quote:Op donderdag 11 december 2014 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis met die muziek, het is zo fijn vrolijk
Ik heb altijd wel een zwak voor van die gaye types, geen idee hoe dat komt
Ik wilde met mijn opmerking alleen aangeven dat niet alle Aziaten hetzelfde zijn en dat ze dus bij bijvoorbeeld een Japanner een goed leven zou hebben.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja, ik had het dus over kattenetende personen.
Was meer een grapje maar ja. Zou het wel moeilijk vinden om mijn kat naar het asiel te moeten brengen.
Is "iew" een optie?quote:
Dat spreekt voor zich eigenlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde met mijn opmerking alleen aangeven dat niet alle Aziaten hetzelfde zijn en dat ze dus bij bijvoorbeeld een Japanner een goed leven zou hebben.Maar ook slechts half serieus.
Nou ja, je leek wel te denken dat ze honden en katten aten.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich eigenlijk.
Die suggestie wekte ik wel jaquote:Op donderdag 11 december 2014 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, je leek wel te denken dat ze honden en katten aten.
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, vind zijn lach niet zo aantrekkelijk, en kapsel niet zo leuk
Links ziet er echt verschrikkelijk uit. Rechts valt wel mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Herkansing.Deze dan?
Die tweede foto, die krulletjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Herkansing.Deze dan?
Het was verwarrend omdat het een vraag leek.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die suggestie wekte ik wel ja
Was enkel een fopje die nu compleet ontleed op tafel ligt
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Herkansing.Deze dan?
Hij is al een tijdje dood toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
Bedankt Fas, deze is wel zwaar oke
[ afbeelding ]
Ik krijg een beetje kippenvel van dat soort borsthaarquote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor Feer dan.
Haal mijn foto eens wegquote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor Feer dan.
Nah.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:13 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Iets voor Feer dan.
Blijkbaar jaquote:Op donderdag 11 december 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje dood toch?
Zeg me niet dat je van dat wilde armhaar hebt.quote:
Was hij degene die zichzelf opgehangen had voor een beter orgasme?quote:
Heb ik niet. Ook bijna geen borsthaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je van dat wilde armhaar hebt.
Volgens de wiki heeft iemand dat gezegd in een betaald interview maar was er nooit bewijs.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was hij degene die zichzelf opgehangen had voor een beter orgasme?
[..]
Heb ik niet. Ook bijna geen borsthaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |