Dus je kunt zoveel kut-topics openen en mods beledigen als je maar wil, zonder geband te worden. Sla je slag!quote:
Zelfs in mijn dromen blijf ik stijlvolquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:27 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dus je kunt zoveel kut-topics openen en mods beledigen als je maar wil, zonder geband te worden. Sla je slag!
Ik weet soms zelfs dat ik droom, ik kan het alleen niet sturenquote:
JA GODVERDOMME DIT IS MIJN KLACHT OVER MIJN DROOM JA, LUL, MAAK JE EIGEN TOPIC LEKKER, MET JE PRUTSDROOMquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:33 schreef Gewas het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat op 20 meter afstand van mijn huis een brand ontstond. Luchtalarm ging af en we mochten niet in het vuur kijken want was schadelijk voor je ogen (radio-actief). Hele stad in paniek want er was ontploffingsgevaar, iedereen vluchtte naar het strand (waar het fucking koud was trouwens). Ik was nog door het oosten van de stad gelopen maar daar bekogelde iedereen elkaar met molotov cocktails, tanks veegden zelfs de straten schoon. Na 3 uur (toen het al donker was geworden) ben ik teruggegaan naar mijn brandende huis en heb mijn 2 cd's van pianomuziek van Bach van Wilhelm Kempff gepakt.
En toen was de droom afgelopen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik heb laatst bijvoorbeeld gedroomd dat ik een Volkswagen Transporter met mijn vader in de metro wilde vervoeren, een heel ge-etter en het pastt niet. Uiteindelijk stonden we met een fiets in de metro![]()
Iedereen wil in jouw droom topic komen klagen over hun eigen dromen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME DIT IS MIJN KLACHT OVER MIJN DROOM JA, LUL, MAAK JE EIGEN TOPIC LEKKER, MET JE PRUTSDROOM
Dan moet je dat wel kunnen. Ik herinner het meestal in flarden die gedurende de dag terugkomen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:35 schreef 2thmx het volgende:
[..].
Maar eh, wellicht is 't een idee om als je wakker bent direct op te schrijven wat je gedroomd hebt. Dat voorkomt wellicht misverstanden zoals in je OP beschreven.
Ja dat moet ik wel gaan doen denk ik... want dit was echt chanantquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:35 schreef 2thmx het volgende:
[..].
Maar eh, misschien is 't een idee om als je wakker bent direct op te schrijven wat je gedroomd hebt. Dat voorkomt wellicht misverstanden zoals in je OP beschreven.
ik heb wel wat weg van Octoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:38 schreef jamesdeen het volgende:
dit topic doet mij denken aan een spongebob aflevering
Waarom zo onaardig.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME DIT IS MIJN KLACHT OVER MIJN DROOM JA, LUL, MAAK JE EIGEN TOPIC LEKKER, MET JE PRUTSDROOM
Je kan 't ook in je voordeel gebruiken. Elke keer als je iets vergeten bent (of uit lamlulligheid niet hebt gedaan) zeggen dat je gedroomd hebt dat je 't wel gedaan hebtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja dat moet ik wel gaan doen denk ik... want dit was echt chanant
Ja... ze weten al dat ik dit probleem heb... ik heb het ook de andere kant op, vorige week vrijdag vertelde een collega dat hij een andere baan had en wegging. Ik heb de hele zaterdag nagedacht of dat nu echt waar was of dat ik het gedroomd hadquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:54 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je kan 't ook in je voordeel gebruiken. Elke keer als je iets vergeten bent (of uit lamlulligheid niet hebt gedaan) zeggen dat je gedroomd hebt dat je 't wel gedaan hebt.
Het schijnt normaal te zijn, en dat het vaker voorkomt bij mensen. Maar lastig is het welquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
Oh dit heb ik ook.nooit op gehandeld though maar twijfel wel of iets echt is gebeurd of niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |