Op de foto niet, maar ze zijn donkerpaarsrood, denk aan rode bietjes, je kan er erg mooie dingen mee makenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Die donkergekleurden zien er nu toch echt niet smakelijk uit
Goedzoquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:25 schreef TAV74 het volgende:
Wat fijn dat er iemand geweest is die een artikel heeft gepubliceerd over een wetenschappelijk onderzoek dat perfect aansluit bij de stelling die ik centraal heb staan in mijn essayBen ineens een stuk minder wanhopig
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:25 schreef TAV74 het volgende:
Wat fijn dat er iemand geweest is die een artikel heeft gepubliceerd over een wetenschappelijk onderzoek dat perfect aansluit bij de stelling die ik centraal heb staan in mijn essayBen ineens een stuk minder wanhopig
Wat is de stelling?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:25 schreef TAV74 het volgende:
Het is niet echt de bedoeling dat ik het zelf ga verzinnen hè ouwequote:Op zaterdag 15 november 2014 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Iets met het effect van een mechanistische organisatiestructuur op de mate van innovatie binnen self-directed teamsquote:
Kan de demo niet bekijken hierquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:07 schreef FANN het volgende:
Voor de kookfanaten hier, leuke film...
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXV
enne Piet... die jongen is ook om op te vreten
ah... jammer...quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan de demo niet bekijken hier
het ziet er... op de foto's.... saai uitquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... jammer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis een schatjequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het ziet er... op de foto's.... saai uit
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Iets met het effect van een mechanistische organisatiestructuur op de mate van innovatie binnen self-directed teams
Klinkt allemaal heerlijk!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:07 schreef AnneX het volgende:
Hou hem vast, Fann!![]()
Er stond nog een bak bruine bonensoep ingevroren.
Smakelijk http://www.volkskrant.nl/(...)-bonensoep~a3413647/
Bij de koffie nog een tompouce en dan is het helemaal een ( burgerlijke) zaterdagavond
Zoek dan Vincent Talleu op op YTquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:30 schreef minilot het volgende:
Maar dat geeft niks hoor, want ik heb net achtduizend Youtubefilmpjes gekeken van een extreem monotoon sprekende Zwitserse professionele bakker die met een volstrekt emotieloos gezicht (en aldus vrij hilarisch) brood- en patisserietechnieken uitlegt. Heel leerzaam!
Nog anderhalf uur... Filmpje misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |