abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2014 @ 12:18:25 #91
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_147479476
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Als ik het ben niet, hoor. :)
wel hoor.
pi_147479477
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Zelfacceptatie, prima. Onbegrijpelijk voor mij als je moddervent bent verder.

De hele wereld je dikheid te accepteren als normaal, no fucking way.
maar waarom dan? Wat doet het met jou als iemand te dik is?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_147479479
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Jelia het volgende:

[..]

Denk je?
Merk wel vaak dat homo's die zoenen in het openbaar als ranzig worden bestempeld, maar lesbische dames als geil wordt gezien. Kansloos.
Nou, veel lesbiennes en hetero's hoef ik ook niet te zien lebberen hoor. Ik bedenk me nu dat ik eigenlijk nooit lesbiennes in het openbaar elkaar zie afwerken.
  donderdag 11 december 2014 @ 12:18:45 #94
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147479484
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dus het is niet goed als ze dik zijn en het is ook niet goed als ze het proberen te veranderen? Okay, goede klacht.
'huilen als ze zijn afgevallen'
pi_147479485
quote:

[..]

Dus het is niet goed als ze dik zijn en het is ook niet goed als ze het proberen te veranderen? Okay, goede klacht.
Wat :D
Tap tap tap
pi_147479486
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:17 schreef Chai het volgende:

[..]

Vinden die zoenende vrouwen geil dan?
Ik bedoelde dat die evengoed anti reageren.
  donderdag 11 december 2014 @ 12:18:57 #97
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147479489
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Dikke mensen zijn helemaal niet per definitie ongezond is laatst nog onderzocht.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)normale-mensen.dhtml

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)tegen-dikkerds.dhtml
Heb je dit gelezen?
Er staat in dat mensen die iets zwaarder zijn dan wat als normaal beschouwd wordt, een klein voordeel hebben soms. Dat overgewicht een verhoogd risico op ziekten met zich meebrengt maar ook eventueel een paar andere risico's verlaagt. En dat te dun zijn ook niet goed is.

:')

Allemaal open deuren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_147479500
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:18 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Nou, veel lesbiennes en hetero's hoef ik ook niet te zien lebberen hoor. Ik bedenk me nu dat ik eigenlijk nooit lesbiennes in het openbaar elkaar zie afwerken.
Hetero's wil je wel zien? :')

Knappe mensen mogen wel met elkaar zoenen van mij (ongeacht geslacht) in het openbaar, maar lelijkerds niet, want daar word ik misselijk van. :r
  donderdag 11 december 2014 @ 12:19:27 #99
365231 Fera
Fire & Blood
pi_147479508
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:14 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Volgens mij is het voor de meesten ook meer tolerantie dan acceptatie :P
Ja. Maar je hoeft homoseksualiteit toch niet per se geweldig te vinden? Als die mensen maar evenveel rechten hebben als hetero's en niet aangevallen worden op hun voorkeur. Hetzelfde geldt denk ik voor mensen met overgewicht. Het zijn mensen. Je hoeft ze niet te aanbidden, maar haten is ook onnodig.

Bleh, ik kom niet goed uit mijn woorden vandaag. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_147479509
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja nogal.
Te mager is ook erg ongezond je bent dan veel vatbaarder voor ziektes.
Rondom mager zijn heersen ook veel misvattingen.

"Ik eet al zo veel."
"Ik kan niet aankomen."
"Ik heb een snelle verbranding."

De mensen die dun zijn en graag willen aankomen in mijn omgeving eten echt wel een stuk minder dan ik, maar dat zien ze niet. Genoeg en veel eten is moeilijk als je niet van eten houdt, blijkbaar. :P
  donderdag 11 december 2014 @ 12:19:32 #101
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_147479513
Ach ergens snap ik iedereen wel en dat ze iets niet leuk/mooi/oke vinden. Maar aan de andere kant lekker boeiend. Raakt het je direct? Nee dus is er ook niet echt een reden om er over te zeuren. Mensen moeten voor een groot deel lekker zelf weten wat ze doen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_147479521
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar waarom dan? Wat doet het met jou als iemand te dik is?
Met mij persoonlijk niets. Ik vind het wel walgelijk, die viesdikke mensen. Maar mensen moeten vooral zelf weten of ze zo vies willen zijn. Daar heb ik weinig mee te maken.

Het is een kwalijke zaak als ongezonde dingen als normaal worden gezien, fat acceptance bewegingen zijn dan ook van het niveau pro-ana sites of bewegingen die extreem alcohol/drug gebruik als normaal gaan zien.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  donderdag 11 december 2014 @ 12:20:02 #103
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147479525
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Chai het volgende:

[..]

Knappe mensen mogen wel met elkaar zoenen van mij (ongeacht geslacht) in het openbaar, maar lelijkerds niet, want daar word ik misselijk van. :r
Daarom zoen ik nooit. :)
pi_147479531
quote:

[..]

Mensen die willen afvallen maken er veel te veel een show van denk dat ze daar op doelt.
In de trein laatst een meisje dat wortels zat te vreten heb gevraagd of ze een paard was werd ze boos.

Vaak zijn dat ook mensen die 's avonds nog een zak chips opentrekken als niemand ze ziet. Totaal uit je comfortzone dat verantwoorde eten.
blablablabla
pi_147479534
quote:

[..]

Lelijke mensen zien zoenen is voor mij ook geen turn on, nee :P
pi_147479535
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

"Ik eet al zo veel."
"Ik kan niet aankomen."

De mensen die dun zijn en graag willen aankomen in mijn omgeving eten echt wel een stuk minder dan ik, maar dat zien ze niet.
Vaak eten ze best heel veel troep. Alleen dan slaan ze ontbijt over waardoor het totaal kcal niet zo hoog is. Of iets anders waardoor het vertekend dat ze veel eten.
pi_147479544
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat :D
Oh, je had het over mensen die al slank waren. :')
pi_147479545
quote:

[..]

Ehm, leesbril nodig?
pi_147479547
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef aeque het volgende:
Ach ergens snap ik iedereen wel en dat ze iets niet leuk/mooi/oke vinden. Maar aan de andere kant lekker boeiend. Raakt het je direct? Nee dus is er ook niet echt een reden om er over te zeuren. Mensen moeten voor een groot deel lekker zelf weten wat ze doen.
M'n zwager kan enorm zeiken op dikke mensen en ook toen ik 15 kilo lichter was vond ie me al te dik. Ondertussen rookt ie zelf als een ketter. Ja sorry hoor :')
Tap tap tap
pi_147479548
quote:
"Ik eet al zo veel."
"Ik kan niet aankomen."

Die excuses zijn net zo erg als dikken die zeggen niet te kunnen afvallen inderdaad.
pi_147479550
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Met mij persoonlijk niets. Ik vind het wel walgelijk, die viesdikke mensen. Maar mensen moeten vooral zelf weten of ze zo vies willen zijn. Daar heb ik weinig mee te maken.

Het is een kwalijke zaak als ongezonde dingen als normaal worden gezien, fat acceptance bewegingen zijn dan ook van het niveau pro-ana sites of bewegingen die extreem alcohol/drug gebruik als normaal gaan zien.
maar er is zo veel ongezond. Ik vind dat je niet moet oordelen over welke ongezonde manier mensen kiezen om hun leven in te richten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_147479551
quote:

[..]

"Ik eet al zo veel."
"Ik kan niet aankomen."

De mensen die dun zijn en graag willen aankomen in mijn omgeving eten echt wel een stuk minder dan ik, maar dat zien ze niet. Genoeg en veel eten is moeilijk als je niet van eten houdt, blijkbaar. :P
Dat merk ik heel erg bij m'n zusjes. Die zijn heel erg slank, maar hebben die eetbehoefte ook haast niet.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_147479555
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb je dit gelezen?
Er staat in dat mensen die iets zwaarder zijn dan wat als normaal beschouwd wordt, een klein voordeel hebben soms. Dat overgewicht een verhoogd risico op ziekten met zich meebrengt maar ook eventueel een paar andere risico's verlaagt. En dat te dun zijn ook niet goed is.

:')

Allemaal open deuren.
Er staat ook dat de helft van dikkerdjes bij gezondheidsonderzoeken helemaal geen problemen blijkt te hebben.
De hele stelling dik = ongezond lijkt dus nogal aan interpretatie onderhevig.
blablablabla
pi_147479560
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:20 schreef Chai het volgende:

[..]

Vaak eten ze best heel veel troep. Alleen dan slaan ze ontbijt over waardoor het totaal kcal niet zo hoog is. Of iets anders waardoor het vertekend dat ze veel eten.
Je beschrijft mijn leven ;(
  donderdag 11 december 2014 @ 12:21:47 #115
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147479565
Dezelfde mensen die mij nu te dik vinden vonden mij ook altijd te dun
De 50 kilo was niet goed en nu is het ook niet goed :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147479566
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar er is zo veel ongezond. Ik vind dat je niet moet oordelen over welke ongezonde manier mensen kiezen om hun leven in te richten
Dat zeg ik ook drie keer. Lees je mijn posts wel?
Mensen hebben alle vrijheid om hun leven te vergallen. Maar ze moeten niet doen alsof het normaal/gezond is.
pi_147479579
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef Moppert het volgende:
Dezelfde mensen die mij nu te dik vinden vonden mij ook altijd te dun
De 50 kilo was niet goed en nu is het ook niet goed :')
Haters gonna hate
  donderdag 11 december 2014 @ 12:22:20 #118
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147479580
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Daar weet ik alles van. Ik heb zo een hele familie gekend. Maar die hadden ook slechte keuzes voor avondeten etc.

Die waren allemaal te dik, behalve de oudste zoon. Die is gaan sporten en op zijn eten gaan letten en met succes slank en gespierd geworden. Zelfs zijn beroep er van gemaakt.

En ondanks dat grote voorbeeld in de familie is de rest nog altijd even dik.
Daarom doe ik dus de boodschappen aangezien ik geen zin heb om weer aan te komen. Alleen is het onmogelijk om controle te houden wat ze buiten me om doen, en daar heb ik ook geen zin in. Dat is zonde van die uren in de sportschool, al mag er nog wel wat af :@

quote:
17s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zullen we het testen?
geil
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 11 december 2014 @ 12:22:32 #119
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147479585
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Er staat ook dat de helft van dikkerdjes bij gezondheidsonderzoeken helemaal geen problemen blijkt te hebben.
De hele stelling dik = ongezond lijkt dus nogal aan interpretatie onderhevig.
Het gaat hier over obesitas, niet mensen met 10 kilo te veel. :*

Dat de helft van de dikkertjes geen problemen heeft, betekent dat de helft dus wel problemen heeft. dat is best schokbarend.
pi_147479587
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Die excuses zijn net zo erg als dikken die zeggen niet te kunnen afvallen inderdaad.
Er zijn ook mensen die niet kunnen aankomen. Een goede vriendin van me is bij een klein beetje stress al zo 2,5 kilo kwijt, terwijl ze van de zomer zo blij was dat ze drie kilo was aangekomen. Ze zat meteen beter in haar vel, en ze eet meer dan ik.
Maar ik ken ook iemand die het volgens mij wel lekker vindt om zo dun te zijn, er wel steeds over miept maar ondertussen alles verfoeit waar calorieën in zitten.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')