Ik ben al dik en ik accepteer het. Meer om van te houden.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
OMG WIL JIJ DIK WORDEN OF ZO GADVERDAMME![]()
![]()
Dat valt prima binnen de grenzen lijkt me. Wat weeg je nu?quote:
Mensen die dat gewicht te weinig vinden zijn echt gek.quote:
Jij bent niet dik flikker opquote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al dik en ik accepteer het. Meer om van te houden.
Dat is niet zoveel als je actief bent, echt niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou hij eet echt wel voldoende.
, 2 boterhammen om 9 uur, 8 volkoren boterhammen met kaas tussen de middag, tussendoortje, avondeten gewoon een flinke bord vol, meer dan dat ik weg krijg, en dan 's avonds nog wat koek, en chips enzo.
Komt gewoon echt niet aan. Zelfs geen bierbuik.
Neem nog maar wat nuggetsquote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef Inolvidable het volgende:
Als ik dik zou worden, kan ik dat nooit meer oplossen.
Jij bent heul niet dik.quote:
Mijn moeder ook. Die is sinds kort ook weer gestopt. En dat terwijl terwijl haar gezondheid hard achteruit gaat. Zou zo graag zien dat ze het vol zou kunnen houden.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfde bij mijn moeder.Telkens 10 kilo afvallen, gaat helemaal goed, dan een weekendje wat ongezonder eten en meteen is het hek weer van de dam, kan ze de knop niet meer omzetten.
Ach, ik ben ook niet serieus. Men moet lekker doen wat men wil.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:29 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zoveel als jezelf leuk vindt maar mijn feest is het niet. Zegt verder niets want hele volksstammen zullen niet zoveel behoefte hebben mij te zien seksen.
Enige meisje dat ik ken wat echt anorexic dun is heeft een slechte eetlust, maar geen eetstoornis. Bijkomend ook coeliakie, dus dat werkt dan ook niet mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Vaak hebben ze eetstoornissen of gebruiken dope, de echt dunne mensen dan.Uiteindelijk veel gevaarlijker dan chips eten.
Maar niemand geeft ene neuk want dun = beter.
Omdat ik niet genoeg discipline heb om normaal en gezond te eten.quote:
Is het wel met die lengte. Mijn ondergrens is 55 dacht ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat gewicht te weinig vinden zijn echt gek.
Hmm ligt een beetje aan iemands bouw. 50 kg bij 1,70m is doorgaans aan de magere kant.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is niet actief meer sinds hij niet meer werkt.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet zoveel als je actief bent, echt niet.
Mijn arts wat doe jequote:Op donderdag 11 december 2014 12:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen is gemiddeld he.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is niet actief meer sinds hij niet meer werkt.
En dat is denk ik meer dan dat de gemiddelde persoon eet.
Ik krijg het niet weg op een dag, en ik kan toch goed eten.
Nu heb ik geen idee wat ik weeg. Het boeit mij niet meer.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt prima binnen de grenzen lijkt me. Wat weeg je nu?
Hoe lang ook al weer jij?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het wel met die lengte. Mijn ondergrens is 55 dacht ik.
Soms zie je het zelf ook niet zo goed, je raakt gewend aan je figuur. Dan is een foto van jezelf zien of inderdaad een opmerking van een ander wel een goede eye-opener.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even uit persoonlijke ervaring:
Ik was vroeger extreem klein en mager, spillebeentjes en alles.
Toen stopte ik met bewegen, ging steeds meer ongezond eten. Ik kwam langzaam aan. Ik werd stevig, chubby. Ik was er niet helemaal tevreden mee, maar ik had niet de discipline om af te vallen.
Ongezond eten is nou eenmaal makkelijker. Niet bewegen is nou eenmaal makkelijker.
Daar kwamen later ook emo-eet-buien bij, waardoor ik eigenlijk echt dik was.
Sindsdien heb ik wel de discipline gevonden om gezond te eten, bewegen doe ik nog steeds zelden omdat ik daar zo'n extreme honger van krijg dat ik gewoon niet kan afvallen. . Toch ben ik nu een stuk slanker dan pakweg een jaar geleden.. Ik ben nog steeds niet tevreden, maar ik schaam me niet meer.
Toen ik dik was, hoorde ik dat ook wel eens van mensen waarvan je dat liever niet hoort, maar ik ben blij dat ze het gezegd hebben omdat het heeft bijgedragen aan waar ik nu ben.
1,71.quote:
Dat probeer ik ook, al kost dat moeite. Maar ik merkte vooral dat ik mezelf snel ging irriteren door hun gedrag, en dat is nooit goed.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je het loslaten, hoe zwaar het ook is.
Hihi, zwaar.
Irritant is dat. Hoe gaat het nu met jouw moeder? Leeft ze door jou al gezonder?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfde bij mijn moeder.Telkens 10 kilo afvallen, gaat helemaal goed, dan een weekendje wat ongezonder eten en meteen is het hek weer van de dam, kan ze de knop niet meer omzetten.
Best wel ja. Ik weeg 65 met diezelfde lengte.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmm ligt een beetje aan iemands bouw. 50 kg bij 1,70m is doorgaans aan de magere kant.
edit: BMI van 17,1 dus, vanaf 54 zit je weer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |