Op 29 mei komt mijn queen, mijn idool, mijn bae Ariana Grande naar de Ziggo Dome voor haar Honeymoon Tour. Een van de weinige kansen die ik ooit ga krijgen om haar in het echt te kunnen bewonderen. Ik ga daarom ook precies om 10 uur 's morgens aanstaande vrijdag naar de ticketsite om tickets te kopen.
Maar het probleem waar ik mee zit, hoe/wat moet ik daar doen? Het is duidelijk dat er veel meer meisjes er heen gaan dan jongens. Ik voel me daarom heel erg ongemakkelijk tussen hen. Wat vinden zij er van dat er een jongen naast hen staat te genieten van de mooie stem van Ariana Grande? Vinden zij het raar? Leuk? Stom? Ik ben dus heel erg bang om los te gaan, bang voor de rare blikken die ik misschien ga krijgen. Maar stil staan en alleen maar kijken naar haar perfectie is ook zo vreemd. Dan sta ik daar als enige stil terwijl iedereen los gaat.
Het is dus pas in mei, maar ik maak me er nu al druk om. Nu al bedenk ik scenarios in mijn hoofd wat er gaat gebeuren die avond en hoe ik ga doen, en wat daar de gevolgen van zijn.
Damn, was ik maar gewoon normaal. Dan had het me geen fuck geboeid en was ik gewoon los gegaan, en had ik ook nog wat chicks gehosseld daar. Maar nee, ik moet weer zo'n mietje zijn die niets durft.
Groetjes Fylax
(she/her)