SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Kijkt ze daarom zo triest.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:23 schreef abhinnaya het volgende:
Chris probeert Nicolien het bed in te lullen
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Bij deze mensen overduidelijk wel, dat zie je toch.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:22 schreef Baconbus het volgende: [..] Ik snap best dat sommige mensen niks beters te doen hebben, maar laten we niet doen alsof de wereld zo saai en vaal is dat dit Pompoenhoofdje het hoogtepunt van iemands leven is.
![]()
![]()
Mooi hoor
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Lot drinkt "frisdrank", ik zag haar nog net met een vinger proeven of hij sterk genoeg was.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Zullen ze ziek zijn door die taart van familie Rat voor Wilco omdat ie 3 stemmen op Gio gezet heeft? Karma is a bitch!![]()
![]()
Giorgo heeft weer een aardig pafferig gezicht gekregen. Misschien weer een paar dagen alleen drinken zoals hij toen met Rienk deed.![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Blijft een prachtig nummer.![]()
![]()
![]()
Volgens mij een drankje voor Mark, ze deed er in het begin 3 flinke scheppen suiker inquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef rico80 het volgende:
Lot drinkt "frisdrank", ik zag haar nog net met een vinger proeven of hij sterk genoeg was.![]()
En wederom er doorheen lullen. 'Waar zijn de tissues? 'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Mijn idee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon die trollen van de SC terugsturen?
Ben je van het hele gedoe af. EN blijft het hier gezellig.![]()
![]()
Dit soort nummers kan ze goed. Nog iets te weinig volume in de lage tonen voor het echte musicalwerk maar heel mooi.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat vind ik dan wel weer koddig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Babe-magnet Chris sjanst met Nico "H-h-h--hij kleurt mooi b-b-ij juh oguh da jasjus"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: