Dat zou een leuke aangifte zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:12 schreef thom_05 het volgende:
Wil je haar aanklagen dat ze hem gebaard heeft?
Verkoper krijgt automatisch een kopie van de aangifte. Verder heb ik dit verhaal ook op de site opgelichtopinternet.nl gezet en die versturen automatisch een mail naar verkoper. Verder heb ik de bank aangeschreven. Normaal gaan deze een verzoek sturen aan de rekeninghouder om het geld terug te storen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:17 schreef iScream. het volgende:
Ga er maar niet van uit dat de politie werk gaat maken van een dergelijke zaak. Heb je de verkoper al ingelicht dat je aangifte tegen hem hebt gedaan? Wellicht dat hij dan sneller tot betaling overgaatOf een brief richten aan de ouders van het kind?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:42 schreef JoPiDo het volgende:
Heb je al contact gehad met de moeder?
Ik snap dat begrijpend lezen lastig is, post in dat geval niks.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:42 schreef JoPiDo het volgende:
Heb je al contact gehad met de moeder?
Als ik opgelicht wordt zal ik ook iedereen die in zijn omgeving te vinden is contacten, alles om er voor te zorgen dat ik mijn geld terugkrijg en voordeel erbij is dat zijn omgeving weet waar hij mee bezig isquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ben je debiel ofzo, hem stalken door zijn trainer te contacten!
Los het aub zelf op, dat die trainer er ook nog aan meewerkt
Ga gewoon naar zijn training toe en wacht tot hij buiten komt en confronteer hem.
Uitstekende zet van TS. Zo komt er mooi een beetje druk op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ga gewoon naar zijn training toe en wacht tot hij buiten komt en confronteer hem.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uitstekende zet van TS. Zo komt er mooi een beetje druk op.
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ik opgelicht wordt zal ik ook iedereen die in zijn omgeving te vinden is contacten, alles om er voor te zorgen dat ik mijn geld terugkrijg en voordeel erbij is dat zijn omgeving weet waar hij mee bezig is
Verkoper beoefend een sport die ik ook jarenlang heb beoefend. Ik heb daarom eerst een beroep willen doen op zijn sportiviteit door het via de sportclub te proberen voordat ik aangifte ging doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Gast... het lijkt mij waarschijnlijker dat hij aangifte doet van stalking..?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:10 schreef _The_General_ het volgende:
De verkoper, zijn mailaccount en rekeningnummer,stonden niet bij de politie gemeld als onbetrouwbaar. Verkoper was via google en facebook goed terug te vinden, met foto en andere informatie. Ook op de site van zijn sportclub bijvoorbeeld.
Ik koop en verkoop al tien jaar met meer dan 100 probleemloze transacties per post per jaar. Ik ga niet alles ophalen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Gast... het lijkt mij waarschijnlijker dat hij aangifte doet van stalking..?
Doe ff normaal en haal iets op als je zo bang bent om opgelicht te worden...
![]()
Waarom ga ja dan in vredesnaam zo lang speuren..?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:28 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik koop en verkoop al tien jaar met meer dan probleemloze transacties per post per jaar. Ik ga niet alles ophalen.
Ik ben niet bang om opgelicht te worden. Ik wist dat dit een keer zou gebeuren. Ik wil het er alleen niet bij laten zitten!
Ik controleer altijd bij een nieuwe verkoper het rekeningnummer en het mailadres op:quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarom ga ja dan in vredesnaam zo lang speuren..?
Als je hem gaat achtervolgen tot in zijn sportclub zou ik maar oppassen dat jij niets strafbaars aan het doen bent... tegen stalking doet de politie wel iets namelijk...
Dat kan jij vinden.. maar als ik erachter zou komen zou ik aangifte doen.. ongeacht of je wel of geen geld van me krijgt..quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:33 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik controleer altijd bij een nieuwe verkoper het rekeningnummer en het mailadres op:
https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html
Kleine moeite,
Ik achtervolg hem niet tot in de sportclub. Ik heb een bemiddelingsverzoek gedaan. Niet meer, niet minder. Het feit dat iemand mij geld ontvreemd vind ik toch een stuk erger dan een eventuele inbreuk op iemand zijn privacy.
Ik identificeer mij niet zo makkelijk met een crimineel. Het bevreemd me dat andere dat wel doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat kan jij vinden.. maar als ik erachter zou komen zou ik aangifte doen.. ongeacht of je wel of geen geld van me krijgt..
Je bent net zo fout bezig..
Had je een bepaald stereotype crimineel in gedachten..? Met een litteken en een scheef oog..?quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:41 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik identificeer mij niet zo makkelijk met een crimineel. Het bevreemd me dat andere dat wel doen.
Dat is alleen bij hoge nood en bepaalde druk. Als dat rotkind van 17 naar de politie stapt en aangifte van stalking doen zien ze overigens meteen dat hij aangifte heeft gedaan van diefstal. En dan zal dat rotkind van oom agent een paar lastige vragen krijgen en waarschijnlijk wordt TS dan ook even uitgenodigd. Bovendien zal een OvJ echt niet als hij dit verhaal ziet TS laten veroordelen voor laster, stalking of bedreiging hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarom ga ja dan in vredesnaam zo lang speuren..?
Als je hem gaat achtervolgen tot in zijn sportclub zou ik maar oppassen dat jij niets strafbaars aan het doen bent... tegen stalking doet de politie wel iets namelijk...
Als je mij oplicht hoop ik dat je dat doet, heb ik meteen je adresgegevens. Kom ik het later wel halenquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat kan jij vinden.. maar als ik erachter zou komen zou ik aangifte doen.. ongeacht of je wel of geen geld van me krijgt..
Je bent net zo fout bezig..
Eehm.. dat was voor dat TS iets kocht..quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:43 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:
[..]
Dat is alleen bij hoge nood en bepaalde druk. Als dat rotkind van 17 naar de politie stapt en aangifte van stalking doen zien ze overigens meteen dat hij aangifte heeft gedaan van diefstal. En dan zal dat rotkind van oom agent een paar lastige vragen krijgen en waarschijnlijk wordt TS dan ook even uitgenodigd. Bovendien zal een OvJ echt niet als hij dit verhaal ziet TS laten veroordelen voor laster, stalking of bedreiging hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |