Een heel kort lontje waarschijnlijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit daar ook een racistisch lontje aan?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Absoluut, de toon van zowel de fanatieke voor als tegenstanders deugd echt voor geen meter. Het is ook de totale intolerantie en de agressieve en onredelijke toon in de discussie die me zo tegen staat.
Ik ben niet zozeer voor of tegen zwarte piet, ik ben voor een samenleving waarin je op normale en redelijke toon kunt discussiëren en binnen redelijke grenzen rekening met elkaar houdt.
Ik kots echt op dit land soms.
Waarom werd daarom de intocht ingekort?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de demonstranten gingen tussen het publiek staan, de intocht is daarom ook ingekort.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
60 arrestaties...
Echt, de triestheid.
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_Zwarte_Piet__.html
Dat zegt niet zo heel veel, ze hebben een heel gebied leeg gezwiept, inclusief iedereen die er 'beroepshalve' was. Pers, gok ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
60 arrestaties...
Echt, de triestheid.
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_Zwarte_Piet__.html
Vallen mij ook tegenquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:38 schreef Isegrim het volgende:
Die zachte dingen vind ik niet lekker.Het liefst heb ik die hele harde, taai-taai-achtige.
Meeste plekken gelukkig wel denk ik, TV intocht trekt de publiciteit dus ook degenen die mediaandacht zoekenquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:01 schreef borisz het volgende:
Hier op Plein 1945 was de intocht tenminste wel een feestje gelukkig
Je moet dit eens proberen, beter dan wat dan ook op de markt, beter dan de meeste zelfgemaakte bouillonquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:08 schreef minilot het volgende:
Ik heb standaard dit spul in de koelkast staan, voor plots opkomende bouillonbehoeftes:
[ afbeelding ]
..ook handig als je voor een recept maar een klein beetje nodig hebt.![]()
En veeeeeel lekkerder dan van blokjes.
belgie is het makkelijk te krijgen. in nederland zijn er vast adresjes * ook interesse heeft *quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Geweldige tips, maar waar koop ik dat lekkers!
Ik bestel het online via amazon.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Geweldige tips, maar waar koop ik dat lekkers!
We hebben hier alleen boeken zie ik nu! wtf!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik bestel het online via amazon.
http://www.amazon.de/Engl(...)words=Fleischextraktquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben hier alleen boeken zie ik nu! wtf!
http://www.finefoods-onli(...)g-40-g-nl.html?sl=nlquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef Isabeau het volgende:
We hebben hier alleen boeken zie ik nu! wtf!
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:26 schreef golfer het volgende:
http://www.finefoods-onli(...)g-40-g-nl.html?sl=nl
Ik ga het beiden proberen, ben het blokje eigenlijk wel beuquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:26 schreef minilot het volgende:
Dat van Piet is inderdaad erg gaaf spul, maar smaakt vooral zeer sterk naar vlees. Tof, maar als je een reguliere bouillonsmaak in de soep wilt gooien zonder zelfmaak en zonder blokjes da's is zo'n pak als dat ik postte wel handig, want daar zit ook zo;n groentesoepig smaakje aan behalve louter vlees.
Isa, gewoon bij de AH.
Betaald krijgen voor haar dienst, neem ik aanquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef SuperFood het volgende:
wat doe je daar dan man ga lekker weekend vieren
Ik heb niet echt keuze, sta ingepland voor bemanning van onze storingsdienst tot minimaal 19:00quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef SuperFood het volgende:
wat doe je daar dan man ga lekker weekend vieren
ah nou ja lekker fokken op je werk is ook een beetje relaxen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb niet echt keuze, sta ingepland voor benamming van onze storingsdienst tot minimaal 19:00
Precies.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ah nou ja lekker fokken op je werk is ook een beetje relaxen natuurlijk
Linkje?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef minilot het volgende:
Maar dat geeft niks hoor, want ik heb net achtduizend Youtubefilmpjes gekeken van een extreem monotoon sprekende Zwitserse professionele bakker die met een volstrekt emotieloos gezicht (en aldus vrij hilarisch) brood- en patrisserietechnieken uitlegt. Heel leerzaam!
Nog anderhalf uur... Filmpje misschien?
waarschijnlijk de reden waarom we in nederland oranje wortels hadden afgelopen decennia! paarse wortels - hipsters!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn soep heeft door de toevoeging van kekke paarse wortel nu wel een heel vies kleurtjeSmaak is overigens wel goed. Ondanks bouillonblokjes.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:53 schreef SuperFood het volgende:
waarschijnlijk de reden waarom we in nederland oranje wortels hadden afgelopen decennia! paarse wortels - hipsters!
ow van de lidl ? (denk dak ze daar iig gezien heb )quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik had zo'n wortelpakket met diverse kleurtjes wortel. Smaakten allemaal lekker. Maar oranje ziet er wel frisser uit.
Denk dat je die bij veel winkels kan kopen, ook de AH dus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:56 schreef SuperFood het volgende:
ow van de lidl ? (denk dak ze daar iig gezien heb )
Op de foto niet, maar ze zijn donkerpaarsrood, denk aan rode bietjes, je kan er erg mooie dingen mee makenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Die donkergekleurden zien er nu toch echt niet smakelijk uit
Goedzoquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:25 schreef TAV74 het volgende:
Wat fijn dat er iemand geweest is die een artikel heeft gepubliceerd over een wetenschappelijk onderzoek dat perfect aansluit bij de stelling die ik centraal heb staan in mijn essayBen ineens een stuk minder wanhopig
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:25 schreef TAV74 het volgende:
Wat fijn dat er iemand geweest is die een artikel heeft gepubliceerd over een wetenschappelijk onderzoek dat perfect aansluit bij de stelling die ik centraal heb staan in mijn essayBen ineens een stuk minder wanhopig
Wat is de stelling?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:25 schreef TAV74 het volgende:
Het is niet echt de bedoeling dat ik het zelf ga verzinnen hè ouwequote:Op zaterdag 15 november 2014 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Iets met het effect van een mechanistische organisatiestructuur op de mate van innovatie binnen self-directed teamsquote:
Kan de demo niet bekijken hierquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:07 schreef FANN het volgende:
Voor de kookfanaten hier, leuke film...
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXV
enne Piet... die jongen is ook om op te vreten
ah... jammer...quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan de demo niet bekijken hier
het ziet er... op de foto's.... saai uitquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... jammer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis een schatjequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het ziet er... op de foto's.... saai uit
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Iets met het effect van een mechanistische organisatiestructuur op de mate van innovatie binnen self-directed teams
Klinkt allemaal heerlijk!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:07 schreef AnneX het volgende:
Hou hem vast, Fann!![]()
Er stond nog een bak bruine bonensoep ingevroren.
Smakelijk http://www.volkskrant.nl/(...)-bonensoep~a3413647/
Bij de koffie nog een tompouce en dan is het helemaal een ( burgerlijke) zaterdagavond
Zoek dan Vincent Talleu op op YTquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef minilot het volgende:
Maar dat geeft niks hoor, want ik heb net achtduizend Youtubefilmpjes gekeken van een extreem monotoon sprekende Zwitserse professionele bakker die met een volstrekt emotieloos gezicht (en aldus vrij hilarisch) brood- en patisserietechnieken uitlegt. Heel leerzaam!
Nog anderhalf uur... Filmpje misschien?
Van Lyf ja, maar dan Lyf in huis gehaaldquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Bij Lyf?
Lezen! Catering dus..
Ben getrouwd daar
Nope, zegt me nietsquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
SunTav: kennen jullie Dry The River al? Zo niet, denk dat dat wel een beetje in jullie straatje ligt. Heel tof. Net gezien.
Lang leve spotifyquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, zegt me nietsff checken dus
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lang leve spotifyzat terplekke mijn spotify playlistjes bij te werken
Hadden ook wifi en zo.quote:
Dry the river even gecheckt maar klinkt wel tof idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hadden ook wifi en zo.
Was een tof festivalletje. Ben er nu wel weer klaar mee voor een jaarMooie dingen gezien. Vandaag The Delines (softrock), Mirel Wagner (depri maar mooie, mooie stem) en Dry The River (folkrockachtig iets).
De aankondiging was: deze heren deden vroeger iets in de metalquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dry the river even gecheckt maar klinkt wel tof idd.
Ah ok, dat hoorde ik van die paar dingetjes er niet aan af..quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De aankondiging was: deze heren deden vroeger iets in de metalHet was best hard nog
Live was het best een goeie rockbandquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok, dat hoorde ik van die paar dingetjes er niet aan af..
Staat op het verlanglijstje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:07 schreef FANN het volgende:
Voor de kookfanaten hier, leuke film...
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXV
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef TAV74 het volgende:
Iets met het effect van een mechanistische organisatiestructuur op de mate van innovatie binnen self-directed teams
Ja, sexy onderwerp is hetquote:
Met de kindjes Hunger Games kijken was een uitdaging geweestquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben aan het oppassen. Gezellig met M. en J. gegeten, gespeeld, Sinterklaasliedjes gezongen, voorgelezen en naar bed gebracht. Ze zijn allebei zo ontzettend leuk, vrolijk, grappig, lief en braaf. M. zorgt echt heel goed ook voor J. Heerlijke schatjes!
Nu lekker Hunger Games op tv aan t kijken en wachten tot zus en zwager weer terugkomen.
Ik heb Racoon in het OLT gezien, maar vond vooral de zanger erg op de auto-piloot.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Even eenvoor de jongens van Racoon trouwens. Ze doen de muziekavond op npo3 op dit moment en net kwam Faith no More al voorbij met Epic en nu Zappa met Montana
![]()
![]()
![]()
Oh en nu Jolene![]()
![]()
![]()
Moest je nou verkleed of zo? Ik snapteutniequote:Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben ik weer! Veilig teruggekeerd uit het hoge noorden. Leuk dagje. Lekker gegeten! Catering van een restaurant uit Beetsterzwaag, incl bediening, had ze goed bekeken
![]()
Racoon zelf heb ik ook weinig mee, maar smaak hebben ze wel in de muziek die ze nu kiezen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb Racoon in het OLT gezien, maar vond vooral de zanger erg op de auto-piloot.
Niet slecht of zo, integendeel maar zo eh ja.. kweenie zonder bezieling.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moest je nou verkleed of zo? Ik snapteutnie
Ze hebben een paar erg mooie nummers, maar het gaat me nu vooral om hun smaak iddquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Racoon zelf heb ik ook weinig mee, maar smaak hebben ze wel in de muziek die ze nu kiezen.
Dat is overigens niet zo, hij is gewoon een beetje wazigquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet slecht of zo, integendeel maar zo eh ja.. kweenie zonder bezieling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |