maar waarom dan? Wat doet het met jou als iemand te dik is?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfacceptatie, prima. Onbegrijpelijk voor mij als je moddervent bent verder.
De hele wereld je dikheid te accepteren als normaal, no fucking way.
Nou, veel lesbiennes en hetero's hoef ik ook niet te zien lebberen hoor. Ik bedenk me nu dat ik eigenlijk nooit lesbiennes in het openbaar elkaar zie afwerken.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Jelia het volgende:
[..]
Denk je?
Merk wel vaak dat homo's die zoenen in het openbaar als ranzig worden bestempeld, maar lesbische dames als geil wordt gezien. Kansloos.
'huilen als ze zijn afgevallen'quote:Op donderdag 11 december 2014 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus het is niet goed als ze dik zijn en het is ook niet goed als ze het proberen te veranderen? Okay, goede klacht.
Watquote:Op donderdag 11 december 2014 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus het is niet goed als ze dik zijn en het is ook niet goed als ze het proberen te veranderen? Okay, goede klacht.
Ik bedoelde dat die evengoed anti reageren.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Vinden die zoenende vrouwen geil dan?
Heb je dit gelezen?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn helemaal niet per definitie ongezond is laatst nog onderzocht.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)normale-mensen.dhtml
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)tegen-dikkerds.dhtml
Hetero's wil je wel zien?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nou, veel lesbiennes en hetero's hoef ik ook niet te zien lebberen hoor. Ik bedenk me nu dat ik eigenlijk nooit lesbiennes in het openbaar elkaar zie afwerken.
Ja. Maar je hoeft homoseksualiteit toch niet per se geweldig te vinden? Als die mensen maar evenveel rechten hebben als hetero's en niet aangevallen worden op hun voorkeur. Hetzelfde geldt denk ik voor mensen met overgewicht. Het zijn mensen. Je hoeft ze niet te aanbidden, maar haten is ook onnodig.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor de meesten ook meer tolerantie dan acceptatie
Rondom mager zijn heersen ook veel misvattingen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja nogal.
Te mager is ook erg ongezond je bent dan veel vatbaarder voor ziektes.
Met mij persoonlijk niets. Ik vind het wel walgelijk, die viesdikke mensen. Maar mensen moeten vooral zelf weten of ze zo vies willen zijn. Daar heb ik weinig mee te maken.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom dan? Wat doet het met jou als iemand te dik is?
Daarom zoen ik nooit.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Hetero's wil je wel zien?
Knappe mensen mogen wel met elkaar zoenen van mij (ongeacht geslacht) in het openbaar, maar lelijkerds niet, want daar word ik misselijk van.
Mensen die willen afvallen maken er veel te veel een show van denk dat ze daar op doelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lelijke mensen zien zoenen is voor mij ook geen turn on, neequote:Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Knappe mensen mogen wel met elkaar zoenen van mij (ongeacht geslacht) in het openbaar, maar lelijkerds niet, want daar word ik misselijk van.
Vaak eten ze best heel veel troep. Alleen dan slaan ze ontbijt over waardoor het totaal kcal niet zo hoog is. Of iets anders waardoor het vertekend dat ze veel eten.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rondom mager zijn heersen ook veel misvattingen.
"Ik eet al zo veel."
"Ik kan niet aankomen."
"Ik heb een snelle verbranding."
De mensen die dun zijn en graag willen aankomen in mijn omgeving eten echt wel een stuk minder dan ik, maar dat zien ze niet.
Ehm, leesbril nodig?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Chai het volgende:
[..]
M'n zwager kan enorm zeiken op dikke mensen en ook toen ik 15 kilo lichter was vond ie me al te dik. Ondertussen rookt ie zelf als een ketter. Ja sorry hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef aeque het volgende:
Ach ergens snap ik iedereen wel en dat ze iets niet leuk/mooi/oke vinden. Maar aan de andere kant lekker boeiend. Raakt het je direct? Nee dus is er ook niet echt een reden om er over te zeuren. Mensen moeten voor een groot deel lekker zelf weten wat ze doen.
Die excuses zijn net zo erg als dikken die zeggen niet te kunnen afvallen inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
"Ik eet al zo veel."
"Ik kan niet aankomen."
maar er is zo veel ongezond. Ik vind dat je niet moet oordelen over welke ongezonde manier mensen kiezen om hun leven in te richtenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met mij persoonlijk niets. Ik vind het wel walgelijk, die viesdikke mensen. Maar mensen moeten vooral zelf weten of ze zo vies willen zijn. Daar heb ik weinig mee te maken.
Het is een kwalijke zaak als ongezonde dingen als normaal worden gezien, fat acceptance bewegingen zijn dan ook van het niveau pro-ana sites of bewegingen die extreem alcohol/drug gebruik als normaal gaan zien.
Dat merk ik heel erg bij m'n zusjes. Die zijn heel erg slank, maar hebben die eetbehoefte ook haast niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rondom mager zijn heersen ook veel misvattingen.
"Ik eet al zo veel."
"Ik kan niet aankomen."
De mensen die dun zijn en graag willen aankomen in mijn omgeving eten echt wel een stuk minder dan ik, maar dat zien ze niet. Genoeg en veel eten is moeilijk als je niet van eten houdt, blijkbaar.
Er staat ook dat de helft van dikkerdjes bij gezondheidsonderzoeken helemaal geen problemen blijkt te hebben.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je dit gelezen?
Er staat in dat mensen die iets zwaarder zijn dan wat als normaal beschouwd wordt, een klein voordeel hebben soms. Dat overgewicht een verhoogd risico op ziekten met zich meebrengt maar ook eventueel een paar andere risico's verlaagt. En dat te dun zijn ook niet goed is.
Allemaal open deuren.
Je beschrijft mijn levenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Vaak eten ze best heel veel troep. Alleen dan slaan ze ontbijt over waardoor het totaal kcal niet zo hoog is. Of iets anders waardoor het vertekend dat ze veel eten.
Dat zeg ik ook drie keer. Lees je mijn posts wel?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar er is zo veel ongezond. Ik vind dat je niet moet oordelen over welke ongezonde manier mensen kiezen om hun leven in te richten
Haters gonna hatequote:Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef Moppert het volgende:
Dezelfde mensen die mij nu te dik vinden vonden mij ook altijd te dun
De 50 kilo was niet goed en nu is het ook niet goed
Daarom doe ik dus de boodschappen aangezien ik geen zin heb om weer aan te komen. Alleen is het onmogelijk om controle te houden wat ze buiten me om doen, en daar heb ik ook geen zin in. Dat is zonde van die uren in de sportschool, al mag er nog wel wat afquote:Op donderdag 11 december 2014 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van. Ik heb zo een hele familie gekend. Maar die hadden ook slechte keuzes voor avondeten etc.
Die waren allemaal te dik, behalve de oudste zoon. Die is gaan sporten en op zijn eten gaan letten en met succes slank en gespierd geworden. Zelfs zijn beroep er van gemaakt.
En ondanks dat grote voorbeeld in de familie is de rest nog altijd even dik.
geilquote:
Het gaat hier over obesitas, niet mensen met 10 kilo te veel.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Er staat ook dat de helft van dikkerdjes bij gezondheidsonderzoeken helemaal geen problemen blijkt te hebben.
De hele stelling dik = ongezond lijkt dus nogal aan interpretatie onderhevig.
Er zijn ook mensen die niet kunnen aankomen. Een goede vriendin van me is bij een klein beetje stress al zo 2,5 kilo kwijt, terwijl ze van de zomer zo blij was dat ze drie kilo was aangekomen. Ze zat meteen beter in haar vel, en ze eet meer dan ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die excuses zijn net zo erg als dikken die zeggen niet te kunnen afvallen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |