Klinkt goedquote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
Nieuw fornuisje is er.Ik kan alleen het gas niet aansluiten.
Er zit ook een kippenspit in. Nu heb ik trek in kip.
Waarom kun je het gas niet aansluiten?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
Omdat dat mannenwerk is Kaneel.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom kun je het gas niet aansluiten?
Dat dus.quote:
Klussen & Wonenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik zal het straks nog wel eens proberen. Maar het draaiding wilde niet over het andere ding heen draaien ofzo.
quote:
Als ik straks iets lees van een explosie weet ik genoeg.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik zal het straks nog wel eens proberen. Maar het draaiding wilde niet over het andere ding heen draaien ofzo.
Kip aan het spitquote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
Dit.quote:
Waarom denken jullie over wegdoen?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:
We zitten te twijfelen om één kat weg te doen. Kruipt ze ineens onder een dekentje, draait om zodat alleen der hoofdje deruit ligt en pakt zichzelf zo heerlijk in. Dat is toch gewoon te cute.
She knowsquote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:
We zitten te twijfelen om één kat weg te doen. Kruipt ze ineens onder een dekentje, draait om zodat alleen der hoofdje deruit ligt en pakt zichzelf zo heerlijk in. Dat is toch gewoon te cute.
Tipsy?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:
Beestje gaat gewoon niet gelukkig worden hier, gromt nog steeds zodra je der wil aaien of zodra mijn andere katten in de buurt komen. We hadden haar in huis genomen omdat wij een soort kattenhemel zijn en mijn schoonvader niet meer naar der om keek. Maar het matcht gewoon niet. Ze kan niet tegen andere katten.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom denken jullie over wegdoen?
Maar waar wil je haar heen doen dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beestje gaat gewoon niet gelukkig worden hier, gromt nog steeds zodra je der wil aaien of zodra mijn andere katten in de buurt komen. We hadden haar in huis genomen omdat wij een soort kattenhemel zijn en mijn schoonvader niet meer naar der om keek. Maar het matcht gewoon niet. Ze kan niet tegen andere katten.
Ze zeurt veel als ze naar buiten wil, en ze krabbelt aan de meubels om aandacht te trekken zodat we de deur open doen.
Zij niet blij, wij niet blij en mijn andere katten niet blij. Dat schiet gewoon niet op.
Zo eentje heb ik ook, heel lief beest, maar hij kan gewoon niet bij andere katten vanwege zijn karakter. Laat staan bij 6 andere katten en een hoop kleine kinderenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beestje gaat gewoon niet gelukkig worden hier, gromt nog steeds zodra je der wil aaien of zodra mijn andere katten in de buurt komen. We hadden haar in huis genomen omdat wij een soort kattenhemel zijn en mijn schoonvader niet meer naar der om keek. Maar het matcht gewoon niet. Ze kan niet tegen andere katten.
Ze zeurt veel als ze naar buiten wil, en ze krabbelt aan de meubels om aandacht te trekken zodat we de deur open doen.
Zij niet blij, wij niet blij en mijn andere katten niet blij. Dat schiet gewoon niet op.
Jammer, maar waarschijnlijk wel voor iedereen de beste optie.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
We gaan eerst vragen of m'n schoonvader haar weer terug wil. Hij is nu toch met pensioen. En opzich zou dat wel goed zijn, want rustige man die haar niet teveel wilt aaien, geen kinderen en geen andere katten.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar waar wil je haar heen doen dan?
Asiel.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
We gaan eerst vragen of m'n schoonvader haar weer terug wil. Hij is nu toch met pensioen. En opzich zou dat wel goed zijn, want rustige man die haar niet teveel wilt aaien, geen kinderen en geen andere katten.
Anders naar het asiel.
Is het met een advertentie proberen geen optie?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
We gaan eerst vragen of m'n schoonvader haar weer terug wil. Hij is nu toch met pensioen. En opzich zou dat wel goed zijn, want rustige man die haar niet teveel wilt aaien, geen kinderen en geen andere katten.
Anders naar het asiel.
Zolang je d'r niet naar een aziaat brengt.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het met een advertentie proberen geen optie?
Dan hoeft ze maar een keer aan een nieuwe omgeving te wennen.
Meestal wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:41 schreef hugecooll het volgende:
Moet je er eigenlijk voor betalen om een dier achter te laten in het asiel?
quote:Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang je d'r niet naar een aziaat brengt.
Ja, kost iets van 100 euro. En dan moet het beestje gewoon gezond zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:41 schreef hugecooll het volgende:
Moet je er eigenlijk voor betalen om een dier achter te laten in het asiel?
Ja, is niet de beste optie.quote:
Ach, we hopen eigenlijk dat hij haar terug neemt. Anders wil ik een advertentie best proberen, maar over het algemeen werkt dat vooral voor kittens. En niet voor een vuilnisbakken kat van 5 jaar. Die dan ook nog eens niet het makkelijkste karakter heeft.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het met een advertentie proberen geen optie?
Dan hoeft ze maar een keer aan een nieuwe omgeving te wennen.
Ik denk dat ze bij een Japanner juist veel rauwe vis zou krijgen.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zolang je d'r niet naar een aziaat brengt.
Godver, ik zou bijna zeggen dat ik haar dan wel in huis neem.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, kost iets van 100 euro. En dan moet het beestje gewoon gezond zijn.
[..]
Ja, is niet de beste optie.
[..]
Ach, we hopen eigenlijk dat hij haar terug neemt. Anders wil ik een advertentie best proberen, maar over het algemeen werkt dat vooral voor kittens. En niet voor een vuilnisbakken kat van 5 jaar. Die dan ook nog eens niet het makkelijkste karakter heeft.
Dat zou wel de beste oplossing zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, kost iets van 100 euro. En dan moet het beestje gewoon gezond zijn.
[..]
Ja, is niet de beste optie.
[..]
Ach, we hopen eigenlijk dat hij haar terug neemt. Anders wil ik een advertentie best proberen, maar over het algemeen werkt dat vooral voor kittens. En niet voor een vuilnisbakken kat van 5 jaar. Die dan ook nog eens niet het makkelijkste karakter heeft.
quote:Op donderdag 11 december 2014 13:47 schreef Myraela het volgende:
Toen wij onze kat op gingen halen moesten de eigenaren een half uur naar hem zoeken omdat hij zich verstopt had omdat hij zo bang is voor vreemde.Normale mensen zouden weg lopen.
Als iemand Mika op zou komen halen zouden ze zien hoe ze gromt, snauwt en met een beetje pech uithaalt terwijl ik haar in een verhuisdoos probeer te stoppen. Dat is niet het beste verkooppraatje.
#tienerstrugglesquote:Op donderdag 11 december 2014 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben veel te oud om een crush te hebben op een foute zanger.
Ja, meeste moeite met juist met die dikke. Als zij al ligt en hij komt er heel voorzichtig bij liggen dan accepteert ze het na eventjes grommen. Maar als ze beide door dezelfde deur moeten lopen dan gaat ze tekeer als een malle.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]arm beestje.
Heeft hij ook moeite met die dikke kat van jullie?
Mikaquote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
#tienerstruggles
Om wie gaat het eigenlijk?
Zo aardig van je om je kat euthanasie te 'gunnen' in plaats van kans op een nieuw, warm thuis.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Jelia het volgende:
Ik zou m'n kat liever laten inslapen dan hem naar het asiel brengen als dump. Nederland heeft al zo'n kattenoverschot.
Vind dat echt heel erg laag.
Bovendien waarom de kat aaien als ze zelf aangeeft dat niet te willen?
Hij is zo gay.quote:
Awwwquote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, meeste moeite met juist met die dikke. Als zij al ligt en hij komt er heel voorzichtig bij liggen dan accepteert ze het na eventjes grommen. Maar als ze beide door dezelfde deur moeten lopen dan gaat ze tekeer als een malle.
Hahahahaquote:
Jij denkt wel erg negatief over het asiel. Best grote plaatsingskans tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Jelia het volgende:
Ik zou m'n kat liever laten inslapen dan hem naar het asiel brengen als dump. Nederland heeft al zo'n kattenoverschot.
Je weet denk ik niet hoe vol de asiels en mp staan met katten?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo aardig van je om je kat euthanasie te 'gunnen' in plaats van kans op een nieuw, warm thuis.
Ja, mijn hartje deed toen pijnquote:Op donderdag 11 december 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww
Ik heb die dikke van jullie nog nooit gezien omdat hij altijd beneden zich schuil houdt
[..]
Hahahaha
Die was toch ook uit de kast gekomen een jaar of 2 geleden?
Om haar nog even vet te mestenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij een Japanner juist veel rauwe vis zou krijgen.
Jawel hoor. Maar om ze dan maar in te laten slapen?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:55 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je weet denk ik niet hoe vol de asiels en mp staan met katten?
Hij ziet er zo schattig uitquote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel leuk haar hier.
Je weet dat die geen katten eten toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Om haar nog even vet te mesten
Ik ben altijd jaloers op mannen met leuke krullen met lang haar. Ik krijg dan gelijk zo'n vrouwenkapsel.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel leuk haar hier.
Dat moment dat zijn hoofd tussen van die dijen gaat, huilenquote:
Dacht juist van wel of eten ze honden?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet dat die geen katten eten toch?
Een gezonde kat in laten slapen is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord. Katten hebben het echt heel goed in het asiel hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Jelia het volgende:
Beter dan een afro, daar heeft mijn familie last van.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op mannen met leuke krullen met lang haar. Ik krijg dan gelijk zo'n vrouwenkapsel.
Zo makkelijk scoren.quote:
Je hebt het over Chinezen denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht juist van wel of eten ze honden?
Niets mis mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op mannen met leuke krullen met lang haar. Ik krijg dan gelijk zo'n vrouwenkapsel.
Ik heb altijd zo een ontploft kapsel als ik het lang laat groeien.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij haalde altijd katten uit het asiel, ik vind dat een prima plek voor een tweede kans.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Jelia het volgende:
Die zijn toch ook aziatisch?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt het over Chinezen denk ik.
Hehe.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moment dat zijn hoofd tussen van die dijen gaat, huilen
Dat kan ook best leuk staan, op zich.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter dan een afro, daar heeft mijn familie last van.
Zelfs voor open doel scoor ik niet.quote:
Ik noemde toch specifiek Japanners?quote:
Pas op, je zit tegen een weekban aan.quote:
Ik zie jou niet voor me met lang haar.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo een ontploft kapsel als ik het lang laat groeien.
Niets mis met die muziek, het is zo fijn vrolijkquote:Op donderdag 11 december 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ik vind dat soort muziek wel leuk, helaas.
[..]
Dat kan ook best leuk staan, op zich.
[..]
Zelfs voor open doel scoor ik niet.
Ja ja, ik had het dus over kattenetende personen.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik noemde toch specifiek Japanners?
Ik ook niet want het pluist werkelijk alle kanten op. Niet die krullen zoals David Hasselhoffquote:Op donderdag 11 december 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie jou niet voor me met lang haar.
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis met die muziek, het is zo fijn vrolijk
Ik heb altijd wel een zwak voor van die gaye types, geen idee hoe dat komt
Ik wilde met mijn opmerking alleen aangeven dat niet alle Aziaten hetzelfde zijn en dat ze dus bij bijvoorbeeld een Japanner een goed leven zou hebben.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja, ik had het dus over kattenetende personen.
Was meer een grapje maar ja. Zou het wel moeilijk vinden om mijn kat naar het asiel te moeten brengen.
Is "iew" een optie?quote:
Dat spreekt voor zich eigenlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde met mijn opmerking alleen aangeven dat niet alle Aziaten hetzelfde zijn en dat ze dus bij bijvoorbeeld een Japanner een goed leven zou hebben.Maar ook slechts half serieus.
Nou ja, je leek wel te denken dat ze honden en katten aten.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich eigenlijk.
Die suggestie wekte ik wel jaquote:Op donderdag 11 december 2014 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, je leek wel te denken dat ze honden en katten aten.
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, vind zijn lach niet zo aantrekkelijk, en kapsel niet zo leuk
Links ziet er echt verschrikkelijk uit. Rechts valt wel mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Herkansing.Deze dan?
Die tweede foto, die krulletjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Herkansing.Deze dan?
Het was verwarrend omdat het een vraag leek.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die suggestie wekte ik wel ja
Was enkel een fopje die nu compleet ontleed op tafel ligt
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Herkansing.Deze dan?
Hij is al een tijdje dood toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
Bedankt Fas, deze is wel zwaar oke
[ afbeelding ]
Ik krijg een beetje kippenvel van dat soort borsthaarquote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor Feer dan.
Haal mijn foto eens wegquote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor Feer dan.
Nah.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor Feer dan.
Blijkbaar jaquote:Op donderdag 11 december 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje dood toch?
Zeg me niet dat je van dat wilde armhaar hebt.quote:
Was hij degene die zichzelf opgehangen had voor een beter orgasme?quote:
Heb ik niet. Ook bijna geen borsthaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je van dat wilde armhaar hebt.
Volgens de wiki heeft iemand dat gezegd in een betaald interview maar was er nooit bewijs.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was hij degene die zichzelf opgehangen had voor een beter orgasme?
[..]
Heb ik niet. Ook bijna geen borsthaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |