quote:Op maandag 17 november 2014 02:56 schreef Der_Mann het volgende:
http://unodex.minus.com/mbiZYY1MpEl7vG
quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 02:55 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik moet gewoon weer naar school en daarna loonslaaf zijn
Vrijwillig werkloos zijn is ook niet altijd leuk.quote:
Kom.quote:Op maandag 17 november 2014 02:59 schreef Der_Mann het volgende:
dan maar ff een fapje machen en ook naar bed
Oké.quote:Op maandag 17 november 2014 03:01 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nee mijn derde been is out of order
Waarom wil je dat weten?quote:Op maandag 17 november 2014 03:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zo specifiek waar doet het pijn?
quote:Op maandag 17 november 2014 02:56 schreef Der_Mann het volgende:
valt me van je tegen hugequote:Op maandag 17 november 2014 03:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't Is potverdomme net Toddlers & Tiaras
Zijn dat haar ribben?quote:Op maandag 17 november 2014 03:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof ze er meerderjarig uitziet op die fotoquote:Op maandag 17 november 2014 03:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje ariana beledigen, kan toch niet zeg.
quote:Op maandag 17 november 2014 03:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alsof ze er meerderjarig uitziet op een foto
ze ziet er als 16 jaar uit, lijkt me oud genoegquote:Op maandag 17 november 2014 03:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alsof ze er meerderjarig uitziet op die foto
Mortaxx is toch een goed tegenwicht? :0quote:Op maandag 17 november 2014 03:20 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga naar bed, beetje jammer om op deze manier mijn dag te sluiten. mijn favoriete mod huge die op ariana haat, wil er bijna van janken.
en als ik nou voor je betaal?quote:Op maandag 17 november 2014 07:52 schreef TheWeeknd het volgende:
als ik nog geld had was ik ook geweest
en het gaat niemand boeien of er een jongen staat
die heb je ook bij 1d, dus niet caren
als jij naast me zou staan heb ik geen zorgenquote:Op maandag 17 november 2014 07:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
minder bang zijn, niemand gaat caren dat je er staat
handje van mama nodig?quote:Op maandag 17 november 2014 07:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
als jij naast me zou staan heb ik geen zorgen
Thanks man, heb effe lekker fapje gedaan op die picsquote:Op maandag 17 november 2014 02:56 schreef Der_Mann het volgende:
Voelt goed hequote:Op maandag 17 november 2014 08:23 schreef john-hert het volgende:
[..]
Thanks man, heb effe lekker fapje gedaan op die pics
Dat idee heb ik er dus ook bij, ze heeft nog echt zo'n kinderlijfje en koppie dat het geheel niet echt past.quote:Op maandag 17 november 2014 03:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is Fylax wel wat voor zequote:Op maandag 17 november 2014 08:48 schreef snakelady het volgende:
Ik vind het op zich wel vreemd gezien ik twee dochters heb die fan zijn van haar....(niet haar muziek overigens, wel Sam&Cat en Victorious)
Doet me een beetje denken aan die volwassen mannen die fan zijn van K3
Nee, ze zitten nog lange na niet in de leeftijd dat ze kunnen/mogen/willen daten.quote:Op maandag 17 november 2014 09:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien is Fylax wel wat voor ze
liefde kent geen leeftijdquote:Op maandag 17 november 2014 09:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ze zitten nog lange na niet in de leeftijd dat ze kunnen/mogen/willen daten.
Ik ben geen volwassen hequote:Op maandag 17 november 2014 08:48 schreef snakelady het volgende:
Ik vind het op zich wel vreemd gezien ik twee dochters heb die fan zijn van haar....(niet haar muziek overigens, wel Sam&Cat en Victorious)
Btw hoe oud zijn je dochtersquote:Op maandag 17 november 2014 08:48 schreef snakelady het volgende:
6 en 9quote:
Staanplaatsen natuurlijk. Zitplaatsen zijn voor snakelady's kinderen. tussen 10 en 70 zijn zitplaatsen bij een concert niet te verdedigenquote:Op maandag 17 november 2014 11:33 schreef Fylax het volgende:
Vandaag presale omg. Staan of zitplaatsen doen?
Maar goed dat ze niet naar dit gaan dan.quote:Op maandag 17 november 2014 11:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gaan sletjes worden als ze nu al naar dit gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op maandag 17 november 2014 12:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar goed dat ze niet naar dit gaan dan.Ze mogen wel met mij mee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Nee, hoeft niet hoor.quote:
Ik ben erachter gekomen dat niet kunnen reageren op Fok! geen voordelige bijkomstigheden heeft voor mijn productiviteit.quote:
ik ben ook groot fan van victoriousquote:Op maandag 17 november 2014 08:48 schreef snakelady het volgende:
Victoria Justicequote:Op maandag 17 november 2014 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben ook groot fan van victorious
weinig fapvoer over victoria? heb je al die fappening picas niet gezien? of die later gelekte filmpies waarop je haar in bikini ziet en je een goeie ass shot krijgt van 5 seconden?quote:Op maandag 17 november 2014 13:00 schreef john-hert het volgende:
[..]
Victoria Justice![]()
Is alleen weinig fapvoer over te vinden helaas
Neequote:Op maandag 17 november 2014 13:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weinig fapvoer over victoria? heb je al die fappening picas niet gezien? of die later gelekte filmpies waarop je haar in bikini ziet en je een goeie ass shot krijgt van 5 seconden?
fappening pics heb je toch wel gezien joh? als je gwn zoekt op victoria justice the fappening kan je ze nog zo vinden.quote:
Pedo alert. Ze schijnt ook nog eens 1.50 m ofzo te zijn?quote:Op maandag 17 november 2014 02:56 schreef Der_Mann het volgende:
1.55 meter lang en 21 jaar oud. ik snap je pedo opmerking niet zo.quote:Op maandag 17 november 2014 14:11 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Pedo alert. Ze schijnt ook nog eens 1.50 m ofzo te zijn?
Doe je rokje uit en laat je ballen indalen.quote:Op maandag 17 november 2014 15:18 schreef Fylax het volgende:
Omggggg om 16:00 presale omgggjfdghkdjgb
46 euroquote:Op maandag 17 november 2014 16:08 schreef Big-B het volgende:
Hoe duur zijn die fk kaartjes wel niet om naar dat gejank te luistere
YESSS!quote:Op maandag 17 november 2014 16:25 schreef Fylax het volgende:
IK HEB KAARTJEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
je had niemand om mee te gaan?quote:Op maandag 17 november 2014 16:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga niet in mn eentje naar een concert nee
neen. mn vrienden weten wel dat ik op haar fap maar als ik zeg dat ik haar muziek leuk vindt zullen ze me uitlachenquote:
Ik schaam me er niet voor om Arianator te zijn.quote:Op maandag 17 november 2014 16:56 schreef Big-B het volgende:
[..]
Met wie ga jij dan?
Je vriendin? Dan kun je zeggen dat je voor je vriendin mee ging
Je kan daar denk wel zat fixenquote:Op maandag 17 november 2014 17:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor om Arianator te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |