Om haar nog even vet te mestenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij een Japanner juist veel rauwe vis zou krijgen.
Jawel hoor. Maar om ze dan maar in te laten slapen?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:55 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je weet denk ik niet hoe vol de asiels en mp staan met katten?
Hij ziet er zo schattig uitquote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel leuk haar hier.
Je weet dat die geen katten eten toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Om haar nog even vet te mesten
Ik ben altijd jaloers op mannen met leuke krullen met lang haar. Ik krijg dan gelijk zo'n vrouwenkapsel.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel leuk haar hier.
Dat moment dat zijn hoofd tussen van die dijen gaat, huilenquote:
Dacht juist van wel of eten ze honden?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet dat die geen katten eten toch?
Een gezonde kat in laten slapen is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord. Katten hebben het echt heel goed in het asiel hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Jelia het volgende:
Ik zou m'n kat liever laten inslapen dan hem naar het asiel brengen als dump. Nederland heeft al zo'n kattenoverschot.
Vind dat echt heel erg laag.
Bovendien waarom de kat aaien als ze zelf aangeeft dat niet te willen?
Beter dan een afro, daar heeft mijn familie last van.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op mannen met leuke krullen met lang haar. Ik krijg dan gelijk zo'n vrouwenkapsel.
Zo makkelijk scoren.quote:
Je hebt het over Chinezen denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht juist van wel of eten ze honden?
Niets mis mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op mannen met leuke krullen met lang haar. Ik krijg dan gelijk zo'n vrouwenkapsel.
Ik heb altijd zo een ontploft kapsel als ik het lang laat groeien.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij haalde altijd katten uit het asiel, ik vind dat een prima plek voor een tweede kans.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Jelia het volgende:
Ik zou m'n kat liever laten inslapen dan hem naar het asiel brengen als dump. Nederland heeft al zo'n kattenoverschot.
Vind dat echt heel erg laag.
Bovendien waarom de kat aaien als ze zelf aangeeft dat niet te willen?
Die zijn toch ook aziatisch?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt het over Chinezen denk ik.
Hehe.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moment dat zijn hoofd tussen van die dijen gaat, huilen
Dat kan ook best leuk staan, op zich.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter dan een afro, daar heeft mijn familie last van.
Zelfs voor open doel scoor ik niet.quote:
Ik noemde toch specifiek Japanners?quote:
Pas op, je zit tegen een weekban aan.quote:
Ik zie jou niet voor me met lang haar.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo een ontploft kapsel als ik het lang laat groeien.
Niets mis met die muziek, het is zo fijn vrolijkquote:Op donderdag 11 december 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ik vind dat soort muziek wel leuk, helaas.
[..]
Dat kan ook best leuk staan, op zich.
[..]
Zelfs voor open doel scoor ik niet.
Ja ja, ik had het dus over kattenetende personen.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik noemde toch specifiek Japanners?
Ik ook niet want het pluist werkelijk alle kanten op. Niet die krullen zoals David Hasselhoffquote:Op donderdag 11 december 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie jou niet voor me met lang haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |