quote:Op donderdag 11 december 2014 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt nog wel eens van die tv-programma's waarin van die dikke mensen per ongeluk zwanger zijn zonder het door te hebben
Op TLC komt dat he altijd van die chubby Amerikaanse vrouwenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt nog wel eens van die tv-programma's waarin van die dikke mensen per ongeluk zwanger zijn zonder het door te hebben
Ja, nog steeds problemen mee. Eten zal wel altijd iets blijven dat ik moeilijk vind.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij at voorheen heel slecht toch? Soms hele dagen niet?
Misschien heb je daardoor niet zoveel spiermassa meer waardoor je sneller aankomt.
Ook als ze wel slank is?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Als mensen tig keer IVF moeten ondergaan om zwanger te worden, heb ik sowieso al zoiets van 'snap de hint'
Maar zo simpel is afscheid nemen van je kinderwens nietsquote:Op donderdag 11 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Als mensen tig keer IVF moeten ondergaan om zwanger te worden, heb ik sowieso al zoiets van 'snap de hint'
Het wekt ook een of ander syndroom in de hand dat overgewicht PCOS of zo.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Wehehhe gaan ze met de bus met een stikker op de bumper: 'zwaar transport'quote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn ook dikke mensen die voor een MRI naar de dierentuin moeten omdat ze niet in het apparaat passen.
Jij bent ook vadsig natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef Moppert het volgende:
Dezelfde mensen die mij nu te dik vinden vonden mij ook altijd te dun
De 50 kilo was niet goed en nu is het ook niet goed
Fatshamingquote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehhe gaan ze met de bus met een stikker op de bumper: 'zwaar transport'
quote:
Hoe dik moet je dan wel niet zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn ook dikke mensen die voor een MRI naar de dierentuin moeten omdat ze niet in het apparaat passen.
''Pas op: zwenkt uit''quote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehhe gaan ze met de bus met een stikker op de bumper: 'zwaar transport'
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, nog steeds problemen mee. Eten zal wel altijd iets blijven dat ik moeilijk vind.
Dus ik schommel ook heel veel in hoe 'mollig' ik ben, toen ik me regelmatig woog soms wel 5 kilo per week.
Het is wel erger geworden dit jaar door een hele stomme ervaring
Zo groot zijn MRI's nu ook weer niet hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe dik moet je dan wel niet zijn
Ik las net dat iedereen kan afvallen dus fattie zijn is een keuze.quote:
Jaquote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. In zo'n programma "I didn't know I was pregnant" zitten ook slankies.
Nee, maar ook mensen met normaal overgewicht zouden er wel in passen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo groot zijn MRI's nu ook weer niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |