Die chihuahua's schijten in je zakdoek wrs.quote:Op donderdag 20 november 2014 21:58 schreef pionnetje het volgende:
alles wat mogenlijk spontaan gaat schijten mag niet mee geloof ik!
LOL!quote:
Een geleidehond chihuahua?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:43 schreef valentijn101 het volgende:
Voor zo ver ik weet mag het niet. Maar ik geloof dat er een uitzondering voor geleidehonden is.
Ik weet het niet, daarom vroeg ik me af of iemand dat op FOK! toevallig weet.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:55 schreef Peter het volgende:
Heeft Schiphol geen dierenhotel die dit precies weet?
Je hoeft niet perse je markjes te pissen hé?quote:Op donderdag 20 november 2014 22:52 schreef Peter het volgende:
Zo'n keffertje alleen in het ruim meen ik. En terecht overigens.
Het valt me altijd weer op dat je met een grotere hond zo'n kleintje niet met goed fatsoen kunt tegenkomen: een hoop gekef en als het de kans krijgt bijt het ook. Het richt weliswaar niet zoveel schade aan maar het is wel erg irritant, en dat ze dan af en toe een grotere hond treffen die wel een keer terugbijt, tsja...quote:Op donderdag 20 november 2014 22:22 schreef Staal het volgende:
[..]
LOL!
Ik vind het zulke toffe beestjes. Ze schijnen stoer te denken dat ze groot zijn ala Duitse Dog.
Wel uit de buurt houden van echt grote honden. Doodsoorzaak nummer 1 voor ze.
Een chihuahua schattig?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:02 schreef Valerie. het volgende:
Als je je chihuahua maar opvoedt en niet alles maar toe laat omdat het gewoon zo schattig is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |