SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
zwetserquote:Op maandag 1 december 2014 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Exit gaat niet door vanwege technische storing hoor ik net![]()
einstein zegt net dat ze niet meer dan 3 stemmen heeft gehad ???
het waren er 9 zwetsertIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
schuimbella's zijn bezig met een bestormingquote:Op maandag 1 december 2014 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Exit gaat niet door vanwege technische storing hoor ik net
kabel knagen,
wie het eerst de meuk kapoet heeft![]()
Is er nou nog niemand weg? Ze melken het wel uit zeg
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
mmm toch lot eruit dan?quote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef lorrie03 het volgende:
naomi zegt dat sommige boos zullen zijn![]()
ja duhquote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef lorrie03 het volgende:
naomi zegt dat sommige boos zullen zijn![]()
![]()
net als lot en lauwquote:Op maandag 1 december 2014 16:53 schreef Rhosyn het volgende:
Isa en Gio op bed van Gio houden elkaar stevig vast.![]()
![]()
Aantal streamers vertienvoudigen zich denk ikAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: