Er liep laatst iemand voor me die net zo lang was als ik en net zo dun als m'n zus. Dat vond ik wel eng eigenlijkquote:
Weegschalen vind ik altijd wel een fijne trigger. Ook het enige wat ik vertrouw, word zo moe van mensen soms. Krijg complimenten terwijl ik aankom, gewoon omdat ze weten dat ik daarvoor goed aan het afvallen was.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik durf al een tijdje niet op de weegschaal te staan, eigenlijk
Ik zag ooit een foto van mezelf in Schotland. Toen ik die zag schaamde ik me dood.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms zie je het zelf ook niet zo goed, je raakt gewend aan je figuur. Dan is een foto van jezelf zien of inderdaad een opmerking van een ander wel een goede eye-opener.
Als niemand iets had gezegd? Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat ik dan langzaam nog dikker was geworden totdat ik voor mezelf een punt had bereikt dat te ver was.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk je dat je het niet had gedaan als ze het niet hadden gezegd?
Herkenbaar...En dan doordeweeks klagen?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, verslaafd aan kaasblokjes en gehaktballetjes met mayo in het weekend.Maar dat komt ook door mijn vader die erom blijft vragen, en dan eet zij mee want geen zelfbeheersing. Ik kijk elk weekend naar het schouwspel, hoofdschuddend.
Mee eens.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er liep laatst iemand voor me die net zo lang was als ik en net zo dun als m'n zus. Dat vond ik wel eng eigenlijk
Mensen moeten niet denken dat je wel/niet met discipline geboren bent. Je kan het trainen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat ik niet genoeg discipline heb om normaal en gezond te eten.
<1,70 of gtfo tochquote:Op donderdag 11 december 2014 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Mee eens.
Lange vrouwen zijn sowieso klachtwaardig.
Die benen en kont vaak dan
Van die stelletjes die allebei langer zijn dan jijquote:Op donderdag 11 december 2014 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Mee eens.
Lange vrouwen zijn sowieso klachtwaardig.
Die benen en kont vaak dan
Hehe, zwaar, afvallenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat trouwens ook enorm helpt zijn complimentjes.
Dan heb je het idee dat je goed bezig bent en dat maakt het makkelijker om door te gaan met iets zwaars als afvallen.
Mijn maat is 2 meter en zijn aanstaande is 1.65 maar kan gewoon.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Van die stelletjes die allebei langer zijn dan jij
Ik ben 1,75 en had eens een date met meisje van 1,85.quote:
Dat is waar. Ik lust alleen niet zoveel dingen maar dat zal ik vast ook wel aan kunnen leren.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen moeten niet denken dat je wel/niet met discipline geboren bent. Je kan het trainen.
Nee, dat kan niet 'gewoon'quote:Op donderdag 11 december 2014 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn maat is 2 meter en zijn aanstaande is 1.65 maar kan gewoon.
Beter dan een klein joch met een heel lange vrouw dat ziet er echt niet uit.
Ben je zo groot?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben 1,75 en had eens een date met meisje van 1,85.
Dat voelde raar.
quote:
1.75 groot noemen. Wat is deze.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je zo groot?Had gedacht dat wij minder scheelden.
Ziet er toch raar uit manquote:Op donderdag 11 december 2014 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo kan niet ze is wel meerderjarig gwn hoor
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag ooit een foto van mezelf in Schotland. Toen ik die zag schaamde ik me dood.
Verschrikkelijk bol hoofd, buikvet boven de broekrand
Maar de opmerkingen van mijn toenmalige vriendin raakten me wel het hardst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |