SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Een grote bek, dat is wat ze heeft, ze laat niemand uitpraten ze blaat overal over een door heen.quote:Op maandag 1 december 2014 20:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Maar waarom?
Ze is dom, ze gedraagt zich onbeschoft en ze kan niets goed wat de groep nodig heeft.
Een in en in verrot mens is hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
PP - Naomi kan hier niets aan doe, die zit helemaal te shaken.
Col - Je kan toch ook beslissen wie er weg gaat en dan gaat ze nu moeilijk doen?"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Maar wat zij allemaal flikt en er mee weg komt is echt te. Wrijvingen blijven er altijd om van te genieten. Van Lot heb ik mijn buik vol.quote:Op maandag 1 december 2014 20:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat beter geweest, maar Lot kan met iedereen ruzie maken![]()
Dat zou me niets verbazen, die gedacht had ik ook. Alleen, waarom zou je je daar als nieuwe bewoner wat van aantrekken? Als je wordt afgewezen dan heb je even lekker de waarheid boven tafel laten komen, ben je even daar geweest en kan je weer verder met je leven. Dat lijkt me geen slecht alternatief.quote:Op maandag 1 december 2014 20:33 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
de eerste week lijken nieuwe bewoners zelf geen flikker in te brengen te hebben. script volgen of wegwezenING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
joh als je je zo laten overdonderen door zo'n blaag als lot ben je daar prime op je plek. Kannonenvoer ter vermaakquote:Op maandag 1 december 2014 20:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Maar waarom?
Ze is dom, ze gedraagt zich onbeschoft en ze kan niets goed wat de groep nodig heeft.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 20:36 schreef Bestweldonker het volgende:
PP - Naomi kan hier niets aan doe, die zit helemaal te shaken.
Col - Je kan toch ook beslissen wie er weg gaat en dan gaat ze nu moeilijk doen?Col
![]()
![]()
contractje van 2,5 ton of zo neem ik aanquote:Op maandag 1 december 2014 20:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen, die gedacht had ik ook. Alleen, waarom zou je je daar als nieuwe bewoner wat van aantrekken? Als je wordt afgewezen dan heb je even lekker de waarheid boven tafel laten komen, ben je even daar geweest en kan je weer verder met je leven. Dat lijkt me geen slecht alternatief.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Naomi gaat het ook gezellig krijgen op de marktquote:Op maandag 1 december 2014 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat Gio dit niet heeft meegekregen had hij ook zijn gal kunnen spugen naar die twee slangen
Die twee gaan het echt wel krijgen op de markt denk ik zaterdag en zondag
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ben benieuwd wat Gio er van vind. Jammer dat hij nu net bij de koeien wasquote:Op maandag 1 december 2014 20:37 schreef voederbak het volgende:
als dit nog twee dagen zo door gaat zie ik Nico haar biezen pakken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het zijn niet de grootste lichten die daar zitten maar ik geef Nicoline, Joey en Gio genoeg krediet dat ze dat wel door zouden moeten hebben en dat ze zich niet laten manipuleren. Misschien hebben ze geen zin om die strijd aan te gaan?quote:Op maandag 1 december 2014 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh als je je zo laten overdonderen door zo'n blaag als lot ben je daar prime op je plek. Kannonenvoer ter vermaakING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
ivan : je hebt er een handje van je voor de stemming poeslief voor te doen
en lot klapt uit de school wat ivan in de ZK gezegd heeft![]()
Dat is een hele lange film, dan.quote:Op maandag 1 december 2014 20:37 schreef scarred4life het volgende:
Filmpjes van de ruzie van collie en lot? Of ivan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ivan tegen de meiden en wat zeggen ze Halal Halal en HalalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: