mijn stemquote:Op zondag 30 november 2014 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Op de valreep nog Valerie erbij
Kyubey (3) achja, Voxs, DrNick
Peter (2) Chuck, Anne
Voxs (4) Burner, Tobori, Kyubey, Valerie
Chuck (1) Peter
Ik ben zo fatsoenlijk als ik moet zijnquote:Op zondag 30 november 2014 19:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gefeli, ik hoop maar dat je een fatsoenlijke Piet bent...
Wat is dit voor een ongein?quote:
Alleen Sinterklaas mag dat zeggen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat is dit voor een ongein?
Niet gemerkt dat alle pieten afwezig zijn?
Druk aan het inpakken, zo als het hoort.
En nu jij ook, vo(o)rt vo(o)rt!
Oja?quote:Op zondag 30 november 2014 20:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Alleen Sinterklaas mag dat zeggen.
Hoofdpiet zijn is kut. De pieten schoppen tegen je omdat je ons reprimandes geeft, en Sinterklaas doet dat bij jou als wij wat fout doen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oja?Ik dacht als hoofdpiet..dat ik dat ook mocht
owquote:Op zondag 30 november 2014 20:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hoofdpiet zijn is kut. De pieten schoppen tegen je omdat je ons reprimandes geeft, en Sinterklaas doet dat bij jou als wij wat fout doen.
Inderdaad. Pulp galore daar. Enorm onderhoudend.quote:Op zondag 30 november 2014 20:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Voxs heeft wel een spannende pohi. UTO klaar![]()
En ik vervolgens bij Sinterklaas, vooral als Sinterklaas zijn rol niet vervuld morgenavondquote:Op zondag 30 november 2014 20:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hoofdpiet zijn is kut. De pieten schoppen tegen je omdat je ons reprimandes geeft, en Sinterklaas doet dat bij jou als wij wat fout doen.
Sorryquote:Op zondag 30 november 2014 20:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow
[..]
Inderdaad. Pulp galore daar. Enorm onderhoudend.
Jaja... eerst een biertje of wat.quote:Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat is dit voor een ongein?
Niet gemerkt dat alle pieten afwezig zijn?
Druk aan het inpakken, zo als het hoort.
En nu jij ook, vo(o)rt vo(o)rt!![]()
Begin te tillen dan.quote:Op zondag 30 november 2014 20:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Sinterklaas, mag de kachel omhoog![]()
Kliekjes zijn vies. Het schuimt daar van de soppende schuimzilla's en andersoortige schuimpjes.quote:
Een emmertje is heel zwaarquote:Op zondag 30 november 2014 20:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kliekjes zijn vies. Het schuimt daar van de soppende schuimzilla's en andersoortige schuimpjes.
Je zou er een dek mee kunnen zwabberen. Wacht ik pak een emmertje voor je...
Dat hoppen doe je goedquote:Op zondag 30 november 2014 20:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een emmertje is heel zwaar
Echtwaar
Daarom een mop
Hop hop ingelop
Daar ga ik vol goede moedquote:Op zondag 30 november 2014 20:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat hoppen doe je goed
Precies zo als het moet
Onze sint die wintquote:
Laat mij eens zien..quote:Op zondag 30 november 2014 20:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Daar ga ik vol goede moed
Maar jij zal het weten
Ga je mee uiteten
Oe.quote:Op zondag 30 november 2014 20:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ooh, wat is OP moe
Geen idee wat ik doe
Net als een koe
Oehoe oehoerend hardquote:Op zondag 30 november 2014 20:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oe.
Oe.
Oe.
Oe.
Oehoeoehoerend hard
Kwamen zie door aangescheurd
Maar wie gaot oeh, oehoe oehoequote:Op zondag 30 november 2014 20:53 schreef AchJa het volgende:
Moar zoals altied kwam aan dat gejakker een end...
Das nie normaal man!quote:Op zondag 30 november 2014 21:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Maar wie gaot oeh, oehoe oehoe
Oehoe oehoe oehoerend hard
Maar wie gaot oeh, oehoe oehoe
En wie gaot oeh, oehoe oehoe
Ik zat ook ff te kijken idd...quote:Op zondag 30 november 2014 22:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Wut, hebben de complotpieten nu 1 van hun zelf vermoord
Als ik mezelf in de ketel schep ofzo?quote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
En nu vraag ik mij ook nog af als jij nu dood bent...
Dat idee krijg je nu wel. Maar er staat geen rol bij jou, dus dan zou je niet dood zijnquote:Op zondag 30 november 2014 22:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik mezelf in de ketel schep ofzo?
Hij is dus nog springlevend, leek me een leuk extra grapje erbijquote:Op zondag 30 november 2014 21:54 schreef AchJa het volgende:
Bijna...
Met mijn geluk zal ik wel opgestookt worden in de ketel van de stoomboot ofzo...
Zal wel door die "met mijn geluk" opmerking van mij komen ofzo...quote:Op zondag 30 november 2014 22:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat idee krijg je nu wel. Maar er staat geen rol bij jou, dus dan zou je niet dood zijn
Yup, nou opzoek naar hintquote:Op zondag 30 november 2014 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal wel door die "met mijn geluk" opmerking van mij komen ofzo...
Edit: slowpoke...
Ben je niet alleen, mobiel zuigt hardquote:Op zondag 30 november 2014 22:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zit atm mobiel, maar doe mijn best.
quote:Op zondag 30 november 2014 22:15 schreef Kyubey het volgende:
Zie gingen zeker oerend hard van de plank af!
Dank u sinterklaasje!
quote:Op zondag 30 november 2014 22:15 schreef Kyubey het volgende:
Zie gingen zeker oerend hard van de plank af!![]()
Dank u sinterklaasje!
Lijstje aanvullenquote:Op zondag 30 november 2014 22:27 schreef Anne het volgende:
Chuck:
Sneeuwstorm -> WKN / Chaos door zeer zware sneeuwval in noordoosten van de VS
Ter nagedachtenis -> PTA / 2cv is overleden
quote:Op zondag 30 november 2014 22:28 schreef AchJa het volgende:
Nickhguitar: Muziek (volledig op het deuntje) post ook veel in muz.
quote:
Bemoei je er niet mee, hoe wij wel of niet hints neerzetten heeft de SL helemaal niks mee te maken joh. Of zijn daar tegenwoordig ook regels voor?quote:
Deze lijken me wat vergezocht.quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kolenscheppen, Roken
Anne> CUL / Patat in de oven, KLB / E-sigaret gaat onder de tabakswet vallen.
Deze weer niet!quote:Op zondag 30 november 2014 22:27 schreef Anne het volgende:
Chuck:
Sneeuwstorm -> WKN / Chaos door zeer zware sneeuwval in noordoosten van de VS
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, als het echt een hint was...quote:Op zondag 30 november 2014 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Nattekat zou wel echt een bloedeloze lul zijn als hij een topic van een overleden user als hint gebruikt he, dat kan écht niet.
Dan zou het sportief zijn omdat te melden. Nu moet je het maar gebruikenquote:Op zondag 30 november 2014 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Nattekat zou wel echt een bloedeloze lul zijn als hij een topic van een overleden user als hint gebruikt he, dat kan écht niet.
14 man, 14 rollenquote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef Peter het volgende:
Hoeveel hadden we nu ook al weer van elke rol?
3 complotpieten geloof ik, lijstje stond in een vorig topic.quote:
Normale Piet: 5xquote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef Peter het volgende:
Hoeveel hadden we nu ook al weer van elke rol?
quote:Op zondag 30 november 2014 22:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
nagedachtenis
Anne > PTA / 2cv is overleden
Kolenscheppen, Roken
Stoomboot
Toetsenbordridder > GAM / [Het officiële Steam topic #130] Zie ginds komt de stoomboot..
+ KLB / Droom en werkelijkheid verwarren
Stoomboot (pier)
Peter> Fotoboek van User
Ik zie er geen kwaad in hoor..quote:Op zondag 30 november 2014 22:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk juist niet dat dat een hint naar Anne is, want ik kan me niet voorstellen dat nattekat zo ongevoelig en lomp is.
Dat soort dingen zal toch niemand voor een spelleke misbruiken?
1 kill van het kutkind en 1 van de maffia zelf ( en 1 maffiosie die niet gereageerd heeft wellicht... )quote:Op zondag 30 november 2014 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Maar kan iemand me verklaren waarom er maar 1 verhaaltje is ipv 1 verhaaltje per moord, waarbij dus per verhaal de hints naar de moordenaar instaan?
Ik kan ook niet snappen waarom rave dood is. Mafia heeft 2 kills wat ze zijn met zijn drieën. Maar ik zie bij geen een rol iets wat kan verklaren waarom rave zichzelf dood zou maken. Kan ook zijn dat er geen mafia was vannacht en de Sint en zijn pieten en het kutkind de kills hebben gedaan maar ik meen dat de sint op de eerste nacht nooit toeslaat (net als de nachtwaker). Puur omdat dat nutteloos is zonder hints. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik snap er in ieder geval allemal geen pepernoot van.
Complotpiet praktijken zeg ik jequote:Op zondag 30 november 2014 22:55 schreef Valerie. het volgende:
Is er al gezegd dat de link naar Anne's fotoboek niet werkt?
Ik ken deze rollen niet,maar sinterklaar moordt blijkbaar slechte pieten of zo?quote:Op zondag 30 november 2014 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Maar kan iemand me verklaren waarom er maar 1 verhaaltje is ipv 1 verhaaltje per moord, waarbij dus per verhaal de hints naar de moordenaar instaan?
Ik kan ook niet snappen waarom rave dood is. Mafia heeft 2 kills wat ze zijn met zijn drieën. Maar ik zie bij geen een rol iets wat kan verklaren waarom rave zichzelf dood zou maken. Kan ook zijn dat er geen mafia was vannacht en de Sint en zijn pieten en het kutkind de kills hebben gedaan maar ik meen dat de sint op de eerste nacht nooit toeslaat (net als de nachtwaker). Puur omdat dat nutteloos is zonder hints. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik snap er in ieder geval allemal geen pepernoot van.
mafia stuurt altijd gezamelijk één PM wie ze omleggen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:57 schreef Peter het volgende:
[..]
1 kill van het kutkind en 1 van de maffia zelf ( en 1 maffiosie die niet gereageerd heeft wellicht... )
Second that.quote:Op zondag 30 november 2014 22:57 schreef timmmmm het volgende:
sowieso vind ik het maar lame, die sinterklaaseditie.
niet de eerste dag/nacht.quote:Op zondag 30 november 2014 22:57 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik ken deze rollen niet,maar sinterklaar moordt blijkbaar slechte pieten of zo?
Sinterklaas- Vermomd als piet neem je het heft in eigen hand! Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus van boord gooien. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtactie zodra je iemand van boord af gooit. Je wint als alle complotpieten van de pakjesboot af zijn en je veilig naar Nederland kan varen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:57 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik ken deze rollen niet,maar sinterklaar moordt blijkbaar slechte pieten of zo?
Dacht ik wel, maar so far niets bij gevonden. Misschien kijk ik morgen nogmaals, misschien niet.quote:Op zondag 30 november 2014 23:30 schreef Kyubey het volgende:
Dat "nachtpieten kregen vrij" kan ook nog een hint zijn.
Aha, Chuck. Eerst zelf snel uitgebereid zoeken naar anderen, om zo de verdenking niet gelijk op hem te krijgen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:59 schreef Voxs het volgende:
nagedachtenis
Anne > PTA / 2cv is overleden
Kolenscheppen, Roken
Stoomboot
Toetsenbordridder > GAM / [Het officiële Steam topic #130] Zie ginds komt de stoomboot..
Stoomboot (pier)
Peter> Fotoboek van User
Dictatoriaal
Kyube>GC / Zou Adolf Hitler aan de macht hebben kunnen komen in Nederand?
Sneeuwval
achja, chuck (?) >WKN / Chaos door zeer zware sneeuwval in noordoosten van de VS
Logisch toch, wie wilt zichzelf nou verdacht makenquote:Op maandag 1 december 2014 00:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Aha, Chuck. Eerst zelf snel uitgebereid zoeken naar anderen, om zo de verdenking niet gelijk op hem te krijgen.
Volgens mij heb ik jou helemaal niet in de lijst gezien gisterenquote:Op maandag 1 december 2014 05:55 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Logisch toch, wie wilt zichzelf nou verdacht maken
quote:Op maandag 1 december 2014 09:47 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou helemaal niet in de lijst gezien gisterenNu maar even bekijken.
toevallig ditquote:Op maandag 1 december 2014 09:51 schreef Valerie. het volgende:
Chuck:
Vuurwerk topic #27 Cruel Traction - cru
PTA SC1875 manieren om 2CV te herdenken - ter nagedachtenis
De atmosfeer staat op ontploffen #744 Winterweer of toch niet? - sneeuwstorm
AchJa:
Chaos door zeer zware sneeuwval in noordoosten van de VS - Sneeuwstorm
The Last Ship #1 - Set Sail for Summer - overboord gegooid
Wielrenner mishandelt zwangere vrouw na botsing #2reeks - gewelddadig
Timmmm:
Dronken vrouw breekt kuitbeen van politieagente - gewelddadig
Toetsenbordridder:
nacht vrij - free maddox
renden in paniek rond - meerdere hardlooptopics
lag te dromen - Droom en werkelijkheid verwarren
Ja, wat heb ik er ook een baat bij om hem expres te vergeten en er vervolgens de nadruk op te leggen.quote:
Welke lijst?quote:Op maandag 1 december 2014 09:47 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou helemaal niet in de lijst gezien gisterenNu maar even bekijken.
Ik gebruik uiteraard de namenlijst om hints te zoeken, heb blijkbaar over jou heen gelezen.quote:Op maandag 1 december 2014 13:54 schreef toetsenbordridder het volgende:
Is het weer zo ver?
Elke keer hetzelfde, wordt leuk dit.
[..]
Welke lijst?
Treintjequote:Op maandag 1 december 2014 13:54 schreef toetsenbordridder het volgende:
Is het weer zo ver?
Elke keer hetzelfde, wordt leuk dit.
[..]
Welke lijst?
quote:Op maandag 1 december 2014 14:35 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik gebruik uiteraard de namenlijst om hints te zoeken, heb blijkbaar over jou heen gelezen.
Ja en hoe krijg ik jullie overtuigd dat het niet zo is?quote:
Betere hints verzorgen ipv lulpraat?quote:Op maandag 1 december 2014 14:38 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
[..]
Ja en hoe krijg ik jullie overtuigd dat het niet zo is?
Welke lulpraat? De enige die ik verdenk ben jij met je "overheen gelezen, en oh! je bent schuldig". Want dat is wel waterdicht hoor.quote:Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Betere hints verzorgen ipv lulpraat?
Alrighty then.quote:Op maandag 1 december 2014 14:45 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Welke lulpraat? De enige die ik verdenk ben jij met je "overheen gelezen, en oh! je bent schuldig". Want dat is wel waterdicht hoor.
Verder zit het mij wel goed
Zijn gewoon hints joh, zit niet zo te zeurenquote:Op maandag 1 december 2014 14:45 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Welke lulpraat? De enige die ik verdenk ben jij met je "overheen gelezen, en oh! je bent schuldig". Want dat is wel waterdicht hoor.
Verder zit het mij wel goed
Ook al was de pun niet intended, ik vind pietje toch een leuke woordspeling met de huidige degeneratie van het spelquote:Op maandag 1 december 2014 15:14 schreef Valerie. het volgende:
- Hey jongens, ik heb hints gevonden bij Pietje!
Pietje: Maar ik ben heul geen mafia!
- Oh, okay! *unvote Pietje*
Hahhahahaaha niet bij stil gestaanquote:Op maandag 1 december 2014 15:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook al was de pun niet intended, ik vind pietje toch een leuke woordspeling met de huidige degeneratie van het spel
Kom op, als je gaat zoeken kan je vast wat vinden. zo kan je op iedereen wat vinden als je iemand per se verdacht wil maken. Goed je best doenquote:Op maandag 1 december 2014 15:43 schreef AchJa het volgende:
Lastig... Hoe graag ik ook Timmmmm een vote wil aansmeren wegens bijdehand geouwehoer kan ik geen hints tegen hem vinden...![]()
Toch nog even zoeken...
quote:Op maandag 1 december 2014 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom op, als je gaat zoeken kan je vast wat vinden. zo kan je op iedereen wat vinden als je iemand per se verdacht wil maken. Goed je best doen
Gvd, ik moet creatiever worden...quote:Op maandag 1 december 2014 15:53 schreef timmmmm het volgende:
Zoveel moeite kostte dit niet hoor, en zo kan je er vast nog 100 vinden
Ga je serieus vertellen dat je hebt gezocht maar niets vond?quote:
Door zulke dingen vind ik je soms zo leuk.quote:Op maandag 1 december 2014 15:53 schreef timmmmm het volgende:
Telling, ik heb gepost in:
NWS / Meerderheid vindt aantal allochtonen in Nederland 'te hoog' --> na telling te hoog én meerderheid.
Paniek:
F&L / Zijn moslims een ras, zo nee, waar komt die verwarring vandaan? --> verwarring, paniek. Ik zie de link wel
KLB / Nu al over iets druk maken #2 --> druk maken, panikeren
Geweldadig megesleurd, da's behoor lijk dreigend NWS / Dreigende situatie in Molukse wijk
etc etc etc.
Kom op, als je me dan toch dood wil, doe dan in ieder geval en beetje je best
Jawel, vond het alleen vergezocht.quote:Op maandag 1 december 2014 16:04 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ga je serieus vertellen dat je hebt gezocht maar niets vond?
quote:Op maandag 1 december 2014 14:41 schreef timmmmm het volgende:
# chuck. middelmatige hints tegen zich en ik vertrouw hem voor geen meter
chuck (2) timmmmm,DrNick
Toetsenbordridder (3) Anne, valerie., chuck
Daar draait dit spel toch om?quote:Op maandag 1 december 2014 16:31 schreef Valerie. het volgende:
Wat gaan jullie ineens spannend lopen doen.
Voor 1800 toch?quote:Op maandag 1 december 2014 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar draait dit spel toch om?
En er missen nog wat stemmen (7), kan alle kanten op.
Uiteraard.quote:Op maandag 1 december 2014 16:31 schreef Valerie. het volgende:
Wat gaan jullie ineens spannend lopen doen.
#vote Chuckquote:Op maandag 1 december 2014 17:49 schreef toetsenbordridder het volgende:
#Vote Chuck
Wil niet dood![]()
chuck (3) timmmmm,DrNick, Tobori
Toetsenbordridder (3) Anne, valerie., chuck
Nickhguitar (1) AchJa
Jawel.quote:Op maandag 1 december 2014 18:09 schreef Valerie. het volgende:
Heeft de burgemeester (helaas) geen dubbele stem?
Ja, een haastige fout van mij.quote:Op maandag 1 december 2014 18:28 schreef Valerie. het volgende:
Dan is het toch
chuck (6) timmmmm, DrNick, Tobori, Burner, Voxs
Toetsenbordridder (4) Anne, valerie., chuck, Peter
Nickhguitar (1) AchJa
Gewoon afmaken. Geen gezeik. Had ie zich niet op moeten gevenquote:Op maandag 1 december 2014 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Nog 4 minuten voor iemand voor de tweede keer niet gestemd heeft...
Hij begreep toch geen snars van het spel, ben er niet rouwig om. Hij had best mijn advies kunnen opvolgen.quote:Op maandag 1 december 2014 18:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon afmaken. Geen gezeik. Had ie zich niet op moeten geven
Dit idd.quote:Op maandag 1 december 2014 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij begreep toch geen snars van het spel, ben er niet rouwig om.
Doe volgende spel nog maar ns mee, dan ga ik het je uitgebreid uitleggen. Als je het snapt is het best leukquote:Op maandag 1 december 2014 19:00 schreef nickhguitar het volgende:
Kill mij maar, ik snap er de ballen van
Oké will doquote:Op maandag 1 december 2014 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe volgende spel nog maar ns mee, dan ga ik het je uitgebreid uitleggen. Als je het snapt is het best leuk
Ik had deze ronde niet door dat je er niks van snapte, anders hadden we je wel wat meer geholpenquote:
quote:Op maandag 1 december 2014 18:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon afmaken. Geen gezeik. Had ie zich niet op moeten geven
secondquote:Op maandag 1 december 2014 19:04 schreef Valerie. het volgende:
Hij kan toch nog steeds wel meedoen? Stel je vragen, geven we antwoord.
quote:Op maandag 1 december 2014 19:05 schreef Valerie. het volgende:
Je leert het immers het beste door gewoon mee te doen, dat kunnen we allemaal beamen.
stemming is toch al gesloten, geef het maar gewoon toe.quote:Op maandag 1 december 2014 19:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Treintje, dit gaat fout kan ik jullie vertellen
quote:Op maandag 1 december 2014 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De spanning was op ieders gezicth af te lezen, wie o wie heeft toch al die pieten van boord gegooid? Er werden diverse beschuldigingen gestrooid, maar met een kleine meerderheid moet er toch iemand van de boot worden gegooid. Onze eigen Chuck-N0rr1s (Complotpiet) zat het vandaag niet mee, hij mag de rest van de tijd doorbrengen op zee.
Nachtrollen doe je ding, dan komen we morgen weer samen in deze kring
te laatquote:Op maandag 1 december 2014 19:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]Eigenlijk moet je niet posten en alleen stemmen, val je ook niet op, ik weiger dat en ben dus vlot de lul
Die hebben de complotpieten voor de eerste dagpost van boord gegooid, de huftersquote:Op maandag 1 december 2014 19:09 schreef timmmmm het volgende:
bestaat er een velddokter in sinterklaasland? Dan zou ik die graag verzoeken bij mij langs te komen vanavond
quote:Op maandag 1 december 2014 19:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
stemming is toch al gesloten, geef het maar gewoon toe.
Als je nou mafia bent, ben ik eindelijk eens beter dan valerie.
Doe nu gewoon mee. Vraag wat je niet snapt zonder je rol weg te geven. oh je bent al dood.rip.quote:
? leg uitquote:Op maandag 1 december 2014 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben de complotpieten voor de eerste dagpost van boord gegooid, de hufters
Ik heb alleen de sinterklaas gelezen, maar die wint toch als de slechte pieten dood zijn? Dus moet sinterklaas nu eerst doodquote:Op maandag 1 december 2014 19:11 schreef Kyubey het volgende:
Dus er is nog maar 1 complotpiet en 1 kutkind over?
![]()
Sinterklaas en de goede pieten zitten in het zelfde team.quote:Op maandag 1 december 2014 19:12 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb alleen de sinterklaas gelezen, maar die wint toch als de slechte pieten dood zijn? Dus moet sinterklaas nu eerst doodKunnen we sinterklaas ook vinden
Hoe werkt dit
De vorige hoofdpiet was ook de velddokter, die is van boord gegooid op de eerste dag.quote:
Volgens mij is sinterklas een soort beef'd up nachtwakerquote:Op maandag 1 december 2014 19:12 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb alleen de sinterklaas gelezen, maar die wint toch als de slechte pieten dood zijn? Dus moet sinterklaas nu eerst doodKunnen we sinterklaas ook vinden
Hoe werkt dit
Oh! Ik lees piet steeds als iets slechts, maar sinterklaas is gewoon een nachtwaker ofzo?quote:Op maandag 1 december 2014 19:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sinterklaas en de goede pieten zitten in het zelfde team.
Complotpieten en meelooppiet zitten in het andere kamp.
Kutkind heeft een eigen kamp.
Gotchaquote:Op maandag 1 december 2014 19:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is sinterklas een soort beef'd up nachtwaker
Niet mijn schuld dat FOK! telkens down gaat en ik geen hints kan zoekenquote:
Een cadeautje.quote:Op maandag 1 december 2014 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Wel nog een nachtrol weg, is bonus voor mij
Het zou kunnen. Er schijnt ook nog ergens een kutkind te zijn. Dus Sint of Kutkind en een complotpiet.quote:Op maandag 1 december 2014 23:53 schreef Peter het volgende:
[..]
1x van de Sint; 1x van de complotpiet(en)?
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:13 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb nu eerlijk gezegd geen idee hoe ik de verschillende rollen uit de nachtpost kan onderscheiden.
Kan ik niet zien op de desktop site, er staan zwarte pieten en sinterklazenquote:
geslacht: Vrouwquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik niet zien op de desktop site, er staan zwarte pieten en sinterklazen
Ja daar trap ik ook steeds inquote:Op maandag 1 december 2014 19:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]Eigenlijk moet je niet posten en alleen stemmen, val je ook niet op, ik weiger dat en ben dus vlot de lul
Dat en hij stemde gisteren niet op Chuck dus ik doe mee.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:13 schreef Valerie. het volgende:
Peter
dat hij haar voortaan goed in de gaten ging houden. - Heb ik in je fotoboek gekeken, dan houd ik je kennelijk in de gaten als fotoboekmoderator.
Gaskachel, hoe krijg ik hem aan? - koud
WGR Vragen over rechten contract - afspraken maken
Ik heb nu eerlijk gezegd geen idee hoe ik de verschillende rollen uit de nachtpost kan onderscheiden.
Dus:
Peter (2) Valerie, timmmmm
Toetsenbordridder heeft ook een plaatje over vliegen in zijn fobo. En plaatjes waar iemand "zit te kijken, turen"> in de gaten houden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:56 schreef AchJa het volgende:
Burner82 =>
Sig: "Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry..."
TAL / [The Voice of Holland 5] Live #17 - Slapende LaPo
Een hoop posts in TAL (zingen, deuntje)
Voxs=>
UTO / [COS #5326] Gespannen sfeer in Utopia
UTO / [COS #5321]Isa krijgt WEER de zaal helemaal plat!!!!!
timmmmm=> "vlogen door de lucht" Verhaal over vliegen in fobo.
Ik zat ook aan die hamster en Pokemon te denken, maar dat beest is toch niet gebasseerd op een hamster?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Toetsenbordridder heeft ook een plaatje over vliegen in zijn fobo. En plaatjes waar iemand "zit te kijken, turen"> in de gaten houden.
Timmm in pohi iets over een Groudon Masterrace (Pokemon) . diertje->hamster rennend.
Ja, was ook een beetje vergezocht, maar vermeldde het toch maar voor de volledigheid.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zat ook aan die hamster en Pokemon te denken, maar dat beest is toch niet gebasseerd op een hamster?
En dat beest in zijn fobo is weer een egel...
Het kan natuurlijk maar zo. Vaak is het toch ff afwachten hoe ver een SL gaat met de hints.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, was ook een beetje vergezocht, maar vermeldde het toch maar voor de volledigheid.
Een SL die een willekeurig dier gebruikt voor hamster moeten we gewoon bitchslappen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk maar zo. Vaak is het toch ff afwachten hoe ver een SL gaat met de hints.
`quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zat ook aan die hamster en Pokemon te denken, maar dat beest is toch niet gebasseerd op een hamster?
En dat beest in zijn fobo is weer een egel...
Oh, ik heb bar weinig verstand van Pokemon...quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
`
Raticate zou je natuurlijk best een hamster kunnen noemen
Ik misschien.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:12 schreef toetsenbordridder het volgende:
Iemand die veel in F&F post? Daar zitten wel beestjes tussen
Ik heb het paar keer gelezen, maar ik zie geen deuntje/zingen in de night staan hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:56 schreef AchJa het volgende:
Burner82 =>
Sig: "Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry..."
TAL / [The Voice of Holland 5] Live #17 - Slapende LaPo
Een hoop posts in TAL (zingen, deuntje)
Voxs=>
UTO / [COS #5326] Gespannen sfeer in Utopia
UTO / [COS #5321]Isa krijgt WEER de zaal helemaal plat!!!!!
timmmmm=> "vlogen door de lucht" Verhaal over vliegen in fobo.
De eerste nacht volgens mijquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb het paar keer gelezen, maar ik zie geen deuntje/zingen in de night staan hoor
het klopte toen al niet, nu nog nietquote:
Ze zijn zelfs letterlijk, hoezo vergezochtquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:24 schreef Peter het volgende:
Die dingen die naar mij wijzen zijn erg ver gezocht hoor
Toetsenbordridder blijft voor mij erg verdacht, ook na gisteren.
Een chihuahua is een hond, hè?quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:37 schreef Burner82 het volgende:
Valerie:
Hamster: F&F / Kan een chihuahua in een vliegtuig mee tegenwoordig?
Koud/rillen: CUL / HelloFresh ervaringen #2
quote:
Ik vind het zelf meer ratten, maar hamster, nahquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is toch net zo groot als een hamster?
#vote Peterquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:46 schreef Peter het volgende:
Onthoud wie er op mij stemt, die zijn extra verdacht!
Seriously?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:07 schreef Nattekat het volgende:
RIP Peter (Normale Piet)
Nachtrollen, doe je ding
Peters hints waren het beste van wat er gepost isquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
En een normale piet over de kling vanwege treintje...
Die was gisteren al dood.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Maar wat moeten we nou met die nickhguitar? Gister nog n kans gegeven en van alle kanten hulp aangeboden en nu weer niet gestemd..
Kielhalenquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Maar wat moeten we nou met die nickhguitar? Gister nog n kans gegeven en van alle kanten hulp aangeboden en nu weer niet gestemd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:47 schreef Nattekat het volgende:
Cliff-hangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk wie regelmatig in KLB post, dat zijn meestal kutkinderenquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedere slechte piet wel, maar het kutkind is nog in het spel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik haat je, dat snap je toch wel?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:18 schreef AchJa het volgende:
En er zal straks nog wel een dooie vallen door surprisepiet...
Crap...quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:19 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Ik haat je, dat snap je toch wel?
Niet raar met drie actieve spelers.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij gaat Chuck gelijk krijgen, alle actieve pieten zijn dood zo'n beetje
Zijn er nog 5 overquote:Op woensdag 3 december 2014 14:14 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Niet raar met drie actieve spelers.
Waarom doe je dat dan ookquote:
Er moet ook nog gewerkt worden he...quote:Op woensdag 3 december 2014 14:14 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Niet raar met drie actieve spelers.
daar heb ik ook al last van.... Vind het best leuk, maar kost zoveel vrije tijdquote:Op woensdag 3 december 2014 17:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er moet ook nog gewerkt worden he...
Burner vertrouw ik al een tijdje maar matig, derhalve:quote:Op woensdag 3 december 2014 11:04 schreef Voxs het volgende:
Valerie:
tekort komen: F&F / Honden niet mooi genoeg
verraad: WGR / Opgelicht via marktplaats door minderjarige, aangifte tegen ouder?
Niemand weet wie het is: F&F / Wat voor een spin?
Topic uit GAM komt echt iedere keer weer terugquote:Op woensdag 3 december 2014 18:20 schreef AchJa het volgende:
Burner82 =>
UTO / [UTOPIA SC #356] WHO THE FUCK IS MESSI?! (niemand weet wie het is)
GAM / Torn City #55 Still alive and kicking/stabbing/shooting/warring. (vechten)
MUZ / Help, ik zoek... #355 (ogen open houden)
UTO / [COS #4401] Utopia huilt waar het eens heeft gelachen. (niet meer zien zitten vs niet op willen geven)
Voxs=>
UTO / [COS #5357] WIE ZAL HET WORDEN????????? (niemand weet wie het is)
UTO / [COS #5326] Gespannen sfeer in Utopia (conflict, spanning)
UTO / [COS #5299] We zullen doorgaan.... / UTO / [SC #844] Verzaken is geen optie (niet op willen geven)
UTO / [COS #5364] Slangtopia (verraad)
[..]
Burner vertrouw ik al een tijdje maar matig, derhalve:
#Vote Burner82
Burner82 (1) AchJa
Ik had je sig er van de vorige keren ook nog bij kunnen zetten:quote:Op woensdag 3 december 2014 18:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Topic uit GAM komt echt iedere keer weer terug
quote:Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
1e regel van de sig komt ook altijd terug ja... maar ja, heb ik ook pas sinds het beginquote:Op woensdag 3 december 2014 18:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had je sig er van de vorige keren ook nog bij kunnen zetten:
[..]
Ik twijfel tussen jou en Voxs... Maar en kutkind en hoofdpiet weiger ik te geloven.quote:Op woensdag 3 december 2014 18:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1e regel van de sig komt ook altijd terug ja... maar ja, heb ik ook pas sinds het begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die surprisepiet kill? Komt die zo meteen ook nog?quote:Op woensdag 3 december 2014 18:52 schreef Nattekat het volgende:
DrNick zal wel niet komen opdagen op de vergadering...
Lynchen die handel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |