Ik heb negatieve associaties met die naam.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn allereerste crush heette Hedwig.
Befbezem alles.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een man was, zou ik zo graag een snor willen
Zo vulgair, jij.quote:
De mijne ookquote:Op donderdag 11 december 2014 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb negatieve associaties met die naam.Wat een skank was dat.
Ik wist niet dat dit bestond. Tofquote:Op donderdag 11 december 2014 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan deze nog kopen, als goedmakertje.
[ afbeelding ]
Die naam ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan deze nog kopen, als goedmakertje.
[ afbeelding ]
Godver, ik ben te voorspelbaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan laat Fas haar snor staan voor jou, denk ik.
Dat valt wel meequote:
Whut?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kwam laatst zo'n raar eufemisme tegen voor beffen.
Een zoute snor halen
Zout? Wat voor kutjes heeft de bedenker van die uitspraak geproefd...quote:Op donderdag 11 december 2014 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Een zoute snor halen
Kloptquote:Op donderdag 11 december 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, ik ben te voorspelbaar.
Ik heb nog nooit gebeft met snor, maar ik snap niet waar het zout vandaan moet komen.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Een zoute snor halen
Is yats een tranny?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent ooit gebeft door een snor?
Nee,maar ik heb het zelf wel bij een vrouw gedaan terwijl ik mijn baardje nog had. Ik dacht ook dat het wel erg zou kriebelen maar blijkbaar valt dat dus erg mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent ooit gebeft door een snor?
Eentje die teveel had gezweet tijdens het uitgaan ofzo misschien.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zout? Wat voor kutjes heeft de bedenker van die uitspraak geproefd...
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Depp niet knap vinden
Ik heb redelijk donkere haartjes van mezelf. Overal epileren/scheren.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen mijn beenhaar valt echt op
Bah, klotsend van het zweet.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eentje die teveel had gezweet tijdens het uitgaan ofzo misschien.
Meestal zo. Staat er niet in de gebruiksaanwijzing dat je m de eerste keer een half uur op fe hoogste stand aan niet hebben voordat je m kan gebruiken?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:43 schreef Myraela het volgende:
Er komt rook uit mijn oven als ik hem aanzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |