Mijn eerste heette Chris, lekker standaard.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn allereerste crush heette Hedwig.
Idem hierquote:Op donderdag 11 december 2014 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo een ontploft kapsel als ik het lang laat groeien.
Hoe zag hij er uit?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eerste heette Chris, lekker standaard.
Die snor is wel bah.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Depp niet knap vinden
Haten op snorrenquote:
Dit klinkt wel een beetje dubieus.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
We gingen altijd samen rollercoaster tycoon spelen, en dingen uit Tarzan naspelen.
Aww.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sulletje met bril bijna zo groot als zijn gezicht. Maar ik vond hem schattig
Dat was voor ik wist van andere Tarzansquote:Op donderdag 11 december 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haten op snorren
[..]
Dit klinkt wel een beetje dubieus.
[..]
Aww.
Ik zou hem niet doen met snor. Zonder wel.quote:
Terecht, snorren zijn tof.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een man was, zou ik zo graag een snor willen
Ik heb negatieve associaties met die naam.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn allereerste crush heette Hedwig.
Befbezem alles.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een man was, zou ik zo graag een snor willen
Zo vulgair, jij.quote:
De mijne ookquote:Op donderdag 11 december 2014 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb negatieve associaties met die naam.Wat een skank was dat.
Ik wist niet dat dit bestond. Tofquote:Op donderdag 11 december 2014 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan deze nog kopen, als goedmakertje.
[ afbeelding ]
Die naam ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan deze nog kopen, als goedmakertje.
[ afbeelding ]
Godver, ik ben te voorspelbaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan laat Fas haar snor staan voor jou, denk ik.
Dat valt wel meequote:
Whut?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kwam laatst zo'n raar eufemisme tegen voor beffen.
Een zoute snor halen
Zout? Wat voor kutjes heeft de bedenker van die uitspraak geproefd...quote:Op donderdag 11 december 2014 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Een zoute snor halen
Kloptquote:Op donderdag 11 december 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, ik ben te voorspelbaar.
Ik heb nog nooit gebeft met snor, maar ik snap niet waar het zout vandaan moet komen.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Een zoute snor halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |