We hebben hier alleen boeken zie ik nu! wtf!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik bestel het online via amazon.
http://www.amazon.de/Engl(...)words=Fleischextraktquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben hier alleen boeken zie ik nu! wtf!
http://www.finefoods-onli(...)g-40-g-nl.html?sl=nlquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:24 schreef Isabeau het volgende:
We hebben hier alleen boeken zie ik nu! wtf!
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:26 schreef golfer het volgende:
http://www.finefoods-onli(...)g-40-g-nl.html?sl=nl
Ik ga het beiden proberen, ben het blokje eigenlijk wel beuquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:26 schreef minilot het volgende:
Dat van Piet is inderdaad erg gaaf spul, maar smaakt vooral zeer sterk naar vlees. Tof, maar als je een reguliere bouillonsmaak in de soep wilt gooien zonder zelfmaak en zonder blokjes da's is zo'n pak als dat ik postte wel handig, want daar zit ook zo;n groentesoepig smaakje aan behalve louter vlees.
Isa, gewoon bij de AH.
Betaald krijgen voor haar dienst, neem ik aanquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef SuperFood het volgende:
wat doe je daar dan man ga lekker weekend vieren
Ik heb niet echt keuze, sta ingepland voor bemanning van onze storingsdienst tot minimaal 19:00quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef SuperFood het volgende:
wat doe je daar dan man ga lekker weekend vieren
ah nou ja lekker fokken op je werk is ook een beetje relaxen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb niet echt keuze, sta ingepland voor benamming van onze storingsdienst tot minimaal 19:00
Precies.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ah nou ja lekker fokken op je werk is ook een beetje relaxen natuurlijk
Linkje?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef minilot het volgende:
Maar dat geeft niks hoor, want ik heb net achtduizend Youtubefilmpjes gekeken van een extreem monotoon sprekende Zwitserse professionele bakker die met een volstrekt emotieloos gezicht (en aldus vrij hilarisch) brood- en patrisserietechnieken uitlegt. Heel leerzaam!
Nog anderhalf uur... Filmpje misschien?
waarschijnlijk de reden waarom we in nederland oranje wortels hadden afgelopen decennia! paarse wortels - hipsters!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn soep heeft door de toevoeging van kekke paarse wortel nu wel een heel vies kleurtjeSmaak is overigens wel goed. Ondanks bouillonblokjes.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:53 schreef SuperFood het volgende:
waarschijnlijk de reden waarom we in nederland oranje wortels hadden afgelopen decennia! paarse wortels - hipsters!
ow van de lidl ? (denk dak ze daar iig gezien heb )quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik had zo'n wortelpakket met diverse kleurtjes wortel. Smaakten allemaal lekker. Maar oranje ziet er wel frisser uit.
Denk dat je die bij veel winkels kan kopen, ook de AH dus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:56 schreef SuperFood het volgende:
ow van de lidl ? (denk dak ze daar iig gezien heb )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |