Van Lyf ja, maar dan Lyf in huis gehaaldquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Bij Lyf?
Lezen! Catering dus..
Ben getrouwd daar
Nope, zegt me nietsquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
SunTav: kennen jullie Dry The River al? Zo niet, denk dat dat wel een beetje in jullie straatje ligt. Heel tof. Net gezien.
Lang leve spotifyquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, zegt me nietsff checken dus
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lang leve spotifyzat terplekke mijn spotify playlistjes bij te werken
Hadden ook wifi en zo.quote:
Dry the river even gecheckt maar klinkt wel tof idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hadden ook wifi en zo.
Was een tof festivalletje. Ben er nu wel weer klaar mee voor een jaarMooie dingen gezien. Vandaag The Delines (softrock), Mirel Wagner (depri maar mooie, mooie stem) en Dry The River (folkrockachtig iets).
De aankondiging was: deze heren deden vroeger iets in de metalquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dry the river even gecheckt maar klinkt wel tof idd.
Ah ok, dat hoorde ik van die paar dingetjes er niet aan af..quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De aankondiging was: deze heren deden vroeger iets in de metalHet was best hard nog
Live was het best een goeie rockbandquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok, dat hoorde ik van die paar dingetjes er niet aan af..
Staat op het verlanglijstje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:07 schreef FANN het volgende:
Voor de kookfanaten hier, leuke film...
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXV
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:22 schreef TAV74 het volgende:
Iets met het effect van een mechanistische organisatiestructuur op de mate van innovatie binnen self-directed teams
Ja, sexy onderwerp is hetquote:
Met de kindjes Hunger Games kijken was een uitdaging geweestquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben aan het oppassen. Gezellig met M. en J. gegeten, gespeeld, Sinterklaasliedjes gezongen, voorgelezen en naar bed gebracht. Ze zijn allebei zo ontzettend leuk, vrolijk, grappig, lief en braaf. M. zorgt echt heel goed ook voor J. Heerlijke schatjes!
Nu lekker Hunger Games op tv aan t kijken en wachten tot zus en zwager weer terugkomen.
Ik heb Racoon in het OLT gezien, maar vond vooral de zanger erg op de auto-piloot.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Even eenvoor de jongens van Racoon trouwens. Ze doen de muziekavond op npo3 op dit moment en net kwam Faith no More al voorbij met Epic en nu Zappa met Montana
![]()
![]()
![]()
Oh en nu Jolene![]()
![]()
![]()
Moest je nou verkleed of zo? Ik snapteutniequote:Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben ik weer! Veilig teruggekeerd uit het hoge noorden. Leuk dagje. Lekker gegeten! Catering van een restaurant uit Beetsterzwaag, incl bediening, had ze goed bekeken
![]()
Racoon zelf heb ik ook weinig mee, maar smaak hebben ze wel in de muziek die ze nu kiezen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb Racoon in het OLT gezien, maar vond vooral de zanger erg op de auto-piloot.
Niet slecht of zo, integendeel maar zo eh ja.. kweenie zonder bezieling.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moest je nou verkleed of zo? Ik snapteutnie
Ze hebben een paar erg mooie nummers, maar het gaat me nu vooral om hun smaak iddquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Racoon zelf heb ik ook weinig mee, maar smaak hebben ze wel in de muziek die ze nu kiezen.
Dat is overigens niet zo, hij is gewoon een beetje wazigquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet slecht of zo, integendeel maar zo eh ja.. kweenie zonder bezieling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |