quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een heerlijk team hebben we toch
Voor de uitwedstrijd al helemaal, ik had het eigenlijk over de thuiswedstrijd. Zoals Kiid al aangaf: eindelijk weer eens grote naam voor een hele belangrijke wedstrijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Roma heeft wel een groot uitvak. Liverpool, Spurs wordt wel vechten ja.
[..]
Gladbach was wel tof geweest. Voor de rest, mwoah.
Oh, dat doen ze gewoon net als met de passe-partouts. SK-houders krijgen voorrang voor hun eigen vak. Dan hebben de meeste hier al geen probleem.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor de uitwedstrijd al helemaal, ik had het eigenlijk over de thuiswedstrijd. Zoals Kiid al aangaf: eindelijk weer eens grote naam voor een hele belangrijke wedstrijd.
Hoe lang is dat overwinteren geleden eigenlijk? Was de laatste keer niet toen ze de cup wonnen?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is het toch heerlijk om Feyenoord te zien groeien. De tweede plaats onder Koeman, stabiel geworden bovenin de Eredivisie en nu eindelijk weer eens Europees overwinteren
Dit Feyenoord kan echt ver komen
En een van deze jaren de schaal weer eens, dat kan niet lang meer durenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is het toch heerlijk om Feyenoord te zien groeien. De tweede plaats onder Koeman, stabiel geworden bovenin de Eredivisie en nu eindelijk weer eens Europees overwinteren
Dit Feyenoord kan echt ver komen
Nee, 2004/2005 ofzo toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe lang is dat overwinteren geleden eigenlijk? Was de laatste keer niet toen ze de cup wonnen?
10 jaar geleden volgens mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe lang is dat overwinteren geleden eigenlijk? Was de laatste keer niet toen ze de cup wonnen?
Ja, voor mij wel een probleemquote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh, dat doen ze gewoon net als met de passe-partouts. SK-houders krijgen voorrang voor hun eigen vak. Dan hebben de meeste hier al geen probleem.
Toornstra is ook qua karakter meer een Feyenoord-speler denk ik. Geen mooiboy met flitsende patta's, maar gewoon een harde werker.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we Ziyech toen niet gehaald hadden, Toornstra is echt veel en veel beter
Het kan dit jaar nog, sterker nog, win je komende twee wedstrijden doe je goed mee, win je in de ArenA heb je een heel grote kansquote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
En een van deze jaren de schaal weer eens, dat kan niet lang meer duren
Ziyech meer potentie en jonger.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we Ziyech toen niet gehaald hadden, Toornstra is echt veel en veel beter
Zou er van afhangen hoe ver ze achter staan op ons en welke wedstrijd ze staat te wachten, maar reken maar op een B team net als Napoli en Inter dat doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Liverpool wel, maar denk dat een Roma nog wel wil
Verstandige jongen ookquote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toornstra is ook qua karakter meer een Feyenoord-speler denk ik. Geen mooiboy met flitsende patta's, maar gewoon een harde werker.
Ach, korte termijn mag wel even, Toornstra is heel belangrijk voor dit elftal, Ziyech had dat nooit kunnen zijn denkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ziyech meer potentie en jonger.
Inderdaad, zijn mentaliteit is goed. Loopt 90 minuten overal op het veldquote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Doornstraquote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef Scrummie het volgende:
De doorn in het oog van menig tegenstander: Toornstra![]()
![]()
HELD
Ja. Hadden ze meteen al moeten doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Henrys het volgende:
Kunnen we Bilal niet beter verhuren? Pakte ook goed uit voor Manu
Maar Ziyech is natuurlijk ook een heerlijke voetballer die feyenoord goed had kunnen gebruiken de komende jaren.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, korte termijn mag wel even, Toornstra is heel belangrijk voor dit elftal, Ziyech had dat nooit kunnen zijn denk
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Staat buiten kijf dat Feyenoord een hele goede heeft aan Toornstra alleen in Ziyech zag/zie ik een speler met een groot potentieel die je met winst kan doorverkopen. Toornstra is toch alweer 6 jaar ouder en dat vind ik meer een Eredivisie voetballer. Eigenlijk zou een club als Feyenoord ze gewoon beide moeten kunnen halen ipv 'of'. Maar dat is op dit moment helaas nog niet haalbaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je hem wilt verhuren, is de eerste vervanger van Toornstra, die ooit wel weer naar het middenveld zal gaan.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Henrys het volgende:
Kunnen we Bilal niet beter verhuren? Pakte ook goed uit voor Manu
Dit inderdaad. Vrijwel zeker een stijf uitverkocht stadion de volgende ronde als je deze namen ziet.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef Cara het volgende:
Als ik Pot 1 en 2 vergelijk ben ik eigenlijk wel blij met die eerste plek.
Op Dnipro en Wolfsburg na vooral veel leuke tegenstanders. Dus het zal dan wel Dnipro worden. Of anders Wolfsburg, met Dost die er twee maakt.
Ongetwijfeld, maar denk jij dat Ziyech ook op rechtsbuiten had kunnen presteren?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar Ziyech is natuurlijk ook een heerlijke voetballer die feyenoord goed had kunnen gebruiken de komende jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |