Terecht, en dan ook sportscholen belasten. Blessures krijgen doe je maar op je eigen kosten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:02 schreef nightsleeper het volgende:
Goed zo. Lekker belasten die handel. Die kneusjes die per se moeten roken kiezen er zelf voor deze vrijwillige belasting af te dragen. Dat juich ik van harte toe omdat ik anders waarschijnlijk meer belasting zal moeten gaan betalen.
Van kuttopics op FOK! kun je ebola krijgen, heb ik van horen zeggen, maar ik weet het niet zeker???????????quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef SideEffect het volgende:
Je kan er kanker van krijgen, heb ik van horen zeggen, maar ik weet het niet zeker??????????
zaterdagavondvoetbal, levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Terecht, en dan ook sportscholen belasten. Blessures krijgen doe je maar op je eigen kosten.
Het gaat hier om de E-sigaret (elektronisch roken door middel van waterdamp) niet om de "normale"sigaret.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef SideEffect het volgende:
Je kan er kanker van krijgen, heb ik van horen zeggen, maar ik weet het niet zeker??????????
Het gaat om het vergelijk met roken, niet om het vergelijk met niet roken...quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef SideEffect het volgende:
Alle sport belasten... werkgevers en de hardwerkende Nederlanders hoeven niet op te draaien voor de verzwikte enkels en gebroken armen van sportfanaten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
zaterdagavondvoetbal, levensgevaarlijk
Ik zou hem onthouden, probably je grappigste post everquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:06 schreef john-hert het volgende:
[..]
Van kuttopics op FOK! kun je ebola krijgen, heb ik van horen zeggen, maar ik weet het niet zeker???????????
Ja weet ik, van de E-sigaret kun je mondkanker krijgen, maar tegenwoordig krijg je overal kanker van.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:07 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Het gaat hier om de E-sigaret (elektronisch roken door middel van waterdamp) niet om de "normale"sigaret.
verbieden, denk aan je kinderenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alle sport belasten... werkgevers en de hardwerkende Nederlanders hoeven niet op te draaien voor de verzwikte enkels en gebroken armen van sportfanaten.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja weet ik, van de E-sigaret kun je mondkanker krijgen
Inderdaad...quote:
Wat is tegenwoordig eigenlijk géén risicoproduct?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:11 schreef aleco99 het volgende:
E-sigaretten bevatten gewoon nicotine en het is alleen maar zo groot geworden doordat het goedkoop was dankzij mazen in de wet. Terecht dat het onder de tabakswet gaat vallen en dus 18+ wordt.
Daarnaast is er inderdaad nog niet bewezen dat het schadelijk is, maar tegenovergesteld ook niet en zodoende lijkt het me een risicoproduct.
Leven is een risicoproductquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:11 schreef aleco99 het volgende:
E-sigaretten bevatten gewoon nicotine en het is alleen maar zo groot geworden doordat het goedkoop was dankzij mazen in de wet. Terecht dat het onder de tabakswet gaat vallen en dus 18+ wordt.
Daarnaast is er inderdaad nog niet bewezen dat het schadelijk is, maar tegenovergesteld ook niet en zodoende lijkt het me een risicoproduct.
Het is geen tabak, dus waarom terecht dat het onder de tabakswet valt???quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:11 schreef aleco99 het volgende:
De E-sigaret is gewoon verkrijgbaar zonder nicotine. Alleen met een smaakje of niet. Of wel met nicotine/of niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:11 schreef aleco99 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |