quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
19 Februari Tweede Ronde [uit]
26 Februari Tweede Ronde [thuis]
(Loting 15 December)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zeg het maar jongens:twitter:FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 11-12-2014 om 22:56:53De lijst met mogelijke tegenstanders #EuropaLeague http://t.co/mqHJ4ijshY reageer retweet
SPURS CELTIC _o_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zeg het maar jongens:twitter:FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 11-12-2014 om 22:56:53De lijst met mogelijke tegenstanders #EuropaLeague http://t.co/mqHJ4ijshY reageer retweet
Doe maar Spurs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Celtic is ook maar een baggerelftal die je gewoon uit moet schakelen. Zou wel de beste loting zijn denk ik. (zowel sportief te doen en natuurlijk fantastische wedstrijd)quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Celtic heeft mijn voorkeur. En anders een takkegrafclubje als Aalborg
Als ze dee vorm vast weten te houden, pakken ze AZ en PSV achter elkaarquote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel weer typisch Nederland zijn als Feyenoord zondag punten verspeelt tegen AZ.
Klopt.. Celtic is te doen en vanwege de naam de garantie op een volle Kuip. Zou perfect zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Celtic is ook maar een baggerelftal die je gewoon uit moet schakelen. Zou wel de beste loting zijn denk ik. (zowel sportief te doen en natuurlijk fantastische wedstrijd)
Zo echt hoor.. geen uitwedstrijdsyndroom meer, geen/minder zaadpotjes en voetballend sterker.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Scrummie het volgende:
BAZEN!
Man man, wat ben ik blij met dit elftal op dit moment.
Besiktas, Inter, Olympiakos, Sporting Lissabon bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Cara het volgende:
Iemand een idee wat we hadden kunnen loten met een 2e plek?
Ach, voorronde lootten we ook Zorya, dat waren veredelde amateursquote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Zal me niet verbazen als het Spurs of Wolfsburg gaat worden.. Feyenoord en lotingen gaan nooit zo goed samen. Spurs is ons trouwens een paar jaar geleden door de neus geboord vanwege Nancy, zullen veel mensen wel vergeten zijn.
Pot 1: Olympiakos, Zenit, Sporting, Bilbao, Gladbach, Brugge, Besiktas, Salzburg, Dinamo Moskou, Inter, Feyenoord, Everton, Napoli, Kiev, Fiorentina, Legiaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Cara het volgende:
Iemand een idee wat we hadden kunnen loten met een 2e plek?
Met afstand natuurlijk. Enige clubs die in deze pot buiten de toon vallen zijn Kiev, Brugge en Legia.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pot 1: Olympiakos, Zenit, Sporting, Bilbao, Gladbach, Brugge, Besiktas, Salzburg, Dinamo Moskou, Inter, Feyenoord, Everton, Napoli, Kiev, Fiorentina, Legia
Wel lastiger dus over de hele linie.
En wie kunnen we loten?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pot 1: Olympiakos, Zenit, Sporting, Bilbao, Gladbach, Brugge, Besiktas, Salzburg, Dinamo Moskou, Inter, Feyenoord, Everton, Napoli, Kiev, Fiorentina, Legia
Wel lastiger dus over de hele linie.
Laat maar, Besiktas, Benfica, 1 pot natquote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Besiktas, Inter, Olympiakos, Sporting Lissabon bijvoorbeeld.
Pot 2: Liverpool, Anderlecht, Ajax, Roma, Villareal, Torino, Spurs, Celtic, PSV, Dnipro, Sevilla, Wolfsburg, Bern, Aalborg, Guingamp, Trabzonsporquote:
Guidetti mag geen Europees spelen voor Celtic, ivm zijn uitzonderingstransfer na de deadline.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef Kiid het volgende:
Ik wil geen Celtic ivm Guidetti. Liefst heb ik Roma, mooie club.
Ja, trage ninjaquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laat maar, Besiktas, Benfica, 1 pot nat
En Sevilla (toch?)quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pot 2: Liverpool, Anderlecht, Ajax, Roma, Villareal, Torino, Spurs, Celtic, PSV, Dnipro, Sevilla, Wolfsburg, Bern, Aalborg, Guingamp, Trabzonspor
Behalve PSV en Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |