Ik heb ook dat gevoel, op de een of andere manier, dat het raar is als de vrouw langer is.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn maat is 2 meter en zijn aanstaande is 1.65 maar kan gewoon.
Beter dan een klein joch met een heel lange vrouw dat ziet er echt niet uit.
Ik ben een dwergje oke.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.75 groot noemen. Wat is deze.
Nee, ze klaagt niet over haar gewicht. Wel over andere kwaaltjes... maar ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar...En dan doordeweeks klagen?
Is gewoon natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Een lange gast met een klein wijffie kan gewoon hoor.
Nee, ik voel me een beetje mollig maar wil liever niet dat het een getal krijgt, ofzoquote:Op donderdag 11 december 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar waarom durf je niet op de weegschaal te gaan staan? Bang dat je aan bent gekomen?
Ja, maar je hebt klein en je hebt te klein. 1,65m en 2m is gewoon ook totaal niet praktisch.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Een lange gast met een klein wijffie kan gewoon hoor.
Je moet toch als vrouw beetje kunnen verschuilen bij je partner, zelfs als je die behoefte niet zou voelen andersom is echt raar.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook dat gevoel, op de een of andere manier, dat het raar is als de vrouw langer is.
Eigenlijk best vreemd.
Wtf maakt lengte nou uit.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet toch als vrouw beetje kunnen verschuilen bij je partner, zelfs als je die behoefte niet zou voelen andersom is echt raar.
Ja, ben 1,75.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je zo groot?Had gedacht dat wij minder scheelden.
Myr, mijn ego. AF!quote:Op donderdag 11 december 2014 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.75 groot noemen. Wat is deze.
Je bent veel dikker geworden en daardoor vind ik je niet meer aantrekkelijkquote:
Praktisch in welk opzicht?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt klein en je hebt te klein. 1,65m en 2m is gewoon ook totaal niet praktisch.
Waarom niet? Het onhandig bij het zoenen begint al heel snel, extra lengteverschil maakt dat echt niet erger ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt klein en je hebt te klein. 1,65m en 2m is gewoon ook totaal niet praktisch.
Erg belangrijk. Als je klein bent moet je toch zeer getrained zijn om autoriteit uit te stralenquote:
Ik ben vrij breed (rugby'er). Al mag het van mij wel iets omlaag. Ik fitness 1x per week naast hardlopen of rugby-training (mits de knieblessure verdwijnt) en merk wel dat mijn armen, benen en schouders steviger worden, alleen de buik blijft helaas wat achter.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vrij normaal toch? Ieeeets meer dan normaal volgens mij? (tenzij je vrij smal bent)
Tenzij je als vrouw dominant bent.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet toch als vrouw beetje kunnen verschuilen bij je partner, zelfs als je die behoefte niet zou voelen andersom is echt raar.
Het is me echt niet opgevallen vorige keren. Ik vond je toen je met Newb hier was een beetje molliger er uit zien. Maar misschien was dat ook kledingkeuze of hormonen of iets.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik voel me een beetje mollig maar wil liever niet dat het een getal krijgt, ofzo
Dan is het ineens zo echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |