Je staat nog raar te kijken als hij morgen uit de stoomboot staptquote:
Als hij maar zwart isquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[..]
Je staat nog raar te kijken als hij morgen uit de stoomboot stapt
10 km hier vandaan Sunnyquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
dit is wel komisch zo ja!!
Oh en omgeving Drachten Uniek
Als toch daar bent kan je ook wel even doorgaan naar Donetz en in de buurt daarvan even wat vliegtuigresten bergen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:16 schreef Bramito het volgende:
Beurs in Parijs. Mijn Russen komen zondag, anders was ik niet gegaan. Ik dacht als ik toch onderweg ben can ik ook wel even naar Kiev....
Kijken of ik tijd heb.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Als toch daar bent kan je ook wel even doorgaan naar Donetz en in de buurt daarvan even wat vliegtuigresten bergen.
Het harde leven van een zakenvrouwquote:Op zaterdag 15 november 2014 08:46 schreef Isegrim het volgende:
Een mooie dag om brood te bakken. Iets minder om het vervolgens op de scooter te bezorgen.
Hoe laat ben je hier? Ik betaal wel een euro extra voor bezorgingquote:Op zaterdag 15 november 2014 08:46 schreef Isegrim het volgende:
Een mooie dag om brood te bakken. Iets minder om het vervolgens op de scooter te bezorgen.
Heen en weer 420 kilometer. ¤14,85 aan benzine...quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe laat ben je hier? Ik betaal wel een euro extra voor bezorging
420 km voor 14,85quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heen en weer 420 kilometer. ¤14,85 aan benzine...
Bij het woord 'zakenvrouw' zie ik iemand in een mantelpakje voor me. Ik ben gewoon een Rotterdamse handarbeider.quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het harde leven van een zakenvrouw
Kostprijs hequote:Op zaterdag 15 november 2014 08:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
420 km voor 14,85Dat valt me reuze mee! De koffie staat klaar
![]()
Feestje van mijn tante en oom nabij Drachten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook maar douchen en boodschapjes doen. Even langs de markt, want een bekende is daar een kraampje begonnen.
Wat ga je in het hoge noorden doen? En waar is de eindbestemming in het hoge noorden?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kostprijs heAls ik een beetje degelijk uurloon reken, met de gemiddelde snelheid van de scooter, zal ik toch een meerprijs moeten rekenen van +/- 365 euro. Krijg je het brood gratis
Drachten is nog wel een eindje rijden jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Feestje van mijn tante en oom nabij Drachten.
1,5 uur ongeveerquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Drachten is nog wel een eindje rijden jaVeel plezier in ieder geval.
Ik moet daar langs een kostuumverhuurquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Ruinerwold! Daar heb ik als tiener aardig wat zondagen doorgebracht in een lokaal uitgaansgelegenheid. Klok heette dat geloof ik![]()
En het bestaat nog
Nope. Avondje Crossing Border in mijn uppie. Vanavond weer.quote:
Nee dat is voor iets anders..quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Hoogeveen ligt niet zo ver van RuinerwoldMoet je een kostuum aan bij het feest of is dat voor iets anders?
Onzinquote:Op zaterdag 15 november 2014 08:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij het woord 'zakenvrouw' zie ik iemand in een mantelpakje voor me. Ik ben gewoon een Rotterdamse handarbeider.
Vooral als je van top tot teen onder de bloem zitquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OnzinJullie hebben een eigen bedrijfje dus zakenvrouw
En niks mis met mantelpakjes
quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:30 schreef TAV74 het volgende:
Heeft iemand ergens nog een doosje inspiratie liggen dat niet meer gebruikt wordt?
maakt het extra coolquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vooral als je van top tot teen onder de bloem zit
Isaquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe mijn rechterschoen aan. Klaar. Pak de volgende schoen, kijk er iets te lang naar omdat ik besef dat dat ķķk een rechterschoen is. Kijk zelfs naar mijn voet om te zien of daar niet toevallig een linkerschoen aan zitGoed, misschien twee schoenen van hetzelfde paar pakken de volgende keer
Ook al lekker bezig, ik zette mijn koffiekop gewoon naast het pijpje van de koffieautomaatquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe mijn rechterschoen aan. Klaar. Pak de volgende schoen, kijk er iets te lang naar omdat ik besef dat dat ķķk een rechterschoen is. Kijk zelfs naar mijn voet om te zien of daar niet toevallig een linkerschoen aan zitGoed, misschien twee schoenen van hetzelfde paar pakken de volgende keer
Wilde sex?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet iemand iets leuks te doen op een regenachtige dag?
Dat wat Piet zegt, met een voorkeur voor wilde seks, koken en een boek lezen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet iemand iets leuks te doen op een regenachtige dag?
Na die post over wilde seks klinkt dit een beetje gek.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:23 schreef Lonaa het volgende:
Heeft iemand dan nog een goed idee met zoete aardappels? Het liefst als lunch ofzo.
"Ook blanke moeders uit gemengde relaties laten van zich horen, nu ze merken dat het kinderfeest voor hun eigen kinderen niet zo onbekommerd is als het voor henzelf was. "quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:16 schreef Isegrim het volgende:
http://www.socialevraagst(...)-de-pietendiscussie/
Beste stuk over dit onderwerp dat ik tot nu toe heb gelezen.
Dan begint de vuurwerkdiscussie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef golfer het volgende:
Wat zal ik blij zijn als het 6 december is en we weer een jaar verlost zijn van die onzin.
Hoewel? De discussie begon dit jaar al in september, geloof ik.
Ik ben bang dat die discussie nog maanden doorgaat hoorquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef golfer het volgende:
Wat zal ik blij zijn als het 6 december is en we weer een jaar verlost zijn van die onzin.
Hoewel? De discussie begon dit jaar al in september, geloof ik.
Zit daar ook een racistisch lontje aan?quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:16 schreef Isegrim het volgende:
Beste stuk over dit onderwerp dat ik tot nu toe heb gelezen.
Van beide kanten zijn inmiddels mensen opgepakt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:23 schreef minilot het volgende:
Hmm. Een vriend van mij (journalist voor een landelijk dagblad) loopt rond in Gouda en het schijnt toch hier en daar een beetje onaangenaam te worden met zowel protesten vķķr als tégen Piet die momenteel een tikkie uit de hand dreigen te lopen nu.
Een vriendin van mij werkte daar als beveiliger. Ze zegt dat het niet leuk was; de demonstranten gingen tussen het publiek staan, de intocht is daarom ook ingekort. In een straat is er met tomaten gegooid. De Sint heeft niet lang op het balkon bij het oude Stadshuis gestaan vanwege dat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:23 schreef minilot het volgende:
Hmm. Een vriend van mij (journalist voor een landelijk dagblad) loopt rond in Gouda en het schijnt toch hier en daar een beetje onaangenaam te worden met zowel protesten vķķr als tégen Piet die momenteel een tikkie uit de hand dreigen te lopen nu.
Absoluut, de toon van zowel de fanatieke voor als tegenstanders deugd echt voor geen meter. Het is ook de totale intolerantie en de agressieve en onredelijke toon in de discussie die me zo tegen staat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
zowel voor als tegenstanders van zp hebben er schuld aan.
helemaal mee eens, ik Had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Absoluut, de toon van zowel de fanatieke voor als tegenstanders deugd echt voor geen meter. Het is ook de totale intolerantie en de agressieve en onredelijke toon in de discussie die me zo tegen staat.
Ik ben niet zozeer voor of tegen zwarte piet, ik ben voor een samenleving waarin je op normale en redelijke toon kunt discussiëren en binnen redelijke grenzen rekening met elkaar houdt.
Ik kots echt op dit land soms.
QFT!quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef TAV74 het volgende:
Absoluut, de toon van zowel de fanatieke voor als tegenstanders deugd echt voor geen meter. Het is ook de totale intolerantie en de agressieve en onredelijke toon in de discussie die me zo tegen staat.
Ik ben niet zozeer voor of tegen zwarte piet, ik ben voor een samenleving waarin je op normale en redelijke toon kunt discussiëren en binnen redelijke grenzen rekening met elkaar houdt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Na die post over wilde seks klinkt dit een beetje gek.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een heel kort lontje waarschijnlijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit daar ook een racistisch lontje aan?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom werd daarom de intocht ingekort?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de demonstranten gingen tussen het publiek staan, de intocht is daarom ook ingekort.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
60 arrestaties...
Echt, de triestheid.
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_Zwarte_Piet__.html
Dat zegt niet zo heel veel, ze hebben een heel gebied leeg gezwiept, inclusief iedereen die er 'beroepshalve' was. Pers, gok ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
60 arrestaties...
Echt, de triestheid.
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_Zwarte_Piet__.html
Vallen mij ook tegenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:38 schreef Isegrim het volgende:
Die zachte dingen vind ik niet lekker.Het liefst heb ik die hele harde, taai-taai-achtige.
Meeste plekken gelukkig wel denk ik, TV intocht trekt de publiciteit dus ook degenen die mediaandacht zoekenquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:01 schreef borisz het volgende:
Hier op Plein 1945 was de intocht tenminste wel een feestje gelukkig
Je moet dit eens proberen, beter dan wat dan ook op de markt, beter dan de meeste zelfgemaakte bouillonquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:08 schreef minilot het volgende:
Ik heb standaard dit spul in de koelkast staan, voor plots opkomende bouillonbehoeftes:
[ afbeelding ]
..ook handig als je voor een recept maar een klein beetje nodig hebt.![]()
En veeeeeel lekkerder dan van blokjes.
belgie is het makkelijk te krijgen. in nederland zijn er vast adresjes * ook interesse heeft *quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Geweldige tips, maar waar koop ik dat lekkers!
Ik bestel het online via amazon.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Geweldige tips, maar waar koop ik dat lekkers!
We hebben hier alleen boeken zie ik nu! wtf!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik bestel het online via amazon.
http://www.amazon.de/Engl(...)words=Fleischextraktquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben hier alleen boeken zie ik nu! wtf!
http://www.finefoods-onli(...)g-40-g-nl.html?sl=nlquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef Isabeau het volgende:
We hebben hier alleen boeken zie ik nu! wtf!
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:26 schreef golfer het volgende:
http://www.finefoods-onli(...)g-40-g-nl.html?sl=nl
Ik ga het beiden proberen, ben het blokje eigenlijk wel beuquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:26 schreef minilot het volgende:
Dat van Piet is inderdaad erg gaaf spul, maar smaakt vooral zeer sterk naar vlees. Tof, maar als je een reguliere bouillonsmaak in de soep wilt gooien zonder zelfmaak en zonder blokjes da's is zo'n pak als dat ik postte wel handig, want daar zit ook zo;n groentesoepig smaakje aan behalve louter vlees.
Isa, gewoon bij de AH.
Betaald krijgen voor haar dienst, neem ik aanquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef SuperFood het volgende:
wat doe je daar dan man ga lekker weekend vieren
Ik heb niet echt keuze, sta ingepland voor bemanning van onze storingsdienst tot minimaal 19:00quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef SuperFood het volgende:
wat doe je daar dan man ga lekker weekend vieren
ah nou ja lekker fokken op je werk is ook een beetje relaxen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb niet echt keuze, sta ingepland voor benamming van onze storingsdienst tot minimaal 19:00
Precies.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ah nou ja lekker fokken op je werk is ook een beetje relaxen natuurlijk
Linkje?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef minilot het volgende:
Maar dat geeft niks hoor, want ik heb net achtduizend Youtubefilmpjes gekeken van een extreem monotoon sprekende Zwitserse professionele bakker die met een volstrekt emotieloos gezicht (en aldus vrij hilarisch) brood- en patrisserietechnieken uitlegt. Heel leerzaam!
Nog anderhalf uur... Filmpje misschien?
waarschijnlijk de reden waarom we in nederland oranje wortels hadden afgelopen decennia! paarse wortels - hipsters!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn soep heeft door de toevoeging van kekke paarse wortel nu wel een heel vies kleurtjeSmaak is overigens wel goed. Ondanks bouillonblokjes.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:53 schreef SuperFood het volgende:
waarschijnlijk de reden waarom we in nederland oranje wortels hadden afgelopen decennia! paarse wortels - hipsters!
ow van de lidl ? (denk dak ze daar iig gezien heb )quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik had zo'n wortelpakket met diverse kleurtjes wortel. Smaakten allemaal lekker. Maar oranje ziet er wel frisser uit.
Denk dat je die bij veel winkels kan kopen, ook de AH dus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:56 schreef SuperFood het volgende:
ow van de lidl ? (denk dak ze daar iig gezien heb )
Op de foto niet, maar ze zijn donkerpaarsrood, denk aan rode bietjes, je kan er erg mooie dingen mee makenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Die donkergekleurden zien er nu toch echt niet smakelijk uit
Goedzoquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:25 schreef TAV74 het volgende:
Wat fijn dat er iemand geweest is die een artikel heeft gepubliceerd over een wetenschappelijk onderzoek dat perfect aansluit bij de stelling die ik centraal heb staan in mijn essayBen ineens een stuk minder wanhopig
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:25 schreef TAV74 het volgende:
Wat fijn dat er iemand geweest is die een artikel heeft gepubliceerd over een wetenschappelijk onderzoek dat perfect aansluit bij de stelling die ik centraal heb staan in mijn essayBen ineens een stuk minder wanhopig
Wat is de stelling?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:25 schreef TAV74 het volgende:
Het is niet echt de bedoeling dat ik het zelf ga verzinnen hč ouwequote:Op zaterdag 15 november 2014 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Iets met het effect van een mechanistische organisatiestructuur op de mate van innovatie binnen self-directed teamsquote:
Kan de demo niet bekijken hierquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:07 schreef FANN het volgende:
Voor de kookfanaten hier, leuke film...
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXV
enne Piet... die jongen is ook om op te vreten
ah... jammer...quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan de demo niet bekijken hier
het ziet er... op de foto's.... saai uitquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... jammer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis een schatjequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het ziet er... op de foto's.... saai uit
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Iets met het effect van een mechanistische organisatiestructuur op de mate van innovatie binnen self-directed teams
Klinkt allemaal heerlijk!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:07 schreef AnneX het volgende:
Hou hem vast, Fann!![]()
Er stond nog een bak bruine bonensoep ingevroren.
Smakelijk http://www.volkskrant.nl/(...)-bonensoep~a3413647/
Bij de koffie nog een tompouce en dan is het helemaal een ( burgerlijke) zaterdagavond
Zoek dan Vincent Talleu op op YTquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef minilot het volgende:
Maar dat geeft niks hoor, want ik heb net achtduizend Youtubefilmpjes gekeken van een extreem monotoon sprekende Zwitserse professionele bakker die met een volstrekt emotieloos gezicht (en aldus vrij hilarisch) brood- en patisserietechnieken uitlegt. Heel leerzaam!
Nog anderhalf uur... Filmpje misschien?
Van Lyf ja, maar dan Lyf in huis gehaaldquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Bij Lyf?
Lezen! Catering dus..
Ben getrouwd daar
Nope, zegt me nietsquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
SunTav: kennen jullie Dry The River al? Zo niet, denk dat dat wel een beetje in jullie straatje ligt. Heel tof. Net gezien.
Lang leve spotifyquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, zegt me nietsff checken dus
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lang leve spotifyzat terplekke mijn spotify playlistjes bij te werken
Hadden ook wifi en zo.quote:
Dry the river even gecheckt maar klinkt wel tof idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hadden ook wifi en zo.
Was een tof festivalletje. Ben er nu wel weer klaar mee voor een jaarMooie dingen gezien. Vandaag The Delines (softrock), Mirel Wagner (depri maar mooie, mooie stem) en Dry The River (folkrockachtig iets).
De aankondiging was: deze heren deden vroeger iets in de metalquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dry the river even gecheckt maar klinkt wel tof idd.
Ah ok, dat hoorde ik van die paar dingetjes er niet aan af..quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De aankondiging was: deze heren deden vroeger iets in de metalHet was best hard nog
Live was het best een goeie rockbandquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok, dat hoorde ik van die paar dingetjes er niet aan af..
Staat op het verlanglijstje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:07 schreef FANN het volgende:
Voor de kookfanaten hier, leuke film...
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXV
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef TAV74 het volgende:
Iets met het effect van een mechanistische organisatiestructuur op de mate van innovatie binnen self-directed teams
Ja, sexy onderwerp is hetquote:
Met de kindjes Hunger Games kijken was een uitdaging geweestquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben aan het oppassen. Gezellig met M. en J. gegeten, gespeeld, Sinterklaasliedjes gezongen, voorgelezen en naar bed gebracht. Ze zijn allebei zo ontzettend leuk, vrolijk, grappig, lief en braaf. M. zorgt echt heel goed ook voor J. Heerlijke schatjes!
Nu lekker Hunger Games op tv aan t kijken en wachten tot zus en zwager weer terugkomen.
Ik heb Racoon in het OLT gezien, maar vond vooral de zanger erg op de auto-piloot.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Even eenvoor de jongens van Racoon trouwens. Ze doen de muziekavond op npo3 op dit moment en net kwam Faith no More al voorbij met Epic en nu Zappa met Montana
![]()
![]()
![]()
Oh en nu Jolene![]()
![]()
![]()
Moest je nou verkleed of zo? Ik snapteutniequote:Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben ik weer! Veilig teruggekeerd uit het hoge noorden. Leuk dagje. Lekker gegeten! Catering van een restaurant uit Beetsterzwaag, incl bediening, had ze goed bekeken
![]()
Racoon zelf heb ik ook weinig mee, maar smaak hebben ze wel in de muziek die ze nu kiezen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb Racoon in het OLT gezien, maar vond vooral de zanger erg op de auto-piloot.
Niet slecht of zo, integendeel maar zo eh ja.. kweenie zonder bezieling.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moest je nou verkleed of zo? Ik snapteutnie
Ze hebben een paar erg mooie nummers, maar het gaat me nu vooral om hun smaak iddquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Racoon zelf heb ik ook weinig mee, maar smaak hebben ze wel in de muziek die ze nu kiezen.
Dat is overigens niet zo, hij is gewoon een beetje wazigquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet slecht of zo, integendeel maar zo eh ja.. kweenie zonder bezieling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Goed zo! Ik dacht wel dat het wat voor jullie was, vooral voor jou als ''de kok'' in huis natuurlijkquote:
Korting gehad of gratis wijn?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Zo gruwelijk lekker gegeten.
En zo leuk als je binnen stapt, zoenen en zwaaien naar de jongens in de keuken
Nee, daar doen we bij hun niet aan. Korting of gratis wijn.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 00:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben bang dat er iets te veel tenten in Rotterdam zijn waar ze ons bij naam kennen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef TAV74 het volgende:
QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik zeg ff nietsquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:09 schreef Bluezz het volgende:
En zo leuk als je binnen stapt, zoenen en zwaaien naar de jongens in de keuken
Gelukkig niet zegquote:Op zondag 16 november 2014 00:58 schreef TAV74 het volgende:
Avondje whisky en muziekGelukkig is er in het getrouwde leven niets veranderd
Goedemorgenquote:Wat gebeurt er als vrouwen de definities van de machtiger groep (mannen) aanvallen? In ‘Vrouwen en ambitie’ schrijft Anna Fels het volgende: ‘Zodra vrouwen privileges vragen of verkrijgen die vroeger exclusief aan mannen waren voorbehouden – en vooral wanneer het gaat om maatschappelijke erkenning – komt hun seksuele identiteit onder vuur te liggen. Van zulke vrouwelijke pioniers vindt men (terecht) dat ze hun vrouwelijke plicht verzaken om af te zien van deze, aan mannen voorbehouden, privileges. De woedende en agressieve reacties van mannen zijn opvallend, maar ook voorspelbaar. Aangezien bij ambitie de toegang hoort tot bronnen van maatschappelijke erkenning die vroeger alleen voor mannen waren weggelegd, moeten we deze aanvallen incalculeren, en zien voor wat ze zijn. Die aanvallen zijn niet persoonlijk gericht, al lijkt dat vaak wel zo. Het zijn pogingen om te verhinderen dat er inbreuk gemaakt wordt op traditionele, eeuwenoude mannelijke privileges. Er staat veel op het spel. Mannen hebben veel te verliezen, en ze spelen het, niet verrassend, vaak hard om hun voordeel te behouden; dus attaqueren ze consequent de seksuele identiteit van vrouwen.’
Pffffffquote:Op zondag 16 november 2014 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie op FOK plots overal voorbeelden van de mannelijke oeroude privileges van macht en als een vrouw daar tegen in gaat dan wordt ze seksueel aangevallen ('hoer!' 'hoeveel heeft ze daarvoor moeten pijpen') dankzij dat Pietenstukhttp://www.socialevraagst(...)-de-pietendiscussie/
[..]
Goedemorgen
Uhhhh.... dat is toch andersom; dat het restaurant daaraan doet of niet?quote:Op zondag 16 november 2014 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, daar doen we bij hun niet aan. Korting of gratis wijn.
Nu pas?quote:Op zondag 16 november 2014 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie op FOK plots overal voorbeelden van de mannelijke oeroude privileges van macht en als een vrouw daar tegen in gaat dan wordt ze seksueel aangevallen ('hoer!' 'hoeveel heeft ze daarvoor moeten pijpen') dankzij dat Pietenstukhttp://www.socialevraagst(...)-de-pietendiscussie/
Ik dacht dat het gewoon vreselijk puberaal was om vrouwen seksueel aan te vallen als je het niet met ze eens wasquote:
Gelukkig hebben vrouwen geen slechte of sexistische eigenschappen, net zoals alleen maar blanken racistisch zijnquote:Op zondag 16 november 2014 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon vreselijk puberaal was om vrouwen seksueel aan te vallen als je het niet met ze eens was
quote:Op zondag 16 november 2014 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Gelukkig hebben vrouwen geen slechte eigenschappen
Tja hoe ben ik ooit bij mijn vriend gekomenquote:Op zondag 16 november 2014 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe dichter bij Dort, hoe rotter het wordt
Heb nogal wat familie in de Drechten, en het is niet leuk uitgaan daar, altijd al zo geweest.quote:Op zondag 16 november 2014 10:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja hoe ben ik ooit bij mijn vriend gekomen
Die studeerde gelukkig al wat jaren in Leiden, maarja nu dus op bezoek bij schoonfamilie.
Maar wel geleerd dat ik daar in ieder geval nooit meer uit ga.
Misschien wel gaan want je voelt je beter erna?quote:Op zondag 16 november 2014 10:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen.
Voel me jammergenoeg niet zo lekker. Rug/schouderpijn en beetje meh. Zou vandaag dagje sauna doen met vriendin maar denk dat ik t af moet zeggen
Ja maar kennelijk is het voor die mensen daar normaal?quote:Op zondag 16 november 2014 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb nogal wat familie in de Drechten, en het is niet leuk uitgaan daar, altijd al zo geweest.
Wat was er dan zo erg aan en/of zo anders dan je kent?quote:Op zondag 16 november 2014 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Ja maar kennelijk is het voor die mensen daar normaal?
Want het was juist een leuke locatie voor jong en oud werd door mijn schoonzus gezegd (we waren met een grote groep)....
Nouja zoals ik zei ik ben nog aan het bijkomen en kan er niet met mijn hoofd bij dat je daar vrijwillig naar toe gaat.
Nouja als je zegt dat een locatie leuk is voor mensen van 16 tot 60.quote:Op zondag 16 november 2014 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was er dan zo erg aan en/of zo anders dan je kent?
Ik heb in Texas een keer moeten horen hoe "White European man" de bron van al het kwaad zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukkig hebben vrouwen geen slechte of sexistische eigenschappen, net zoals alleen maar blanken racistisch zijn
Ja? Mn zus zei gisteravond toen het begon beter van niet omdat ik daar ga zweten.quote:Op zondag 16 november 2014 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien wel gaan want je voelt je beter erna?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat leuk vindt.quote:Op zondag 16 november 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja als je zegt dat een locatie leuk is voor mensen van 16 tot 60.
Verwacht ik niet dat je eersr gefouilleerd moet worden om binnen te komen, daarna meteen door een vent onder je rok wordt gekeken. Mensen staan te snuiven op de wc die vervolgens aan de bar gaan vechten zodat er twee politiebussen bijkomen en je zelf een half uur de club niet uit mag in dat sfeertje.
Nouja ik drink liever een biertje in een gezellig kroeg zeg maar.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:52 schreef TAV74 het volgende:
Ik wil er eigenlijk helemaal niets meer over zeggen of lezen![]()
![]()
En in de reacties onder die Tweet zijn een aantal figuren van mening dat het racisme door de discussie komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
Ik zie al dat uitgaan niet leuker is gewordenquote:Op zondag 16 november 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:
Verwacht ik niet dat je eersr gefouilleerd moet worden om binnen te komen, daarna meteen door een vent onder je rok wordt gekeken. Mensen staan te snuiven op de wc die vervolgens aan de bar gaan vechten zodat er twee politiebussen bijkomen en je zelf een half uur de club niet uit mag in dat sfeertje.
Goed om te horen dat ik dus niet de enige ben die dat denkt.quote:Op zondag 16 november 2014 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat leuk vindt.
http://feminspire.com/why-reverse-racism-isnt-real/quote:Op zondag 16 november 2014 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukkig hebben vrouwen geen slechte of sexistische eigenschappen, net zoals alleen maar blanken racistisch zijn
Buikgriep? Ik dacht dat je gewoon flink spierpijn hadquote:Op zondag 16 november 2014 11:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja? Mn zus zei gisteravond toen het begon beter van niet omdat ik daar ga zweten.
Maar ik neem nu nog ff een ibu en beslis over 15 min want ik wil wel graag en je bent niet echt actief in een sauna.
En genoeg toiletten daar voor als het misgaat
Ik ben geen dorpsfiguur maar dat klinkt ook niet als mijn ding hoorquote:Op zondag 16 november 2014 11:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik krijg daar heel erg de kriebels van. Vrouwen zijn al snel hoer etc, maar mannen worden dan weer homo genoemd als een man ze wil beledigenquote:Op zondag 16 november 2014 11:40 schreef AnneX het volgende:
En ik ben zķ verbaasd over hoe primair mannen reageren uberhaupt met seksuele toespelingen om hun machteloosheid af te dekken.
Ben ook nog steeds verbaasd over wat LHO postte over 4x Henk zonder Ingrid in de trein! op weg naar een bierweekend.
En dat waren mannen die zich onderling uiten in verkeerde ontremde opmerkingen.
Het ergste dat je kunt doen om een man te beledigen (in het hoofd van dit soort types) is ķf om hem voor homo uit te maken, ķf voor wijf. Want er zijn weinig dingen erger dan homo of vrouw te zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg daar heel erg de kriebels van. Vrouwen zijn al snel hoer etc, maar mannen worden dan weer homo genoemd als een man ze wil beledigenEen uitspraak als 'dat is zo gay!' betekent ook gewoon iets slechts. En allemaal seksueel beladen.
En Ross is weer begonnen hoor, een uitbreiding van het spel laat hij niet lopen, hij was een beetje verveeld en daarom gestopt
Het zijn de laatste oprispingen, vermoed ik.quote:Op zondag 16 november 2014 11:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://feminspire.com/why-reverse-racism-isnt-real/
Wat erg eigenlijkquote:Op zondag 16 november 2014 11:53 schreef Isegrim het volgende:
Want er zijn weinig dingen erger dan homo of vrouw te zijn.
Misschien wordt 2x uit voorzorg aan geraden en is 1x meestal wel voldoende? En een ribfluwelen broek kan je niet heel erg heet wassen, neequote:Op zondag 16 november 2014 11:50 schreef AnneX het volgende:
Van de week dus vrolijk de norovirus was gedraaid uit het vph.
Draagt mn.X gisteravond voor, dat de was 2x TWEE keer zou moeten draaien op zo heet mogelijk.
Nou voel ik mij vies.ik was het niet tegengekomen op google.
Stomme ok- ervaring.
Hoe kan ik nou een ribfluwelen broek op 60/90 graden wassen.
Kan zo'n " besmette" broek niet naar de stomerij brengen.
Als sch.ma hoort, dat die gewoon in de wasmachine is gegaan en daarna
de naad geperst, schrikt zij zich rot.
Dat ik wollen truien regelmatig in de wolwas draai, vind zij ook al Zonde.
Grieperig en dan heb ik altijd spierpijn. Maar nog niet misselijk (gisteravond verloor ik na t eten gelijk mn eten vandaar dat ik zei mocht t toch misgaan)quote:Op zondag 16 november 2014 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Buikgriep? Ik dacht dat je gewoon flink spierpijn had
Dettol of iets anders qua zut dodende meuk door de was doen?quote:Op zondag 16 november 2014 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien wordt 2x uit voorzorg aan geraden en is 1x meestal wel voldoende? En een ribfluwelen broek kan je niet heel erg heet wassen, neeIk zou hem overigens wel naar de stomerij hebben gedaan, denk ik
2X op 60 en zo heet mogelijk strijken zegt het RIVMquote:Op zondag 16 november 2014 11:50 schreef AnneX het volgende:
Van de week dus vrolijk de norovirus was gedraaid uit het vph.
Draagt mn.X gisteravond voor, dat de was 2x TWEE keer zou moeten draaien op zo heet mogelijk.
Nou voel ik mij vies.ik was het niet tegengekomen op google.
Stomme ok- ervaring.
Hoe kan ik nou een ribfluwelen broek op 60/90 graden wassen.
Kan zo'n " besmette" broek niet naar de stomerij brengen.
Als sch.ma hoort, dat die gewoon in de wasmachine is gegaan en daarna
de naad geperst, schrikt zij zich rot.
Dat ik wollen truien regelmatig in de wolwas draai, vind zij ook al Zonde.
En je punt is?quote:Op zondag 16 november 2014 11:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://feminspire.com/why-reverse-racism-isnt-real/
Dat je reactie op Isa's post over seksisme een drogredenering bevat die het bestaan van seksisme niet op een of andere manier minder erg maaktquote:
Eens on detailsquote:Op zondag 16 november 2014 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2X op 60 en zo heet mogelijk strijken zegt het RIVM
http://www.rivm.nl/Docume(...)aarden/ISI_Norovirus
En geen details loslaten op schma
quote:Op zondag 16 november 2014 14:00 schreef Bramito het volgende:
Beurs Parijs, Café au lait, papieren bekertje.... 4,20¤. Moet kunnen.
Ik ging er maar niet op in omdat ik totaal de relevantie niet begreep en ook niet precies wat zijn punt was, behalve een open deur intrappen.quote:Op zondag 16 november 2014 13:37 schreef kwakz0r het volgende:
Dat je reactie op Isa's post over seksisme een drogredenering bevat die het bestaan van seksisme niet op een of andere manier minder erg maakt
Dat ziet er goed uitquote:Op zondag 16 november 2014 14:17 schreef golfer het volgende:
Onze resensie van Restaurant Truffels staat weer online!
Nee, het is geen drogredenering, het is een sarcastische opmerking over dat de blanke man de bron van al het kwaad zou zijn, vrouwen alleen maar slachtoffer.quote:Op zondag 16 november 2014 13:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat je reactie op Isa's post over seksisme een drogredenering bevat die het bestaan van seksisme niet op een of andere manier minder erg maakt
Want dat is precies wat ik zeiquote:Op zondag 16 november 2014 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, het is geen drogredenering, het is een sarcastische opmerking over dat de blanke man de bron van al het kwaad zou zijn, vrouwen alleen maar slachtoffer.
Dat is de toonzetting van het stuk waar jij op reageerdequote:
Kroop de onze ook maar eens op de schootquote:Op zondag 16 november 2014 14:25 schreef borisz het volgende:
Ik heb last van een poes die vandaag iedere keer weer op schoot kruipt..
Ons mormeltjequote:Op zondag 16 november 2014 14:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kroop de onze ook maar eens op de schoot![]()
Ik mag al blij zijn dat hij tegen me aan komt liggen.
Niet 4,20¤ lekker.quote:Op zondag 16 november 2014 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Is-ie ook lekker?
Fransen en koffie is niet helemaal een toffe combi heb ik gemerkt in het verleden.
Waarom verbaast me dat nou nietsquote:
Je kan hier ook echt merken dat het kouder wordtquote:Op zondag 16 november 2014 15:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ons mormeltjekomt nu het weer donker en kouder wordt weer iedere avond op schoot of tegen je aan liggen. In de zomer is dat zelden, dan wil ze gewoon naar buiten of op de koelste plekjes liggen.
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 16 november 2014 15:30 schreef minilot het volgende:
Hoi! Geen tijd om terug te lezen en mee te kletsen, maar ik kom toch even mijn knutselwerk laten zien:
[ afbeelding ]
Aardappelchips waar je doorheen kunt kijken, die smaken naar chips en kraken als chips!
http://www.instructables.com/id/Glass-Potato-Chips/
Erg leuk om te doen!
Vraag me af je het ook met aardappelmeel zou kunnen makenquote:Op zondag 16 november 2014 15:30 schreef minilot het volgende:
Hoi! Geen tijd om terug te lezen en mee te kletsen, maar ik kom toch even mijn knutselwerk laten zien:
[ afbeelding ]
Aardappelchips waar je doorheen kunt kijken, die smaken naar chips en kraken als chips!
http://www.instructables.com/id/Glass-Potato-Chips/
Erg leuk om te doen!
Daar maak je het ook meequote:Op zondag 16 november 2014 16:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag me af je het ook met aardappelmeel zou kunnen maken
in principe wel, vraag me af wat het zelf maken (op een nogal complexe en verspillende manier) voor meerwaarde bied.quote:
Vietnamees vriendinnetje van me maakte die gevuld met varkensgehakt, lenteui en vissaus. Erg lekker.quote:Op zondag 16 november 2014 16:03 schreef minilot het volgende:
En aangezien ik toch al zo hardcore aan het fröbelen was: gyozavelletjes gemaakt!![]()
[ afbeelding ]
Die van mij liggen 's ochtends stijf tegen me aan gekropenquote:Op zondag 16 november 2014 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kan hier ook echt merken dat het kouder wordtde katten komen inderdaad weer op schoot liggen.
Dat vind ik helemaal niet de toonzetting van dat stuk eigenlijk.quote:Op zondag 16 november 2014 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is de toonzetting van het stuk waar jij op reageerde
Omdat een man ben mag ik geen meta uitspraak doen, want dan marginaliseer ik?quote:Op zondag 16 november 2014 16:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet de toonzetting van dat stuk eigenlijk.
Maar wat ik vooral wilde zeggen is dat het nogal veel uitmaakt of iets gezegd wordt door een lid van een onderdrukte groep (of groep die niet de macht heeft) of door een lid van een onderdrukkende groep. Een blanke kan een zwarte marginaliseren, vice versa gaat niet omdat er geen onderliggend marginaliserend systeem is.
Wat niet wil zeggen dat schelden ok is, maar er is echt een groot verschil imo.
Volgens mij lullen we echt volledig langs elkaar heen.quote:Op zondag 16 november 2014 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat een man ben mag ik geen meta uitspraak doen, want dan marginaliseer ik?
Je plankie is gebarsten.quote:Op zondag 16 november 2014 16:03 schreef minilot het volgende:
En aangezien ik toch al zo hardcore aan het fröbelen was: gyozavelletjes gemaakt!![]()
[ afbeelding ]
vind je het heel erg dat ik hier niet mee eens ben.quote:Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we echt volledig langs elkaar heen.
Als een blanke racistisch is naar een zwarte, is dat essentieel anders dan wanneer het andersom zou zijn. Daarom: reverse racism bestaat niet, omdat racisme een systeem is. Net als seksisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op zondag 16 november 2014 16:49 schreef z80 het volgende:
[..]
vind je het heel erg dat ik hier niet mee eens ben.Je mag vinden wat je wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen dat niet snapte, waren we gauw klaar.quote:Op zondag 16 november 2014 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik snap er werkelijk geen FUCK van!!
Snap het verschil tussen kleuren niet, tussen geloven, tussen geaardheid... Je bent toch gewoon mens? Snap het werkelijk waar niet.
En dat is precies waarvan ik zeg wat er mis is. Seksisme en Racisme zijn gewoon fout "punt"quote:Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we echt volledig langs elkaar heen.
Als een blanke racistisch is naar een zwarte, is dat essentieel anders dan wanneer het andersom zou zijn. Daarom: reverse racism bestaat niet, omdat racisme een systeem is. Net als seksisme.
Je hebt ook echt overal verstand van hčquote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
het enige wat we kinderen in Nederland leren over de tweede wereldoorlog een hekel te hebben aan Duitsers. Gewoon lekker iemand de schuld kunnen geven ipv je te verdiepen in of wat te doen aan de oorzaken.
In Nederland hebben we nogal moeite met het erkennen van de fouten in onze eigen geschiedenis, of het nu de massale collaboratie is met de Duitsers, wat we in Indonesië en Guinea geflikt hebben, of de slavernij. Dan is het makkelijker om iemand er de schuld van te geven.quote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat is precies waarvan ik zeg wat er mis is. Seksisme en Racisme zijn gewoon fout "punt"
Ze zijn niet exclusief het domein van blanken of mannen.
Dit is een overversimpeling van wat er mis gaat, maar deze overversimpeling zie je overal. Zo is bijvoorbeeld het enige wat we kinderen in Nederland leren over de tweede wereldoorlog een hekel te hebben aan Duitsers.
Gewoon lekker iemand de schuld kunnen geven ipv je te verdiepen in of wat te doen aan de oorzaken.
quote:Op zondag 16 november 2014 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig, jongens, negeer Pietverdriet toch met zijn wiki-intellect en koffieautomatenwijsheden.
Dat is echt niet waar het om gaat. Dat is ook niet waar dat artikel om gaat. Het gaat erom om een blinde vlek weg te nemen bij met name de groep met de macht. Niemand heeft het over de schuld geven, mijn artikeltje ook niet.quote:Op zondag 16 november 2014 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat is precies waarvan ik zeg wat er mis is. Seksisme en Racisme zijn gewoon fout "punt"
Ze zijn niet exclusief het domein van blanken of mannen.
Dit is een overversimpeling van wat er mis gaat, maar deze overversimpeling zie je overal. Zo is bijvoorbeeld het enige wat we kinderen in Nederland leren over de tweede wereldoorlog een hekel te hebben aan Duitsers.
Gewoon lekker iemand de schuld kunnen geven ipv je te verdiepen in of wat te doen aan de oorzaken.
niet alleen Piet.quote:Op zondag 16 november 2014 17:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig, jongens, negeer Pietverdriet toch met zijn wiki-intellect en koffieautomatenwijsheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |