Klinkt goedquote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
Nieuw fornuisje is er.Ik kan alleen het gas niet aansluiten.
Er zit ook een kippenspit in. Nu heb ik trek in kip.
Waarom kun je het gas niet aansluiten?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
Omdat dat mannenwerk is Kaneel.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kun je het gas niet aansluiten?
Dat dus.quote:
Klussen & Wonenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik zal het straks nog wel eens proberen. Maar het draaiding wilde niet over het andere ding heen draaien ofzo.
quote:
Als ik straks iets lees van een explosie weet ik genoeg.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik zal het straks nog wel eens proberen. Maar het draaiding wilde niet over het andere ding heen draaien ofzo.
Kip aan het spitquote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
Dit.quote:
Waarom denken jullie over wegdoen?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:
We zitten te twijfelen om één kat weg te doen. Kruipt ze ineens onder een dekentje, draait om zodat alleen der hoofdje deruit ligt en pakt zichzelf zo heerlijk in. Dat is toch gewoon te cute.
She knowsquote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:
We zitten te twijfelen om één kat weg te doen. Kruipt ze ineens onder een dekentje, draait om zodat alleen der hoofdje deruit ligt en pakt zichzelf zo heerlijk in. Dat is toch gewoon te cute.
Tipsy?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:
Beestje gaat gewoon niet gelukkig worden hier, gromt nog steeds zodra je der wil aaien of zodra mijn andere katten in de buurt komen. We hadden haar in huis genomen omdat wij een soort kattenhemel zijn en mijn schoonvader niet meer naar der om keek. Maar het matcht gewoon niet. Ze kan niet tegen andere katten.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom denken jullie over wegdoen?
Maar waar wil je haar heen doen dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beestje gaat gewoon niet gelukkig worden hier, gromt nog steeds zodra je der wil aaien of zodra mijn andere katten in de buurt komen. We hadden haar in huis genomen omdat wij een soort kattenhemel zijn en mijn schoonvader niet meer naar der om keek. Maar het matcht gewoon niet. Ze kan niet tegen andere katten.
Ze zeurt veel als ze naar buiten wil, en ze krabbelt aan de meubels om aandacht te trekken zodat we de deur open doen.
Zij niet blij, wij niet blij en mijn andere katten niet blij. Dat schiet gewoon niet op.
Zo eentje heb ik ook, heel lief beest, maar hij kan gewoon niet bij andere katten vanwege zijn karakter. Laat staan bij 6 andere katten en een hoop kleine kinderenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beestje gaat gewoon niet gelukkig worden hier, gromt nog steeds zodra je der wil aaien of zodra mijn andere katten in de buurt komen. We hadden haar in huis genomen omdat wij een soort kattenhemel zijn en mijn schoonvader niet meer naar der om keek. Maar het matcht gewoon niet. Ze kan niet tegen andere katten.
Ze zeurt veel als ze naar buiten wil, en ze krabbelt aan de meubels om aandacht te trekken zodat we de deur open doen.
Zij niet blij, wij niet blij en mijn andere katten niet blij. Dat schiet gewoon niet op.
Jammer, maar waarschijnlijk wel voor iedereen de beste optie.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
We gaan eerst vragen of m'n schoonvader haar weer terug wil. Hij is nu toch met pensioen. En opzich zou dat wel goed zijn, want rustige man die haar niet teveel wilt aaien, geen kinderen en geen andere katten.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar waar wil je haar heen doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |