een grote club naar Rotterdam met wat oo het spelquote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als je een Roma of Liverpool loot mag je echt voor de Primera gaan slapen voor kaarten volgens mij.
Clubs uit 1 land kunnen niet tegen elkaar loten, zelfde als clubs uit dezelfde poulequote:
Je ziet z'n lip bewegen, maar bedenkt zich gauw.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
Vermeer herhaalt de vragen niet meer?
Fair enoughquote:Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Regels van de UEFA. Kan pas gebeuren bij laatste 16.
Dan komen ze met een B elftalquote:Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een grote club naar Rotterdam met wat oo het spel
Roma heeft wel een groot uitvak. Liverpool, Spurs wordt wel vechten ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als je een Roma of Liverpool loot mag je echt voor de Primera gaan slapen voor kaarten volgens mij.
Gladbach was wel tof geweest. Voor de rest, mwoah.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pot 1: Olympiakos, Zenit, Sporting, Bilbao, Gladbach, Brugge, Besiktas, Salzburg, Dinamo Moskou, Inter, Feyenoord, Everton, Napoli, Kiev, Fiorentina, Legia
Wel lastiger dus over de hele linie.
Doe maar SCC-houders eerst dan, daarna Legioenpas en dan CC-houders. Ik reken niet echt op vrije verkoop volgende rondequote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Legia was wereldwedstrijd geweest.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef Muto het volgende:
Gladbach was wel tof geweest. Voor de rest, mwoah.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een heerlijk team hebben we toch
Voor de uitwedstrijd al helemaal, ik had het eigenlijk over de thuiswedstrijd. Zoals Kiid al aangaf: eindelijk weer eens grote naam voor een hele belangrijke wedstrijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Roma heeft wel een groot uitvak. Liverpool, Spurs wordt wel vechten ja.
[..]
Gladbach was wel tof geweest. Voor de rest, mwoah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |