quote:Op donderdag 11 december 2014 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt nog wel eens van die tv-programma's waarin van die dikke mensen per ongeluk zwanger zijn zonder het door te hebben
Op TLC komt dat he altijd van die chubby Amerikaanse vrouwenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt nog wel eens van die tv-programma's waarin van die dikke mensen per ongeluk zwanger zijn zonder het door te hebben
Ja, nog steeds problemen mee. Eten zal wel altijd iets blijven dat ik moeilijk vind.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij at voorheen heel slecht toch? Soms hele dagen niet?
Misschien heb je daardoor niet zoveel spiermassa meer waardoor je sneller aankomt.
Ook als ze wel slank is?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Als mensen tig keer IVF moeten ondergaan om zwanger te worden, heb ik sowieso al zoiets van 'snap de hint'
Maar zo simpel is afscheid nemen van je kinderwens nietsquote:Op donderdag 11 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Als mensen tig keer IVF moeten ondergaan om zwanger te worden, heb ik sowieso al zoiets van 'snap de hint'
Het wekt ook een of ander syndroom in de hand dat overgewicht PCOS of zo.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Wehehhe gaan ze met de bus met een stikker op de bumper: 'zwaar transport'quote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn ook dikke mensen die voor een MRI naar de dierentuin moeten omdat ze niet in het apparaat passen.
Jij bent ook vadsig natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef Moppert het volgende:
Dezelfde mensen die mij nu te dik vinden vonden mij ook altijd te dun
De 50 kilo was niet goed en nu is het ook niet goed
Fatshamingquote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehhe gaan ze met de bus met een stikker op de bumper: 'zwaar transport'
quote:
Hoe dik moet je dan wel niet zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn ook dikke mensen die voor een MRI naar de dierentuin moeten omdat ze niet in het apparaat passen.
''Pas op: zwenkt uit''quote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehhe gaan ze met de bus met een stikker op de bumper: 'zwaar transport'
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, nog steeds problemen mee. Eten zal wel altijd iets blijven dat ik moeilijk vind.
Dus ik schommel ook heel veel in hoe 'mollig' ik ben, toen ik me regelmatig woog soms wel 5 kilo per week.
Het is wel erger geworden dit jaar door een hele stomme ervaring
Zo groot zijn MRI's nu ook weer niet hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe dik moet je dan wel niet zijn
Ik las net dat iedereen kan afvallen dus fattie zijn is een keuze.quote:
Jaquote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. In zo'n programma "I didn't know I was pregnant" zitten ook slankies.
Nee, maar ook mensen met normaal overgewicht zouden er wel in passen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo groot zijn MRI's nu ook weer niet hoor
Ik heb haar al gehad.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zie hier waarom je single bent
Niet alleen bij afvallen. Al is dat wel het beste voorbeeld denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat trouwens ook enorm helpt zijn complimentjes.
Dan heb je het idee dat je goed bezig bent en dat maakt het makkelijker om door te gaan met iets zwaars als afvallen.
Gewoon dingen proberen. Zo leer je het beste wat je wel en niet lust.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik lust alleen niet zoveel dingen maar dat zal ik vast ook wel aan kunnen leren.
Die hangen daarmee samen?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ze klaagt niet over haar gewicht. Wel over andere kwaaltjes... maar ja.
Au...quote:Op donderdag 11 december 2014 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ben 1,75.
Al heb ik het idee dat ik langer ben dan Roy die zegt 1,76 te zijn.
[..]
Myr, mijn ego. AF!
[..]
Je bent veel dikker geworden en daardoor vind ik je niet meer aantrekkelijk
Zo iets.
Offensivequote:
Ik kook wel een keer voor je.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:55 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb alles al geprobeerd Yats.
quote:
Ja, er zijn ook van die dagen dat ik me ineens echt heel dik voel vanwege het verschil met het gevoel van de dagen ervoorquote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow.Misschien is het dan niet mollig door vet maar blaas je soms op door onregelmatig eten. Dan kan je zo 10 kilo zwaarder lijken (heb ik de laatste tijd ook gemerkt).
Geen idee, maar heb meerdere krantenberichten daarover gezien.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe dik moet je dan wel niet zijn
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las net dat iedereen kan afvallen dus fattie zijn is een keuze.
Vanavond maar eens gaan sporten in de snijdende kou, harde struggles G.
Daar geloof ik niets van. Eens zien of ik origineels en aparts kan bedenken om te koken. Dan mag jij het proberen. En ja, ik eet het zelf ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:55 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb alles al geprobeerd Yats.
Ze is sowieso erfelijk belast met bepaalde klachten dus die hoeven niet direct het gevolg te zijn van haar morbide obesitas, maar afvallen zou zeker helpen om de klachten te verlichten. Problemen met gewrichten, voeten, spataderen, oedeem...quote:
Integendeel:quote:Op donderdag 11 december 2014 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet heel erg aardig zo
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las net dat iedereen kan afvallen dus fattie zijn is een keuze.
Vanavond maar eens gaan sporten in de snijdende kou, harde struggles G.
Goed zo, blijven proberen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook van die dagen dat ik me ineens echt heel dik voel vanwege het verschil met het gevoel van de dagen ervoor
Een regelmatig eetpatroon lijkt bijna onhaalbaar zonder controle van andere mensen. Maar het is natuurlijk gewoon een kwestie van discipline, die ik nog niet genoeg heb. Ik blijf maar gewoon proberen.
Mijn stiefnichtje moest mij nog even op mijn dikheid wijzen door naar mijn pens te wijzen en hard te lachen; woooow wat een grote buik.quote:
Oke, misschien niet alles. Maar ik lust bv. geen brood, bedenk maar eens een goede broodvervanger.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:56 schreef yats het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Eens zien of ik origineels en aparts kan bedenken om te koken.
Rugbybroeders.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Niet alleen bij afvallen. Al is dat wel het beste voorbeeld denk ik.
[..]
Gewoon dingen proberen. Zo leer je het beste wat je wel en niet lust.
[..]
Die hangen daarmee samen?
[..]
Au...
[..]
Offensive
Ja dat is wel weer iets heel hardnekkigs, schijnt. Dat alles ervoor moet wijken. Een soort oergevoel. En dat mis ik een beetjequote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Moppert het volgende:
[..]
Maar zo simpel is afscheid nemen van je kinderwens niets
kipnuggetsquote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke, misschien niet alles. Maar ik lust bv. geen brood, bedenk maar eens een goede broodvervanger.
Rijst? Muesli?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke, misschien niet alles. Maar ik lust bv. geen brood, bedenk maar eens een goede broodvervanger.
Hahahaquote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn stiefnichtje moest mij nog even op mijn dikheid wijzen door naar mijn pens te wijzen en hard te lachen; woooow wat een grote buik.
Mijn hartje brak
Toen zette ik hem uit en lag ze dubbel
Welke positie sta jij? Welke club?quote:
Je bespaart jezelf wel een hele hoop gedoe en onzekerheid andersquote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer iets heel hardnekkigs, schijnt. Dat alles ervoor moet wijken. Een soort oergevoel. En dat mis ik een beetjeIk ben mislukt als mens
Ja he, zou haar eigenlijk moeten klappen maar ja, kindermishandeling allesquote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha
Fatshaming zit er al vroeg in daar.
En precies daar ging het fout.quote:
Jij geeft haar komkommer en bleekselderij?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef hugecooll het volgende:
Als ik voor Inolvidable zou koken, zou ze ook afvallen
Vanwege de calorieën verbrandende dingen die je daarna gaat doen?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef hugecooll het volgende:
Ik kan vooral niet kokenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij geeft haar komkommer en bleekselderij?
Ik eet bijna nooit brood, mis je niets aan. Lekker veel fruit en groenten, prima. Lust je brinta?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Misschien komt het nog als je 30+ bentquote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer iets heel hardnekkigs, schijnt. Dat alles ervoor moet wijken. Een soort oergevoel. En dat mis ik een beetjeIk ben mislukt als mens
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is zo vies dat de honden het nog niet lusten?
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 11 december 2014 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien komt het nog als je 30+ bent
Brinta is dikmaker nummer 1, in de zorg krijg je dat om aan te sterken na ziekte of operatie.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit brood, mis je niets aan. Lekker veel fruit en groenten, prima. Lust je brinta?
Nee joh, je trollt het leven het hardste door het bij jou te laten eindigen. Miljoenen jaren evolutie en dan: poef, niets meer! Heerlijk toch.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mja ik vind groente niet bepaald lekker en fruit is te moeilijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:59 schreef Moppert het volgende:
juist brood is heel goed te vervangen..
Ik geef het ook aan oude en zieke hamstersquote:Op donderdag 11 december 2014 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Brinta is dikmaker nummer 1, in de zorg krijg je dat om aan te sterken na ziekte of operatie.
Ziek veel kcal zitten daarin
Valt reuze mee hoor, ze geven het vooral omdat de meeste mensen vroeger brinta aten en het dus gewend zijn, je kunt het makkelijk zoet maken en het slurpt goed naar binnen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Brinta is dikmaker nummer 1, in de zorg krijg je dat om aan te sterken na ziekte of operatie.
quote:
Gelukkig hoef ik niet af te vallen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef hugecooll het volgende:
Een zogenaamd geluk bij een ongelukquote:Op donderdag 11 december 2014 13:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig hoef ik niet af te vallen.
quote:Op donderdag 11 december 2014 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat werkte niet, elke keer als ik drank inkocht had ik het al op voor ik open ging.
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Zijn nog x in je bar geweest met een stel FOK!ers o.a. Huppelmuts
Fly-half speelde ik. Nu al anderhalf jaar niet meer gespeeld helaas.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:58 schreef yats het volgende:
[..]
Welke positie sta jij? Welke club?
Ah nice! Ik zit helaas met een hardnekkige knie waardoor wedstrijden (en helaas ook vaak trainingen) en momenteel niet in zitten.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fly-half speelde ik. Nu al anderhalf jaar niet meer gespeeld helaas.
Over een paar maanden weer.
En in Engeland speelde ik in schoolelftal.
Het is ook iets wat heel lastig voor te stellen is als je het niet hebt.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat waar die 'grijp Huppelmuts' tiet' pic vandaan komt?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Zijn nog x in je bar geweest met een stel FOK!ers o.a. Huppelmuts
Ik ben mijn eerste 20 kilo afgevallen door elke dag brinta te eten. Zoveel kcal zitten daar ook weer niet in.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik was klaar met school en vond zuipen belangrijker dan sporten.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ah nice! Ik zit helaas met een hardnekkige knie waardoor wedstrijden (en helaas ook vaak trainingen) en momenteel niet in zitten.
Speltbrood met pindakaas of een gebakken eitje is wel heel lekker.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet ook nooit brood.
Havermout ftw.
Soms iets van een beschuitje ofzo.
Nieuwe rage denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:08 schreef hugecooll het volgende:
Wats eigenlijk ineens met speltbrood?
Speltbrood is zo 2013.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:08 schreef hugecooll het volgende:
Nu al over datum?quote:
Ineens? De hype is alweer een beetje voorbij geloof ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:08 schreef hugecooll het volgende:
Er waren wat mensen die iets teveel op hadden laten we het daar maar bij houden.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is dat waar die 'grijp Huppelmuts' tiet' pic vandaan komt?
Aightquote:Op donderdag 11 december 2014 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Er waren wat mensen die iets teveel op hadden laten we het daar maar bij houden.
Hmm ook aightquote:Op donderdag 11 december 2014 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ineens? De hype is alweer een beetje voorbij geloof ik.
Het idee is/was dat spelt minder gecultiveerd is en daarom nog voedzamer dan volkoren.
Ik vind de structuur gewoon lekker.Harder, meer moeite doen om het te eten.
Nee, ik kan me inderdaad niet voorstellen dat die wens zo hevig is dat de gezondheid van je gewenste kind eronder kan lijdenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:04 schreef Moppert het volgende:
[..]
Het is ook iets wat heel lastig voor te stellen is als je het niet hebt.
'Beter dan geen kind'quote:Op donderdag 11 december 2014 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik kan me inderdaad niet voorstellen dat die wens zo hevig is dat de gezondheid van je gewenste kind eronder kan lijden
Maar dat zie je niet vaak.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik kan me inderdaad niet voorstellen dat die wens zo hevig is dat de gezondheid van je gewenste kind eronder kan lijden
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
Nieuw fornuisje is er.Ik kan alleen het gas niet aansluiten.
Er zit ook een kippenspit in. Nu heb ik trek in kip.
Waarom kun je het gas niet aansluiten?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
Omdat dat mannenwerk is Kaneel.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kun je het gas niet aansluiten?
Dat dus.quote:
Klussen & Wonenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik zal het straks nog wel eens proberen. Maar het draaiding wilde niet over het andere ding heen draaien ofzo.
quote:
Als ik straks iets lees van een explosie weet ik genoeg.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik zal het straks nog wel eens proberen. Maar het draaiding wilde niet over het andere ding heen draaien ofzo.
Kip aan het spitquote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
Dit.quote:
Waarom denken jullie over wegdoen?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:
We zitten te twijfelen om één kat weg te doen. Kruipt ze ineens onder een dekentje, draait om zodat alleen der hoofdje deruit ligt en pakt zichzelf zo heerlijk in. Dat is toch gewoon te cute.
She knowsquote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:
We zitten te twijfelen om één kat weg te doen. Kruipt ze ineens onder een dekentje, draait om zodat alleen der hoofdje deruit ligt en pakt zichzelf zo heerlijk in. Dat is toch gewoon te cute.
Tipsy?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:
Beestje gaat gewoon niet gelukkig worden hier, gromt nog steeds zodra je der wil aaien of zodra mijn andere katten in de buurt komen. We hadden haar in huis genomen omdat wij een soort kattenhemel zijn en mijn schoonvader niet meer naar der om keek. Maar het matcht gewoon niet. Ze kan niet tegen andere katten.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom denken jullie over wegdoen?
Maar waar wil je haar heen doen dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beestje gaat gewoon niet gelukkig worden hier, gromt nog steeds zodra je der wil aaien of zodra mijn andere katten in de buurt komen. We hadden haar in huis genomen omdat wij een soort kattenhemel zijn en mijn schoonvader niet meer naar der om keek. Maar het matcht gewoon niet. Ze kan niet tegen andere katten.
Ze zeurt veel als ze naar buiten wil, en ze krabbelt aan de meubels om aandacht te trekken zodat we de deur open doen.
Zij niet blij, wij niet blij en mijn andere katten niet blij. Dat schiet gewoon niet op.
Zo eentje heb ik ook, heel lief beest, maar hij kan gewoon niet bij andere katten vanwege zijn karakter. Laat staan bij 6 andere katten en een hoop kleine kinderenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beestje gaat gewoon niet gelukkig worden hier, gromt nog steeds zodra je der wil aaien of zodra mijn andere katten in de buurt komen. We hadden haar in huis genomen omdat wij een soort kattenhemel zijn en mijn schoonvader niet meer naar der om keek. Maar het matcht gewoon niet. Ze kan niet tegen andere katten.
Ze zeurt veel als ze naar buiten wil, en ze krabbelt aan de meubels om aandacht te trekken zodat we de deur open doen.
Zij niet blij, wij niet blij en mijn andere katten niet blij. Dat schiet gewoon niet op.
Jammer, maar waarschijnlijk wel voor iedereen de beste optie.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
We gaan eerst vragen of m'n schoonvader haar weer terug wil. Hij is nu toch met pensioen. En opzich zou dat wel goed zijn, want rustige man die haar niet teveel wilt aaien, geen kinderen en geen andere katten.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar waar wil je haar heen doen dan?
Asiel.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
We gaan eerst vragen of m'n schoonvader haar weer terug wil. Hij is nu toch met pensioen. En opzich zou dat wel goed zijn, want rustige man die haar niet teveel wilt aaien, geen kinderen en geen andere katten.
Anders naar het asiel.
Is het met een advertentie proberen geen optie?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
We gaan eerst vragen of m'n schoonvader haar weer terug wil. Hij is nu toch met pensioen. En opzich zou dat wel goed zijn, want rustige man die haar niet teveel wilt aaien, geen kinderen en geen andere katten.
Anders naar het asiel.
Zolang je d'r niet naar een aziaat brengt.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het met een advertentie proberen geen optie?
Dan hoeft ze maar een keer aan een nieuwe omgeving te wennen.
Meestal wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:41 schreef hugecooll het volgende:
Moet je er eigenlijk voor betalen om een dier achter te laten in het asiel?
quote:Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang je d'r niet naar een aziaat brengt.
Ja, kost iets van 100 euro. En dan moet het beestje gewoon gezond zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:41 schreef hugecooll het volgende:
Moet je er eigenlijk voor betalen om een dier achter te laten in het asiel?
Ja, is niet de beste optie.quote:
Ach, we hopen eigenlijk dat hij haar terug neemt. Anders wil ik een advertentie best proberen, maar over het algemeen werkt dat vooral voor kittens. En niet voor een vuilnisbakken kat van 5 jaar. Die dan ook nog eens niet het makkelijkste karakter heeft.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het met een advertentie proberen geen optie?
Dan hoeft ze maar een keer aan een nieuwe omgeving te wennen.
Ik denk dat ze bij een Japanner juist veel rauwe vis zou krijgen.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang je d'r niet naar een aziaat brengt.
Godver, ik zou bijna zeggen dat ik haar dan wel in huis neem.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, kost iets van 100 euro. En dan moet het beestje gewoon gezond zijn.
[..]
Ja, is niet de beste optie.
[..]
Ach, we hopen eigenlijk dat hij haar terug neemt. Anders wil ik een advertentie best proberen, maar over het algemeen werkt dat vooral voor kittens. En niet voor een vuilnisbakken kat van 5 jaar. Die dan ook nog eens niet het makkelijkste karakter heeft.
Dat zou wel de beste oplossing zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, kost iets van 100 euro. En dan moet het beestje gewoon gezond zijn.
[..]
Ja, is niet de beste optie.
[..]
Ach, we hopen eigenlijk dat hij haar terug neemt. Anders wil ik een advertentie best proberen, maar over het algemeen werkt dat vooral voor kittens. En niet voor een vuilnisbakken kat van 5 jaar. Die dan ook nog eens niet het makkelijkste karakter heeft.
quote:Op donderdag 11 december 2014 13:47 schreef Myraela het volgende:
Toen wij onze kat op gingen halen moesten de eigenaren een half uur naar hem zoeken omdat hij zich verstopt had omdat hij zo bang is voor vreemde.Normale mensen zouden weg lopen.
Als iemand Mika op zou komen halen zouden ze zien hoe ze gromt, snauwt en met een beetje pech uithaalt terwijl ik haar in een verhuisdoos probeer te stoppen. Dat is niet het beste verkooppraatje.
#tienerstrugglesquote:Op donderdag 11 december 2014 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben veel te oud om een crush te hebben op een foute zanger.
Ja, meeste moeite met juist met die dikke. Als zij al ligt en hij komt er heel voorzichtig bij liggen dan accepteert ze het na eventjes grommen. Maar als ze beide door dezelfde deur moeten lopen dan gaat ze tekeer als een malle.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]arm beestje.
Heeft hij ook moeite met die dikke kat van jullie?
Mikaquote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
#tienerstruggles
Om wie gaat het eigenlijk?
Zo aardig van je om je kat euthanasie te 'gunnen' in plaats van kans op een nieuw, warm thuis.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Jelia het volgende:
Ik zou m'n kat liever laten inslapen dan hem naar het asiel brengen als dump. Nederland heeft al zo'n kattenoverschot.
Vind dat echt heel erg laag.
Bovendien waarom de kat aaien als ze zelf aangeeft dat niet te willen?
Hij is zo gay.quote:
Awwwquote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, meeste moeite met juist met die dikke. Als zij al ligt en hij komt er heel voorzichtig bij liggen dan accepteert ze het na eventjes grommen. Maar als ze beide door dezelfde deur moeten lopen dan gaat ze tekeer als een malle.
Hahahahaquote:
Jij denkt wel erg negatief over het asiel. Best grote plaatsingskans tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Jelia het volgende:
Ik zou m'n kat liever laten inslapen dan hem naar het asiel brengen als dump. Nederland heeft al zo'n kattenoverschot.
Je weet denk ik niet hoe vol de asiels en mp staan met katten?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo aardig van je om je kat euthanasie te 'gunnen' in plaats van kans op een nieuw, warm thuis.
Ja, mijn hartje deed toen pijnquote:Op donderdag 11 december 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww
Ik heb die dikke van jullie nog nooit gezien omdat hij altijd beneden zich schuil houdt
[..]
Hahahaha
Die was toch ook uit de kast gekomen een jaar of 2 geleden?
Om haar nog even vet te mestenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij een Japanner juist veel rauwe vis zou krijgen.
Jawel hoor. Maar om ze dan maar in te laten slapen?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:55 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je weet denk ik niet hoe vol de asiels en mp staan met katten?
Hij ziet er zo schattig uitquote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel leuk haar hier.
Je weet dat die geen katten eten toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Om haar nog even vet te mesten
Ik ben altijd jaloers op mannen met leuke krullen met lang haar. Ik krijg dan gelijk zo'n vrouwenkapsel.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel leuk haar hier.
Dat moment dat zijn hoofd tussen van die dijen gaat, huilenquote:
Dacht juist van wel of eten ze honden?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet dat die geen katten eten toch?
Een gezonde kat in laten slapen is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord. Katten hebben het echt heel goed in het asiel hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Jelia het volgende:
Beter dan een afro, daar heeft mijn familie last van.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op mannen met leuke krullen met lang haar. Ik krijg dan gelijk zo'n vrouwenkapsel.
Zo makkelijk scoren.quote:
Je hebt het over Chinezen denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht juist van wel of eten ze honden?
Niets mis mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op mannen met leuke krullen met lang haar. Ik krijg dan gelijk zo'n vrouwenkapsel.
Ik heb altijd zo een ontploft kapsel als ik het lang laat groeien.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij haalde altijd katten uit het asiel, ik vind dat een prima plek voor een tweede kans.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Jelia het volgende:
Die zijn toch ook aziatisch?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt het over Chinezen denk ik.
Hehe.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moment dat zijn hoofd tussen van die dijen gaat, huilen
Dat kan ook best leuk staan, op zich.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter dan een afro, daar heeft mijn familie last van.
Zelfs voor open doel scoor ik niet.quote:
Ik noemde toch specifiek Japanners?quote:
Pas op, je zit tegen een weekban aan.quote:
Ik zie jou niet voor me met lang haar.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo een ontploft kapsel als ik het lang laat groeien.
Niets mis met die muziek, het is zo fijn vrolijkquote:Op donderdag 11 december 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ik vind dat soort muziek wel leuk, helaas.
[..]
Dat kan ook best leuk staan, op zich.
[..]
Zelfs voor open doel scoor ik niet.
Ja ja, ik had het dus over kattenetende personen.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik noemde toch specifiek Japanners?
Ik ook niet want het pluist werkelijk alle kanten op. Niet die krullen zoals David Hasselhoffquote:Op donderdag 11 december 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie jou niet voor me met lang haar.
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis met die muziek, het is zo fijn vrolijk
Ik heb altijd wel een zwak voor van die gaye types, geen idee hoe dat komt
Ik wilde met mijn opmerking alleen aangeven dat niet alle Aziaten hetzelfde zijn en dat ze dus bij bijvoorbeeld een Japanner een goed leven zou hebben.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja, ik had het dus over kattenetende personen.
Was meer een grapje maar ja. Zou het wel moeilijk vinden om mijn kat naar het asiel te moeten brengen.
Is "iew" een optie?quote:
Dat spreekt voor zich eigenlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde met mijn opmerking alleen aangeven dat niet alle Aziaten hetzelfde zijn en dat ze dus bij bijvoorbeeld een Japanner een goed leven zou hebben.Maar ook slechts half serieus.
Nou ja, je leek wel te denken dat ze honden en katten aten.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich eigenlijk.
Die suggestie wekte ik wel jaquote:Op donderdag 11 december 2014 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, je leek wel te denken dat ze honden en katten aten.
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, vind zijn lach niet zo aantrekkelijk, en kapsel niet zo leuk
Links ziet er echt verschrikkelijk uit. Rechts valt wel mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Herkansing.Deze dan?
Die tweede foto, die krulletjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Herkansing.Deze dan?
Het was verwarrend omdat het een vraag leek.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die suggestie wekte ik wel ja
Was enkel een fopje die nu compleet ontleed op tafel ligt
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Herkansing.Deze dan?
Hij is al een tijdje dood toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
Bedankt Fas, deze is wel zwaar oke
[ afbeelding ]
Ik krijg een beetje kippenvel van dat soort borsthaarquote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor Feer dan.
Haal mijn foto eens wegquote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor Feer dan.
Nah.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor Feer dan.
Blijkbaar jaquote:Op donderdag 11 december 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje dood toch?
Zeg me niet dat je van dat wilde armhaar hebt.quote:
Was hij degene die zichzelf opgehangen had voor een beter orgasme?quote:
Heb ik niet. Ook bijna geen borsthaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je van dat wilde armhaar hebt.
Volgens de wiki heeft iemand dat gezegd in een betaald interview maar was er nooit bewijs.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was hij degene die zichzelf opgehangen had voor een beter orgasme?
[..]
Heb ik niet. Ook bijna geen borsthaar.
Zo'n beetje iedereens beenhaar valt op.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen mijn beenhaar valt echt op
Wat is een beenwaas?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereens beenhaar valt op.
Heb je zo'n beenwaas?
Dat van afstand het hele been zwart lijkt vanwege het beenhaar. Dat je twijfelt over dat het bij de broek hoortquote:
Nee, dat niet gelukkig.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat van afstand het hele been zwart lijkt vanwege het beenhaar. Dat je twijfelt over dat het bij de broek hoort
Ik vind hem niet lelijk hoor, maar het doet me gewoon vrij weinig.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Depp niet knap vinden
Mijn eerste heette Chris, lekker standaard.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn allereerste crush heette Hedwig.
Idem hierquote:Op donderdag 11 december 2014 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo een ontploft kapsel als ik het lang laat groeien.
Hoe zag hij er uit?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eerste heette Chris, lekker standaard.
Die snor is wel bah.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Depp niet knap vinden
Haten op snorrenquote:
Dit klinkt wel een beetje dubieus.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
We gingen altijd samen rollercoaster tycoon spelen, en dingen uit Tarzan naspelen.
Aww.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sulletje met bril bijna zo groot als zijn gezicht. Maar ik vond hem schattig
Dat was voor ik wist van andere Tarzansquote:Op donderdag 11 december 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haten op snorren
[..]
Dit klinkt wel een beetje dubieus.
[..]
Aww.
Ik zou hem niet doen met snor. Zonder wel.quote:
Terecht, snorren zijn tof.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een man was, zou ik zo graag een snor willen
Ik heb negatieve associaties met die naam.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn allereerste crush heette Hedwig.
Befbezem alles.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een man was, zou ik zo graag een snor willen
Zo vulgair, jij.quote:
De mijne ookquote:Op donderdag 11 december 2014 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb negatieve associaties met die naam.Wat een skank was dat.
Ik wist niet dat dit bestond. Tofquote:Op donderdag 11 december 2014 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan deze nog kopen, als goedmakertje.
[ afbeelding ]
Die naam ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godver, ik ben te voorspelbaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan laat Fas haar snor staan voor jou, denk ik.
Dat valt wel meequote:
Whut?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kwam laatst zo'n raar eufemisme tegen voor beffen.
Een zoute snor halen
Zout? Wat voor kutjes heeft de bedenker van die uitspraak geproefd...quote:Op donderdag 11 december 2014 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Een zoute snor halen
Kloptquote:Op donderdag 11 december 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, ik ben te voorspelbaar.
Ik heb nog nooit gebeft met snor, maar ik snap niet waar het zout vandaan moet komen.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Een zoute snor halen
Is yats een tranny?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent ooit gebeft door een snor?
Nee,maar ik heb het zelf wel bij een vrouw gedaan terwijl ik mijn baardje nog had. Ik dacht ook dat het wel erg zou kriebelen maar blijkbaar valt dat dus erg mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent ooit gebeft door een snor?
Eentje die teveel had gezweet tijdens het uitgaan ofzo misschien.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zout? Wat voor kutjes heeft de bedenker van die uitspraak geproefd...
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Depp niet knap vinden
Ik heb redelijk donkere haartjes van mezelf. Overal epileren/scheren.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen mijn beenhaar valt echt op
Bah, klotsend van het zweet.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eentje die teveel had gezweet tijdens het uitgaan ofzo misschien.
Meestal zo. Staat er niet in de gebruiksaanwijzing dat je m de eerste keer een half uur op fe hoogste stand aan niet hebben voordat je m kan gebruiken?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:43 schreef Myraela het volgende:
Er komt rook uit mijn oven als ik hem aanzet.
Klotsende oksels erbijquote:Op donderdag 11 december 2014 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bah, klotsend van het zweet.
Halve erectie hierquote:Op donderdag 11 december 2014 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bah, klotsend van het zweet.
Iets staat me bij dat dat kan de eerste keer. Staat het niet in de handleiding?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:43 schreef Myraela het volgende:
Er komt rook uit mijn oven als ik hem aanzet.
Heerlijk zijn die ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:47 schreef artelligence het volgende:
Zure kletskousen met zoute klotskutten!![]()
Mijn types.
Ik weiger datquote:Op donderdag 11 december 2014 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb redelijk donkere haartjes van mezelf. Overal epileren/scheren.
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:47 schreef artelligence het volgende:
Zure kletskousen met zoute klotskutten!![]()
Mijn types.
hij is raarquote:Op donderdag 11 december 2014 14:51 schreef Californium het volgende:
Die gast waar ik gisteren wat mee heb gedronken vond het nodig om mijn date op facebook op te zoeken en te zeggen dat het een leuke kerel is. Dit vind ik dan nog erger dan mij vragen of ik sex heb op een eerste date... of is dat raar
Erger weet ik niet, vreemd is het wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:51 schreef Californium het volgende:
Die gast waar ik gisteren wat mee heb gedronken vond het nodig om mijn date op facebook op te zoeken en te zeggen dat het een leuke kerel is. Dit vind ik dan nog erger dan mij vragen of ik sex heb op een eerste date... of is dat raar
Is dat raar?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:51 schreef Californium het volgende:
Soms voldoe je als eigenaar niet aan de wensen van de kat.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:54 schreef Jelia het volgende:
Ik was ff weg, zal even terug komen op mijn statement.
Als je aan een dier begint dan neem je daar de verantwoordelijkheid voor. Van begin tot eind.
En als je dat niet lukt moet je er niet aan beginnen, of een goede oplossing voor het dier zoeken.
Dat de kat niet voldoet aan jou wensen is geen reden om er zsm vanaf te raken.
Mensen die een dier in het asiel dumpen omdat ze er zelf geen trek meer in hebben of geen geduld voor hebben om zelf te herplaatsen, heb ik geen respect voor.
Ik vind niet van dierenliefde getuigen om zo met een beest om te gaan.
De Nederlandse asiels zijn over het algemeen prima, naar omstandigheden.
Echter voor de dieren zelf is het verschrikkelijk.
Denk dat het om het zelfstandig opzoeken van haar date gaat.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat raar?
Ik kan toch ook van Heppie zeggen dat het een leuke kerel is?
Dat is ook wat ze dus doet want ze geeft aan dat de kat in kwestie gefrustreerd is door waarschijnlijk de andere kat. Wat moet ze dan? De katten opsplitsen in 1 woning?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:54 schreef Jelia het volgende:
Als je aan een dier begint dan neem je daar de verantwoordelijkheid voor. Van begin tot eind.
En als je dat niet lukt moet je er niet aan beginnen, of een goede oplossing voor het dier zoeken.
Mensen die een dier in het asiel dumpen omdat ze er zelf geen trek meer in hebben of geen geduld voor hebben om zelf te herplaatsen, heb ik geen respect voor.
Heb je enig idee waarom dieren in het asiel komen dan? Als je een dier in het asiel achterlaat moet je afstandsgeld betalen. Mensen die niets om een dier geven dumpen het dier eerder op straat dan in het asiel. Als jij altijd goed voor een dier hebt kunnen zorgrn maar bv. Je baan kwijtraakt, tja dat zijn dingen die je nu eenmaal niet vantevoren weet. Dus niet zo snel oordelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:54 schreef Jelia het volgende:
Jawel, maar er stond alleen dat het kon stinken, niet roken. Dus ik hoef me geen zorgen te maken?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Meestal zo. Staat er niet in de gebruiksaanwijzing dat je m de eerste keer een half uur op fe hoogste stand aan niet hebben voordat je m kan gebruiken?
Watquote:Op donderdag 11 december 2014 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook. Maar ik moet nog kiezen en beginnen. Jij bent al een poosje bezig toch? Dacht dat het zo goed ging?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje last van studiekeuzetwijfel
Lekker zwart-wit weer.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:54 schreef Jelia het volgende:
Bij inspannende standjes kun je flink zweten bij seks maar dan nog, kende deze nog niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Een zoute snor halen
Ja, zo goed dat ik bijna opnieuw moet kiezen voor de masterquote:Op donderdag 11 december 2014 15:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik moet nog kiezen en beginnen. Jij bent al een poosje bezig toch? Dacht dat het zo goed ging?
Komt over als een dominant en controlerend type, ligt er maar aan of je daar zin in hebt.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:51 schreef Californium het volgende:
Ik weet gewoon niet meer wat ik wil.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, zo goed dat ik bijna opnieuw moet kiezen voor de master
Waar twijfel jij tussen?
Dieren krijgen daar heel veel aandachtquote:Op donderdag 11 december 2014 14:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb je enig idee waarom dieren in het asiel komen dan? Als je een dier in het asiel achterlaat moet je afstandsgeld betalen. Mensen die niets om een dier geven dumpen het dier eerder op straat dan in het asiel. Als jij altijd goed voor een dier hebt kunnen zorgrn maar bv. Je baan kwijtraakt, tja dat zijn dingen die je nu eenmaal niet vantevoren weet. Dus niet zo snel oordelen.
Voor dieren is het echt niet vervelend hoor. Dieren krijgen daar heel veel aandacht.
Mond open, druppels opvangen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Bij inspannende standjes kun je flink zweten bij seks maar dan nog, kende deze nog niet.
Nasaal dumpen, de mental image die ik kreeg.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:04 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dieren krijgen daar heel veel aandacht![]()
Alsjeblieft houd op met onzin verkondigen![]()
Ik weet als geen ander hoe dieren in asiels terecht komen. En helaas is dat 9 van de 10 keer de schuld van mensen die er niks van bakken. Maar dat is een andere discussie.
Blijkbaar denk jij dat dieren niet nasaal gedumpt worden? Dat gebeurt dus wel.
En dat mevrouw bereid is om euro's te dokken om van die kat af te komen maakt het alleen maar triester.
Echt?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij kan dat. Ik niet, dan voel ik me een feministische hippie.
Ik snap niet goed waarom mensen het fijn vinden. Ik heb nog nooit wat gevoeldquote:
Wat ben jij ongelooflijk vijandig.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:04 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik weet als geen ander hoe dieren in asiels terecht komen. En helaas is dat 9 van de 10 keer de schuld van mensen die er niks van bakken. Maar dat is een andere discussie.
Blijkbaar denk jij dat dieren niet massaal gedumpt worden? Dat gebeurt dus wel.
En dat mevrouw bereid is om euro's te dokken om van die kat af te komen maakt het alleen maar triester.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet goed waarom mensen het fijn vinden. Ik heb nog nooit wat gevoeld
Ik ben een beetje afgegleden tot stoner het laatste jaarquote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat eigenlijk alles staan.
Alleen soms even schaamhaartjes kortwieken.:
[..]
Als je de koppeling maakt met informatiewetenschappen (en dan ook echt de bètavakken, niet een halvegare minor ofzo) en zelf bijspijkert op dat vlak, dan ben je haast gegarandeerd van een baan. Maar moet je wel liggen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet meer wat ik wil.Ik zou de communicatie kant op gaan, maar iedereen doet dat. Ik weet niet of ik met zo'n studie wel echt enorme kansen op een baan krijg.
Ik wilde die gifjes gewoon posten.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Echt?ik was niet serieus Fas
Misschien inhaleer je niet diep genoeg?quote:
Zolang je er maar niet te afhankelijk van wordt.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een beetje afgegleden tot stoner het laatste jaar
Ook nooit van cake of iets dergelijks?
Niet diep genoeg, dat hoor ik wel vaker.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien inhaleer je niet diep genoeg?
Ik laat mijn borsthaar niet staan, omdat die 5 haren op elke borst echt debiel staanquote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wut, beta? Ik wil werken in de PR of marketing.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je de koppeling maakt met informatiewetenschappen (en dan ook echt de bètavakken, niet een halvegare minor ofzo) en zelf bijspijkert op dat vlak, dan ben je haast gegarandeerd van een baan. Maar moet je wel liggen natuurlijk.
Te laatquote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet te afhankelijk van wordt.
Nee, ook van cake niet
Soms ben ik blij dat ik weinig beharing boven de gordel heb.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
'Zit ie er al in?'quote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet diep genoeg, dat hoor ik wel vaker.![]()
![]()
Jij weet het natuurlijk allemaal veel beter. Ik werk al vijf jaar voor het dierenasiel en ben ook kittengastgezin geweest.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:04 schreef Jelia het volgende:
[..]
Blijkbaar denk jij dat dieren niet massaal gedumpt worden? Dat gebeurt dus wel.
Tis ook helemaal niet bijzonder.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet goed waarom mensen het fijn vinden. Ik heb nog nooit wat gevoeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |