Komt over als een dominant en controlerend type, ligt er maar aan of je daar zin in hebt.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:51 schreef Californium het volgende:
Die gast waar ik gisteren wat mee heb gedronken vond het nodig om mijn date op facebook op te zoeken en te zeggen dat het een leuke kerel is. Dit vind ik dan nog erger dan mij vragen of ik sex heb op een eerste date... of is dat raar
Ik weet gewoon niet meer wat ik wil.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, zo goed dat ik bijna opnieuw moet kiezen voor de master
Waar twijfel jij tussen?
Dieren krijgen daar heel veel aandachtquote:Op donderdag 11 december 2014 14:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb je enig idee waarom dieren in het asiel komen dan? Als je een dier in het asiel achterlaat moet je afstandsgeld betalen. Mensen die niets om een dier geven dumpen het dier eerder op straat dan in het asiel. Als jij altijd goed voor een dier hebt kunnen zorgrn maar bv. Je baan kwijtraakt, tja dat zijn dingen die je nu eenmaal niet vantevoren weet. Dus niet zo snel oordelen.
Voor dieren is het echt niet vervelend hoor. Dieren krijgen daar heel veel aandacht.
Mond open, druppels opvangen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Bij inspannende standjes kun je flink zweten bij seks maar dan nog, kende deze nog niet.
Nasaal dumpen, de mental image die ik kreeg.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:04 schreef Jelia het volgende:
[..]
Dieren krijgen daar heel veel aandacht![]()
Alsjeblieft houd op met onzin verkondigen![]()
Ik weet als geen ander hoe dieren in asiels terecht komen. En helaas is dat 9 van de 10 keer de schuld van mensen die er niks van bakken. Maar dat is een andere discussie.
Blijkbaar denk jij dat dieren niet nasaal gedumpt worden? Dat gebeurt dus wel.
En dat mevrouw bereid is om euro's te dokken om van die kat af te komen maakt het alleen maar triester.
Echt?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij kan dat. Ik niet, dan voel ik me een feministische hippie.
Ik snap niet goed waarom mensen het fijn vinden. Ik heb nog nooit wat gevoeldquote:
Wat ben jij ongelooflijk vijandig.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:04 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik weet als geen ander hoe dieren in asiels terecht komen. En helaas is dat 9 van de 10 keer de schuld van mensen die er niks van bakken. Maar dat is een andere discussie.
Blijkbaar denk jij dat dieren niet massaal gedumpt worden? Dat gebeurt dus wel.
En dat mevrouw bereid is om euro's te dokken om van die kat af te komen maakt het alleen maar triester.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet goed waarom mensen het fijn vinden. Ik heb nog nooit wat gevoeld
Ik ben een beetje afgegleden tot stoner het laatste jaarquote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat eigenlijk alles staan.
Alleen soms even schaamhaartjes kortwieken.:
[..]
Als je de koppeling maakt met informatiewetenschappen (en dan ook echt de bètavakken, niet een halvegare minor ofzo) en zelf bijspijkert op dat vlak, dan ben je haast gegarandeerd van een baan. Maar moet je wel liggen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet meer wat ik wil.Ik zou de communicatie kant op gaan, maar iedereen doet dat. Ik weet niet of ik met zo'n studie wel echt enorme kansen op een baan krijg.
Ik wilde die gifjes gewoon posten.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Echt?ik was niet serieus Fas
Misschien inhaleer je niet diep genoeg?quote:
Zolang je er maar niet te afhankelijk van wordt.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een beetje afgegleden tot stoner het laatste jaar
Ook nooit van cake of iets dergelijks?
Niet diep genoeg, dat hoor ik wel vaker.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien inhaleer je niet diep genoeg?
Ik laat mijn borsthaar niet staan, omdat die 5 haren op elke borst echt debiel staanquote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Wut, beta? Ik wil werken in de PR of marketing.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je de koppeling maakt met informatiewetenschappen (en dan ook echt de bètavakken, niet een halvegare minor ofzo) en zelf bijspijkert op dat vlak, dan ben je haast gegarandeerd van een baan. Maar moet je wel liggen natuurlijk.
Te laatquote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet te afhankelijk van wordt.
Nee, ook van cake niet
Soms ben ik blij dat ik weinig beharing boven de gordel heb.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
'Zit ie er al in?'quote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet diep genoeg, dat hoor ik wel vaker.![]()
![]()
Jij weet het natuurlijk allemaal veel beter. Ik werk al vijf jaar voor het dierenasiel en ben ook kittengastgezin geweest.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:04 schreef Jelia het volgende:
[..]
Blijkbaar denk jij dat dieren niet massaal gedumpt worden? Dat gebeurt dus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |