SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie december:
ZO 30-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 1-12 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
U heeft zeker geen psychologie gestudeerd?quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:30 schreef miertje36 het volgende:
Nou er word absoluut niet gedreigd overdrijven is ook een kunst zeg bah![]()
Ik vind het zo'n droogklootquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:41 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
wordt door patrick ondervraagd over zijn alcoholgebruik en het ingooien van autoramen
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Heel letterlijk genomen dan wordt er niet gedreigd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:40 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
en verder..
[..]
U heeft zeker geen psychologie gestudeerd?Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Het grootste gedeelte zit daar nu echt hun tijd uit.
Ome John dacht nog een spetterend december te creëren maar ik geloof niet dat dat gaat lukken.![]()
Eigenlijk werd er gezegd dat Naomi Lot erin moest houden en dan zouden ze voor haar stemmen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Heel letterlijk genomen dan wordt er niet gedreigd.![]()
Helemaal 100% is ie nietquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Is ook erg oneerlijk tegenover de mensen die wel blijven. Iemand als Vanas wil gewoon nog wat rustig genieten maar de rest blijft over en wil misschien wel verder bouwen aan iets moois.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:42 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ome John dacht nog een spetterend december te creëren maar ik geloof niet dat dat gaat lukken.
Alhowel alleen Chris daar eigenlijk mee bezig is![]()
Ik geloof je zo, al heb ik het niet gehoord. Toch is het geen dreigen maar manipuleren.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Eigenlijk werd er gezegd dat Naomi Lot erin moest houden en dan zouden ze voor haar stemmen.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Andersom natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Eigenlijk werd er gezegd dat Naomi Lot erin moest houden en dan zouden ze voor haar stemmen."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Ik wil me kleertjus niet achterlaten als ik naar mun vadurr ga en mijn centjuhs neem ik mee en lau kan het bekijken want ik ga op zoek naar een echte lulquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:43 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
over het boycotten van eruit gaan als je weggestemd bent![]()
Dat zeker niet.quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
ja kloptquote:Op vrijdag 28 november 2014 10:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik geloof je zo, al heb ik het niet gehoord. Toch is het geen dreigen maar manipuleren.![]()
Ach, hij heeft zijn steentje bijgedragen. (volgend PP)quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:41 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
wordt door patrick ondervraagd over zijn alcoholgebruik en het ingooien van autoramen🐱![]()
Nicoquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ik vond die Laaf met haar bad ass toontje een paar keer "jij gaat echt mijn vrouw niet werksturen" en "als je gekeken hebt weet je wat er moet gebeuren" behoorlijk intimiderend voor zo'n meisje eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Eigenlijk werd er gezegd dat Naomi Lot erin moest houden en dan zouden ze voor haar stemmen.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Hoeveel dagen loopt ze al in dit shirt of heeft ze een hele doos XXL truien gekocht voor haarzelf.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:43 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
over het boycotten van eruit gaan als je weggestemd bent![]()
precies, ze sluiten het jaar geheel in utopia-stijl af.quote:Op vrijdag 28 november 2014 10:42 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ome John dacht nog een spetterend december te creëren maar ik geloof niet dat dat gaat lukken.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die
Forum Opties Forumhop: Hop naar: