Jammer. Songfestival een van beste dagen van het jaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:59 schreef Fascination het volgende:
http://nos.nl/artikel/200(...)ar-songfestival.html
Dat wordt weer huilen dit jaar.
Dat is vooral domheid, geen nee kunnen zeggen en onwetendheid denk ik. Wel heel zielig ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef Jelia het volgende:
Wat ik helemaal sneu vind zijn ouders die hun kind vetmesten.
Mee eens, al heb ik het opgegeven om te proberen hen daarvan te overtuigen,ze een gezonder eetpatroon aan te leren en meer te sporten. Tegen een muur praten is effectiever.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker. Maar ook die kunnen gewoon afvallen.
Songfestival is sowieso huilen.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:59 schreef Fascination het volgende:
Algemeen beschikbare kennis niet hebben en dan of vragen om die kennis terwijl je die eigenlijk had moeten hebben of dan zeggen dat het simpelweg niet zo is vind ik een vreemde manier van argumenteren.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is trouwens een zeer vreemde manier van argumenteren.
Mweh, matige inkopper.quote:
En dan zelf om artikelen vragen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Algemeen beschikbare kennis niet hebben en dan of vragen om die kennis terwijl je die eigenlijk had moeten hebben of dan zeggen dat het simpelweg niet zo is vind ik een vreemde manier van argumenteren.
Maar ik weet het, dit is Fok!
Idem hier. Alleen bij hen is het vooral dat ze snaaien als ze zich eenzaam voelen of een rotdag hebben. En dat is helaas geregeld het geval.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik link het vooral aan gezelligheid. Ik eet op zich best gezond, als ik alleen ben. De snacks komen met gezelschap. Ook wel aangeleerd natuurlijk.
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:00 schreef Lokasenna het volgende:
Songfestival is wel een beetje een guilty pleasure van me
Het inkomensverschil ligt inderdaad hoger (dacht 7,5-8%) maar het meerendeel daarvan kan dus verklaard worden door mindere productiviteit, vaker ziek, minder overuren maken etc. Die 2% is het deel wat niet verklaard worden.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan wil ik dat artikel wel eens lezen dan, want voor zover ik weet is het vele malen hoger.
Maar natuurlijk jongenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan zelf om artikelen vragen.
Stay classy.
Die mensen niet shamen vind ik wat anders dan het als normaal gaan beschouwen. Het is niet normaal, je bent ziek met obesitas, maar je kan mensen wel gewoon met respect blijven behandelen. Dikke mensen vernederen zal denk ik alleen maar averechts werken.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met de steeds groter wordende dwang om obesitas maar normaal te gaan vinden.
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die mensen niet shamen vind ik wat anders dan het als normaal gaan beschouwen. Het is niet normaal, je bent ziek met obesitas, maar je kan mensen wel gewoon met respect blijven behandelen. Dikke mensen vernederen zal denk ik alleen maar averechts werken.Al moet ik zeggen dat walging er bij mij wel voor heeft gezorgd dat ik iets aan mijn gewicht ging doen.
3 keer is geen scheepsrecht.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:59 schreef Fascination het volgende:
Maar die druk is er dus wel, van die mensen die plaatjes maken met "all women are beautiful" "beauty comes in different shapes" etc. Je kent ze wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die mensen niet shamen vind ik wat anders dan het als normaal gaan beschouwen. Het is niet normaal, je bent ziek met obesitas, maar je kan mensen wel gewoon met respect blijven behandelen. Dikke mensen vernederen zal denk ik alleen maar averechts werken.Al moet ik zeggen dat walging er bij mij wel voor heeft gezorgd dat ik iets aan mijn gewicht ging doen.
Daar weet ik alles van. Ik heb zo een hele familie gekend. Maar die hadden ook slechte keuzes voor avondeten etc.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:00 schreef yats het volgende:
[..]
Mee eens, al heb ik het opgegeven om te proberen hen daarvan te overtuigen,ze een gezonder eetpatroon aan te leren en meer te sporten. Tegen een muur praten is effectiever.
Je bedoelt dat ik mezelf daar tegen spreek? Iets benoemen als abnormaal en ziek (het lichaam is dan ziek) vind ik wat anders dan fatshamen.quote:
Maar het probleem met obesitas is dat het ongezond is. Stel dat het geen gezondheidsrisico zou hebben, is het dan erg dat mensen het mooi vinden?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar die druk is er dus wel, van die mensen die plaatjes maken met "all women are beautiful" "beauty comes in different shapes" etc. Je kent ze wel.
Fat acceptance is minstens net zo erg als pro-ana sites.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar die druk is er dus wel, van die mensen die plaatjes maken met "all women are beautiful" "beauty comes in different shapes" etc. Je kent ze wel.
We kunnen ze ook beurzen geven aan mensen omdat ze zwart zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon een vrouwenquotum zoals in Duitsland. Discriminatie in de hand werken en vrouwen als minderwaardig zien door ze uit een soort medelijden topfuncties te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |