Klotsende oksels erbijquote:Op donderdag 11 december 2014 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bah, klotsend van het zweet.
Halve erectie hierquote:Op donderdag 11 december 2014 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bah, klotsend van het zweet.
Iets staat me bij dat dat kan de eerste keer. Staat het niet in de handleiding?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:43 schreef Myraela het volgende:
Er komt rook uit mijn oven als ik hem aanzet.
Heerlijk zijn die ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:47 schreef artelligence het volgende:
Zure kletskousen met zoute klotskutten!![]()
Mijn types.
Ik weiger datquote:Op donderdag 11 december 2014 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb redelijk donkere haartjes van mezelf. Overal epileren/scheren.
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:47 schreef artelligence het volgende:
Zure kletskousen met zoute klotskutten!![]()
Mijn types.
hij is raarquote:Op donderdag 11 december 2014 14:51 schreef Californium het volgende:
Die gast waar ik gisteren wat mee heb gedronken vond het nodig om mijn date op facebook op te zoeken en te zeggen dat het een leuke kerel is. Dit vind ik dan nog erger dan mij vragen of ik sex heb op een eerste date... of is dat raar
Erger weet ik niet, vreemd is het wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:51 schreef Californium het volgende:
Die gast waar ik gisteren wat mee heb gedronken vond het nodig om mijn date op facebook op te zoeken en te zeggen dat het een leuke kerel is. Dit vind ik dan nog erger dan mij vragen of ik sex heb op een eerste date... of is dat raar
Is dat raar?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:51 schreef Californium het volgende:
Soms voldoe je als eigenaar niet aan de wensen van de kat.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:54 schreef Jelia het volgende:
Ik was ff weg, zal even terug komen op mijn statement.
Als je aan een dier begint dan neem je daar de verantwoordelijkheid voor. Van begin tot eind.
En als je dat niet lukt moet je er niet aan beginnen, of een goede oplossing voor het dier zoeken.
Dat de kat niet voldoet aan jou wensen is geen reden om er zsm vanaf te raken.
Mensen die een dier in het asiel dumpen omdat ze er zelf geen trek meer in hebben of geen geduld voor hebben om zelf te herplaatsen, heb ik geen respect voor.
Ik vind niet van dierenliefde getuigen om zo met een beest om te gaan.
De Nederlandse asiels zijn over het algemeen prima, naar omstandigheden.
Echter voor de dieren zelf is het verschrikkelijk.
Denk dat het om het zelfstandig opzoeken van haar date gaat.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat raar?
Ik kan toch ook van Heppie zeggen dat het een leuke kerel is?
Dat is ook wat ze dus doet want ze geeft aan dat de kat in kwestie gefrustreerd is door waarschijnlijk de andere kat. Wat moet ze dan? De katten opsplitsen in 1 woning?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:54 schreef Jelia het volgende:
Als je aan een dier begint dan neem je daar de verantwoordelijkheid voor. Van begin tot eind.
En als je dat niet lukt moet je er niet aan beginnen, of een goede oplossing voor het dier zoeken.
Mensen die een dier in het asiel dumpen omdat ze er zelf geen trek meer in hebben of geen geduld voor hebben om zelf te herplaatsen, heb ik geen respect voor.
Heb je enig idee waarom dieren in het asiel komen dan? Als je een dier in het asiel achterlaat moet je afstandsgeld betalen. Mensen die niets om een dier geven dumpen het dier eerder op straat dan in het asiel. Als jij altijd goed voor een dier hebt kunnen zorgrn maar bv. Je baan kwijtraakt, tja dat zijn dingen die je nu eenmaal niet vantevoren weet. Dus niet zo snel oordelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:54 schreef Jelia het volgende:
Jawel, maar er stond alleen dat het kon stinken, niet roken. Dus ik hoef me geen zorgen te maken?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Meestal zo. Staat er niet in de gebruiksaanwijzing dat je m de eerste keer een half uur op fe hoogste stand aan niet hebben voordat je m kan gebruiken?
Watquote:Op donderdag 11 december 2014 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan deze nog kopen, als goedmakertje.
[ afbeelding ]
Ik ook. Maar ik moet nog kiezen en beginnen. Jij bent al een poosje bezig toch? Dacht dat het zo goed ging?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje last van studiekeuzetwijfel
Lekker zwart-wit weer.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:54 schreef Jelia het volgende:
Bij inspannende standjes kun je flink zweten bij seks maar dan nog, kende deze nog niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kwam laatst zo'n raar eufemisme tegen voor beffen.
Een zoute snor halen
Ja, zo goed dat ik bijna opnieuw moet kiezen voor de masterquote:Op donderdag 11 december 2014 15:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik moet nog kiezen en beginnen. Jij bent al een poosje bezig toch? Dacht dat het zo goed ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |