Denk je?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor de meesten ook meer tolerantie dan acceptatie
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn helemaal niet per definitie ongezond is laatst nog onderzocht.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)normale-mensen.dhtml
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)tegen-dikkerds.dhtml
Da's nog best een verschilquote:In totaal werd 13,1 procent als obees geklasseerd op basis van hun BMI, op basis van het lichaamsvet was dit 29,7 procent.
Blanke heteromannen zijn zo hypocriet.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Jelia het volgende:
[..]
Denk je?
Merk wel vaak dat homo's die zoenen in het openbaar als ranzig worden bestempeld, maar lesbische dames als geil wordt gezien. Kansloos.
Idd.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfacceptatie, prima. Onbegrijpelijk voor mij als je moddervent bent verder.
De hele wereld je dikheid te accepteren als normaal, no fucking way.
Ye. Ik vind het allemaal best dat je dit en dat doet, maar ik hoef er niet mee geconfronteerd te worden. Een beetje dat idee.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Jelia het volgende:
[..]
Denk je?
Merk wel vaak dat homo's die zoenen in het openbaar als ranzig worden bestempeld, maar lesbische dames als geil wordt gezien. Kansloos.
Tis allebei waardeloos.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Jelia het volgende:
[..]
Denk je?
Ja nogal.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Da's nog best een verschil
Hetero vrouwen ook hoor..quote:Op donderdag 11 december 2014 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Blanke heteromannen zijn zo hypocriet.
Als ik het ben niet, hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Jelia het volgende:
[..]
Denk je?
Eens. Maar waar denk je dat die beweging vandaan komt? Is puur een tegenreactie op alle fatshaming.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus het is niet goed als ze dik zijn en het is ook niet goed als ze het proberen te veranderen? Okay, goede klacht.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Mag ik dan even zeiken op mensen die steeds huilen dat ze weer zijn afgevallen en 's avonds aan een schaaltje quinoa met droge broccoli zitten? Of een volkorencroissantje
Ja. :$quote:
maar waarom dan? Wat doet het met jou als iemand te dik is?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, veel lesbiennes en hetero's hoef ik ook niet te zien lebberen hoor. Ik bedenk me nu dat ik eigenlijk nooit lesbiennes in het openbaar elkaar zie afwerken.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Jelia het volgende:
[..]
Denk je?
'huilen als ze zijn afgevallen'quote:Op donderdag 11 december 2014 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus het is niet goed als ze dik zijn en het is ook niet goed als ze het proberen te veranderen? Okay, goede klacht.
Watquote:Op donderdag 11 december 2014 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus het is niet goed als ze dik zijn en het is ook niet goed als ze het proberen te veranderen? Okay, goede klacht.
Ik bedoelde dat die evengoed anti reageren.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Vinden die zoenende vrouwen geil dan?
Heb je dit gelezen?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn helemaal niet per definitie ongezond is laatst nog onderzocht.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)normale-mensen.dhtml
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)tegen-dikkerds.dhtml
Hetero's wil je wel zien?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nou, veel lesbiennes en hetero's hoef ik ook niet te zien lebberen hoor. Ik bedenk me nu dat ik eigenlijk nooit lesbiennes in het openbaar elkaar zie afwerken.
Ja. Maar je hoeft homoseksualiteit toch niet per se geweldig te vinden? Als die mensen maar evenveel rechten hebben als hetero's en niet aangevallen worden op hun voorkeur. Hetzelfde geldt denk ik voor mensen met overgewicht. Het zijn mensen. Je hoeft ze niet te aanbidden, maar haten is ook onnodig.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor de meesten ook meer tolerantie dan acceptatie
Rondom mager zijn heersen ook veel misvattingen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja nogal.
Te mager is ook erg ongezond je bent dan veel vatbaarder voor ziektes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |