quote:Op donderdag 11 december 2014 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt nog wel eens van die tv-programma's waarin van die dikke mensen per ongeluk zwanger zijn zonder het door te hebben
Op TLC komt dat he altijd van die chubby Amerikaanse vrouwenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt nog wel eens van die tv-programma's waarin van die dikke mensen per ongeluk zwanger zijn zonder het door te hebben
Ja, nog steeds problemen mee. Eten zal wel altijd iets blijven dat ik moeilijk vind.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij at voorheen heel slecht toch? Soms hele dagen niet?
Misschien heb je daardoor niet zoveel spiermassa meer waardoor je sneller aankomt.
Ook als ze wel slank is?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Als mensen tig keer IVF moeten ondergaan om zwanger te worden, heb ik sowieso al zoiets van 'snap de hint'
Maar zo simpel is afscheid nemen van je kinderwens nietsquote:Op donderdag 11 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Als mensen tig keer IVF moeten ondergaan om zwanger te worden, heb ik sowieso al zoiets van 'snap de hint'
Het wekt ook een of ander syndroom in de hand dat overgewicht PCOS of zo.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Wehehhe gaan ze met de bus met een stikker op de bumper: 'zwaar transport'quote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn ook dikke mensen die voor een MRI naar de dierentuin moeten omdat ze niet in het apparaat passen.
Jij bent ook vadsig natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef Moppert het volgende:
Dezelfde mensen die mij nu te dik vinden vonden mij ook altijd te dun
De 50 kilo was niet goed en nu is het ook niet goed
Fatshamingquote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehhe gaan ze met de bus met een stikker op de bumper: 'zwaar transport'
quote:
Hoe dik moet je dan wel niet zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn ook dikke mensen die voor een MRI naar de dierentuin moeten omdat ze niet in het apparaat passen.
''Pas op: zwenkt uit''quote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehhe gaan ze met de bus met een stikker op de bumper: 'zwaar transport'
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, nog steeds problemen mee. Eten zal wel altijd iets blijven dat ik moeilijk vind.
Dus ik schommel ook heel veel in hoe 'mollig' ik ben, toen ik me regelmatig woog soms wel 5 kilo per week.
Het is wel erger geworden dit jaar door een hele stomme ervaring
Zo groot zijn MRI's nu ook weer niet hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe dik moet je dan wel niet zijn
Ik las net dat iedereen kan afvallen dus fattie zijn is een keuze.quote:
Jaquote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. In zo'n programma "I didn't know I was pregnant" zitten ook slankies.
Nee, maar ook mensen met normaal overgewicht zouden er wel in passen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo groot zijn MRI's nu ook weer niet hoor
Ik heb haar al gehad.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zie hier waarom je single bent
Niet alleen bij afvallen. Al is dat wel het beste voorbeeld denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat trouwens ook enorm helpt zijn complimentjes.
Dan heb je het idee dat je goed bezig bent en dat maakt het makkelijker om door te gaan met iets zwaars als afvallen.
Gewoon dingen proberen. Zo leer je het beste wat je wel en niet lust.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik lust alleen niet zoveel dingen maar dat zal ik vast ook wel aan kunnen leren.
Die hangen daarmee samen?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ze klaagt niet over haar gewicht. Wel over andere kwaaltjes... maar ja.
Au...quote:Op donderdag 11 december 2014 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ben 1,75.
Al heb ik het idee dat ik langer ben dan Roy die zegt 1,76 te zijn.
[..]
Myr, mijn ego. AF!
[..]
Je bent veel dikker geworden en daardoor vind ik je niet meer aantrekkelijk
Zo iets.
Offensivequote:
Ik kook wel een keer voor je.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:55 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb alles al geprobeerd Yats.
quote:
Ja, er zijn ook van die dagen dat ik me ineens echt heel dik voel vanwege het verschil met het gevoel van de dagen ervoorquote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow.Misschien is het dan niet mollig door vet maar blaas je soms op door onregelmatig eten. Dan kan je zo 10 kilo zwaarder lijken (heb ik de laatste tijd ook gemerkt).
Geen idee, maar heb meerdere krantenberichten daarover gezien.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe dik moet je dan wel niet zijn
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las net dat iedereen kan afvallen dus fattie zijn is een keuze.
Vanavond maar eens gaan sporten in de snijdende kou, harde struggles G.
Daar geloof ik niets van. Eens zien of ik origineels en aparts kan bedenken om te koken. Dan mag jij het proberen. En ja, ik eet het zelf ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:55 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb alles al geprobeerd Yats.
Ze is sowieso erfelijk belast met bepaalde klachten dus die hoeven niet direct het gevolg te zijn van haar morbide obesitas, maar afvallen zou zeker helpen om de klachten te verlichten. Problemen met gewrichten, voeten, spataderen, oedeem...quote:
Integendeel:quote:Op donderdag 11 december 2014 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet heel erg aardig zo
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las net dat iedereen kan afvallen dus fattie zijn is een keuze.
Vanavond maar eens gaan sporten in de snijdende kou, harde struggles G.
Goed zo, blijven proberen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook van die dagen dat ik me ineens echt heel dik voel vanwege het verschil met het gevoel van de dagen ervoor
Een regelmatig eetpatroon lijkt bijna onhaalbaar zonder controle van andere mensen. Maar het is natuurlijk gewoon een kwestie van discipline, die ik nog niet genoeg heb. Ik blijf maar gewoon proberen.
Mijn stiefnichtje moest mij nog even op mijn dikheid wijzen door naar mijn pens te wijzen en hard te lachen; woooow wat een grote buik.quote:
Oke, misschien niet alles. Maar ik lust bv. geen brood, bedenk maar eens een goede broodvervanger.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:56 schreef yats het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Eens zien of ik origineels en aparts kan bedenken om te koken.
Rugbybroeders.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Niet alleen bij afvallen. Al is dat wel het beste voorbeeld denk ik.
[..]
Gewoon dingen proberen. Zo leer je het beste wat je wel en niet lust.
[..]
Die hangen daarmee samen?
[..]
Au...
[..]
Offensive
Ja dat is wel weer iets heel hardnekkigs, schijnt. Dat alles ervoor moet wijken. Een soort oergevoel. En dat mis ik een beetjequote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef Moppert het volgende:
[..]
Maar zo simpel is afscheid nemen van je kinderwens niets
kipnuggetsquote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke, misschien niet alles. Maar ik lust bv. geen brood, bedenk maar eens een goede broodvervanger.
Rijst? Muesli?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke, misschien niet alles. Maar ik lust bv. geen brood, bedenk maar eens een goede broodvervanger.
Hahahaquote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn stiefnichtje moest mij nog even op mijn dikheid wijzen door naar mijn pens te wijzen en hard te lachen; woooow wat een grote buik.
Mijn hartje brak
Toen zette ik hem uit en lag ze dubbel
Welke positie sta jij? Welke club?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |